Te laat verzonden en te hoge verzendkosten

Wij hebben via uw site een paar sokken besteld met beloofde levering binnen 2 dagen. Deze kwamen twee dagen te laat aan......... Helaas is het product niet geschikt, wij willen het terugsturen, uw site herkent uw ordernummer niet, onmogelijk om het product terug te sturen. Bovendien zijn de verzendkosten (en retourkosten) te hoog in vergelijking met uw concurrenten die een gratis service bieden. We betreuren het dat we dit negatieve advies moeten geven, wat onze teleurstelling weerspiegelt. Met vriendelijke groeten. Benoît Lekeu

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima, 1 minpuntje

Snelle levering, wel jammer dat je bij retourzendingen 4 euro moet betalen.

Duurde 2 weken en geen communicatie

Jammer dat de levering bijna 2 weken duurde en ik moest bellen en nog een keer e-mailen om alsnog de bestelling te ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte mevrouw, U heeft gelijk dat het langer duurde, Reece had enkele leverproblemen en aangezien u 3 stuks van hetzelfde veste wenste en wij er maar 2 op voorraad hadden, was het even wachten op Reece. Overigens hebben wij u 2 dagen na bestelling en mail gestuurd. Wilt u even kijken of deze in uw spam terecht is gekomen ? Wij hebben Reece ook hierover aangesproken en zij verontschuldigen zich ook hiervoor bij u. Dank voor uw opmerking en veel plezier van de aankopen. Met groetjes Antoine van Hockeypoint

Alles bestens...sowie immer!

Alles in Ordnung - bin total begeistert. Nette Kommunikation, schnelle Lieferung, gerne immer wieder!

Prima website, assortiment. Geen negatieve opmerkingen

Snel gevonden wat ik wilde hebben, snel geleverd, goede communicatie tijdens bestelproces. Alles prima in orde dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle afhandeling en verzending!

Weinig hockeysites die het artikel dat ik bij Hockeypoint besteld heb op voorraad lag, bij Hockeypoint wel. Goed verpakt en netjes bezorgd! Klasse

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo en dank u wel voor uw fijne reactie. Met 100-den leveringen per dag is een klant waar iets niet geheel naar tevredenheid was sneller bereid om iets te schrijven. Des te fijner dat u even de tijd heeft genomen om te reageren! Met dank en groetjes Klantenservice Hockeypoint

sehr zufrieden

Große Auswahl und schneller Versand

Prima prijs kwalieit. Doen wat ze beloven

De keeperstas die ik bestelde was niet direct op voorraad. Er werd een leveringstijd van 2-3 dagen vermeld op de site. Deze werd keurig nagekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg mooie kwaliteit van de trainingsbroek

Mooie broek. Levering wat langer dan gedacht naar België.

Vriendelijke bediening

Vriendelijke bediening in de winkel, webshop ook snelle service

Makkelijk, helder en snel

Snelle levering, makkelijk bestellen en heldere beschrijving. Alleen zou ik duidelijkere info omtrent maatvoering fijn vinden. Maat s van de gloves is voor handen 15-16cm, maar dit staat op de zak, niet op de site. Ze lijken nog iets te groot, maar de handen zijn wel 15 cm... geeft niet ze groeit er wel in

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo en dank uw wel voor uw reactie. Wij zoeken even uit om welke artikelen het gaat en als er een andere maattabel bij zit zullen wij die zeker op de site zetten. Dank u wel voor de tip! Met groetjes Antoine Janssen Hockeypoint

Makkelijk te bestellen, overzichtelijke, en snelle verzending.

Gewoon top service.

Prima en snel!

Shirt net voor deadline besteld. Nog na gebeld over de maat. Shirt was volgende dag binnen en maatadvies klopte! Mooi shirt ook.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo en fijn dat u tevreden bent met onze service. Graag tot een volgende keer.

Omdat het zo warm werd afgelopen festival weekend, waterzakken besteld. Snel geleverd. 1 nadeel, de haak functioneert bij alle zakken erg slecht. Gelukkig niet kwijt geraakt. Voor de rest prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo, Fijn dat u tevreden bent.Dank u wel voor uw reactie. Met groeten Klantenservice Hockeypoint

Vriendelijk goeie service

Vriendelijke winkelmedewerkster, en goeie service

Snel aanleveren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zending niet aangekomen, nieuwe levering gedaan

De eerste zending is helaas niet aangekomen. Na contact met de klantenservice hebben ze een nieuwe zending gedaan, prima service dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Compleet, kwalitatief hoogstaand en just in time

Zie hiervoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette levering en een goeie productomschrijving op de site👍🏼

• Zou u ons aanbevelen? Ja

hallo, Fijn dat u tevreden bent.Dank u wel voor uw reactie. Met groeten Klantenservice Hockeypoint

Top perfect 👍

///

Super, gerne wieder!

Super schnell!

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Positive

Eigenen Fehler eingesehen und direkt reagiert

Verbesserungspunkte

Es ist schon sehr schwer eine Bewertung über Ware abzugeben, die noch nicht ausgeliefert wurde. Hoffe sie kommt noch, bezahlt ist sie ja schon

Super Shop. Faire Preise und schneller Versand. *****

Over Hockeypoint