Vriendelijke klanten service en top producten

Ik had een probleempje met een product heb toen de klantenservices benaderd, dit werd opgepakt. Ik werd meteen netjes gebeld en er werd gekeken hoe ze mij konden helpen. Ik ben super netjes geholpen. Wij hebben meerdere producten en ik kan niet anders zeggen ik maak er graag gebruik van. Wij zouden ze zeker aanbevelen, super producten.

Beste Cynthia, Bedankt voor je waardering en vertrouwen in ons. We waarderen jouw steun enorm. Als er in de toekomst iets is waarbij we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Heel veel plezier van al je producten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Ontzettend tevreden over de communicatie

Ik heb het deken besteld. Heel eerlijk, ik ben vaak wat argwanend bij online aankopen bij onbekende bedrijven. Bij aankomst leek het alsof de rits stuk was. Met geen mogelijkheid kreeg ik hem open, daar waar de batterij in moet. Gelijk via de mail contact gezocht om naar een oplossing te zoeken. Ik kreeg snel antwoord en de tip om het met kaarsvet te proberen! Ik keek wel even raar maar het werkte wel!! Het bleek dat het waslabeltje die achter de rits zit tussen de rits zat. Dit heb ik als opmerking/tip nog meegegeven, misschien hebben anderen hier ook last van. Maar de communicatie was onwijs prettig en er werd gelijk naar mogelijkheden gezocht. Echt te vertrouwen deze mensen. Heel blij met het prachtige en warme deken!!

Beste heer/mevrouw Tuija, Wat een mooie review heeft u achtergelaten. We proberen iedereen altijd zo goed en snel mogelijk te helpen als ze tegen een probleem aan lopen. Onze service afdeling is wat dat betreft erg creatief in het vinden van oplossingen! :) Wij wensen u dan ook nog heel veel plezier en warmte toe komende maanden! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Top bedrijf - Top product

We hebben het bestelde artikel vlug ontvangen en het is helemaal naar verwachting! De luxe stof voelt heerlijk zacht aan en de verwarming is simpel te bedienen. De bijgeleverde accu is klein en zit op een handig plekje. Hier gaan we veel plezier aan beleven.

Hi Conny, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van de deken. We wensen je dan ook nog heel veel plezier en warmte toe komende tijd! Groetjes, Team NIKKI.ASTERDAM

Fijne plaid

Fijne plaid , die heerlijke warmte afgeeft. Niet heel warm, maar gewoon behaaglijk

Beste Willemina, Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u tevreden bent over de geleverde producten. Mocht u de deken nog wat warmer willen hebben, dan raden wij aan deze op de rode stand te zetten! ;) Nog veel warme dagen gewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Mooie producten en snelle levering

Al vaker wat besteld, hele mooie producten. Levering is snel en hele vriendelijke medewerkers. Ik raad Nikki Amsterdam zeker aan!!

Beste Wendy, Hartelijk dank voor je mooie review. En wat leuk om te horen dat je al lange tijd tot één van onze vaste klanten behoord! We wensen je heel veel plezier met de producten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super fast reaction to my guarantee request.

I contacted Nikki service about a defective power pack. The following day I received a mail requesting details. These supplied I received a solution and almost by return and a replacement has been received. The entire process has taken a little over a week.

Dear Adrian, Good to hear that your ''problem'' has been solved quickly! Hopefully you can enjoy our poducts for a long time to come. Thanks for your review and have a nice summer! Kind regards, Team NIKKI.AMSTERDAM

TOP service

In december 2022 hebben wij eerst 1 plaid gekochte en in januari 2 extra plaids. Dag na bestelling waren de plaids reeds in huis. Heerlijk z’n snelle levering. Bij de plaid zit een powerbank van 20.000 Mah het opladen van deze powerbank duurt ongeveer 10 uur. Voor het opladen werd door de serviceafdeling van Nikki Amsterdam een oplader van bv een iPad te gebruiken geadviseerd. De plaids hebben wij nu ruim 3 maanden in gebruik en bevallen uitstekend zijn heerlijk warm. Als de powerbank volledig leeg is wordt deze opgeladen totdat er 4 lampjes branden dan is ie vol. Echter van de week kwam het opladen niet verder dan 2 lampjes terwijl de powerbank meer dan 24 uur aan het lichtnet heeft gehangen. Ik heb de heer Mourice van Nikki Amsterdam gemaild en het probleem voorgelegd. Ik kreeg per omgaande een nette mail terug met de mededeling dat een nieuwe powerbank geleverd zou worden en de oude bij de milieu depot inleveren kon worden. Dag later heb ik de nieuwe powerbank ontvangen. Geweldig z’n service met dank aan de heer Maurice.

Beste Roy! Dank voor je mooie en uitgebreide review. En fijn dat alles in goede order is afgehandeld! Nog heel veel plezier van de dekens deze zomer! :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super goede klanten service

Plaid besteld bij Nikki.Amsterdam Super tevreden tot nu toe Klein probleempje gehad maar super opgelost door de klanten service Eigenlijk nog nooit mee gemaakt zo netjes te woord gestaan (Maurice) En gelijk op goed vertrouwen door de klantenservice opgelost Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen

Beste Marco, Hartelijk dank voor uw reactie! En wat fijn dat Maurice u zo goed heeft geholpen. Het doet ons altijd goed dit soort complimenten te ontvangen! Nog heel veel plezier en warmte gewenst met de deken! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

tevreden

Vlotte service en goede afhandeling

Beste Dhr./Mevr. Van Den Berghe, Hartelijk dank voor de achterlaten review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze geleverde service. :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Blij mee

The.Plaid is heerlijk warm. Voor mij zijn de infrarood elementen in de deken ideaal voor mijn gewrichten en spieren. De deken is van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Geweldige service en klantgerichtheid!

Beste Natasja, Fijn dat de deken zo goed bevalt! Hopelijk blijven je spieren en gewrichten lekker warm deze laatste paar koude weken. En in de zomer lekker lang in de tuin onder de deken, maar dat komt vast goed! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Uitstekend!

Geweldig bedrijf die unieke kwalitatieve items verkoopt, echte eye-catchers. Maar wat ze uitstekend maakt is de service en klantgerichtheid. Ga zo door.

Hi Nadia, Dankjewel voor je mooie complimenten en altijd leuk om te horen als iemand onze producten ook als echte eye-catchers ziet! Nog heel veel plezier ervan, Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Vlotte levering

Voor de feestdagen hebben wij 1 plaid bij Nikki Amsterdam aangekocht. De levering : vandaag besteld volgende dag geleverd. Ze doen wat ze beloven (TOP). De plaid voldoet goed en hebben na de eerste bestelling nog 2 plaid bestellingen gedaan. Met betrekking tot after-sales : Ik heb de servicedesk van Nikki gebeld met de vraag hoe ik de powerbank zou kunnen opladen. Bij de levering zat nl geen oplader en snoertje. De vriendelijke en mee denkende servicemedewerker gaf aan dat je de oplader incl. snoertje van de iPad moest gebruiken (Apple). Mochten er nog vragen zijn dan kon ik altijd bellen.

Beste Ron, Fijn dat u zowel tevreden bent over de snelheid van onze levering als de service! Dit staat altijd hoog bij ons in het vaandel en wij proberen iedereen dan ook zo goed mogelijk te helpen. Nog heel veel plezier en warmte gewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Heerlijk

Op de eerste deken hebben we wat lang moeten wachten maar de toen die er eenmaal was snel een tweede deken besteld. Deze was er binnen een paar dagen. We genieten elke avond van een heerlijk warm avondje. Onze riemen waren wat los om de deken maar dat hebben ze goed opgelost door nieuwe riemen af te sturen. Top geregeld

Beste Wilma, Dank voor je review! Wij hadden inderdaad eerst enige vertraging met de pre-orders, maar inmiddels is alles op voorraad. En fijn dat de tweede bestelling wel tijdig werd geleverd! We wensen je dan ook nog heel veel plezier met de dekens! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Mooie producten en een perfecte service.

Ik had een The Plaid besteld voor mijn vrouw voor onder de kerstboom. Aangezien ik de bestelling thuis liet bezorgen snel even een berichtje naar de klantenservice hoe ht artikel thuis wordt bezorgd want het was een verassing. Binnen een klein halfuurtje al bericht terug. Op de doos was de naam en het artikel zichtbaar. Niet ideaal. De klanten service was zo behulpzaam om het verzend adres te veranderen. Super! Kwaliteit van The Plaid is perfect. Mooie grote accu er bij die ook nog voor andere zaken gebruikt kan worden. En het mooiste een tevreden vrouw!

Hi Marc, Dank voor je review! Fijn om te horen dat het probleem met het vezend adres gelijk opgepakt kon worden. En zoals u zelf ook al zegt, het mooiste van alles is uiteraard een tevreden vrouw. ;) Heel veel plezier ervan! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Prima kussen en goede service

Het kussen wordt lekker warm en dat is heerlijk op je buik of in de rug

Hi Manuela, Dankjewel voor je mooie review! Altijd fijn om te horen dat The.Pillow voldoet aan je verwachtingen! Nog heel veel warme dagen toegewenst dit jaar. ;) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM!

Alles top geregeld, van de communicatie tot aan de levering

We hebben The plaid bij Nikki Amsterdam besteld, vlak voor pakjesavond. Het was nog even spannend of het allemaal op tijd binnen zou zijn. Contact opgenomen met Nikki Amsterdam, halen jullie dat ? We werden netjes op de hoogte gehouden en de 3 plaids werden precies op tijd geleverd, zoals afgesproken. Inmiddels hebben nog meer familieleden the plaid besteld, dezelfde ervaring met de punctualiteit en de kwaliteit van het geleverde product. The plaid is echt een top product, we hebben er al veel plezier van gehad.

Hi Marion, Fijn dat de Sint uiteindelijk nog op tijd de pakjes kon leveren! En wat leuk om te horen dat The.Plaid ook bij de rest van de familie zo erg in trek is. Het gaat weer een stuk kouder worden, dus komende weken zitten jullie er lekker warmpjes bij. Heel veel plezier ervan en dank voor het delen van je ervaring! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

perfecte afhandeling van de bestelling (en)

We hadden The Plaid besteld, het uitpakken was al een feestje. Sjieke uitstraling, mooie kleuren en doet wat het beloofd. De infra-rood warmt heerlijk op, we gaan lekker opgewarmd naar bed. Daarna voor de kinderen ook een besteld, de kinderen en kleinkinderen zijn er heel blij mee, ze zitten heerlijk warm onder de plaid een spelletje te spelen. We gaan binnenkort met de camper op pad en ik verheug me nu al op de avonden zittend onder de warme plaid. Dus zeker een aanrader!!

perfecte afhandeling van de bestelling (en)

Geweldige service en The.Plaid is fantastisch!

Blij verrast door de mooie kwaliteit en luxe uitstraling. The.Plaid is niet zomaar een deken, maar houdt je dankzij de warmte-elementen heerlijk warm en is daarbij ook nog eens super zacht. Omdat het draadloos is kan je het gemakkelijk meenemen en overal gebruiken. De verwarming kan omlaag, ook heel fijn in deze tijd! Toen er bij de bestelling iets misging werd dit naar volle tevredenheid opgelost. Prettige communicatie en een persoonlijke benadering. Top product, top bedrijf en top service!

Beste Anita, Altijd goed als iemand blij verrast is met de deken. En inderdaad lekker overal mee naartoe nemen met deze temperaturen en gasprijzen! Mooi dat je ''probleempje'' tijdens je bestelling gelijk werd opgelost! We wensen je nog heel veel plezier van de deken komende tijd! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Mollerusweg 76 2031BZ Haarlem

+31 23 205 2307

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.