Geen idee van omgang met klanten en het milieu

Na een jaar en een maand (dus slechts 1 maand buiten de garantie) is de hockeytas van onze dochter kapot. Ze kan haar bidon en stick niet meer in de tas opbergen omdat er gaten in de tas zitten. In het kader van de 'weggooi-maatschappij' is het zeer teleurstellend dat er kennelijk nog steeds producten worden gemaakt EN verkocht die maar zeer kort meegaan. Hockeypoint wilde ons tegemoet komen met een korting, maar deze is lager dan de doorgevoerde prijsverhoging. Jammer dat een bedrijf zoals Hockeypoint niet weet hoe om te gaan met het milieu en de klant.

Nog niet alles is binnen

Acht producten besteld, Alles komt apart van elkaar binnen. Drie producten zijn bezorgd, de rest nog niet. Komt dus waarschijnlijk te laat.

Super toffe hockeyschoenen

Mn dochter mocht nieuwe hockeyschoenen uitkiezen ....nadat ze zijn bezorgd heeft ze ze de hele dag in huis aan gehad : want het zijn super toffe schoenen mama !!!

Goed compleet aanbod tegen scherpe prijs

We bestellen regelmatig bij Hockeypoint omdat het een goede "one stop shop" is voor alles wat we nodig hebben voor onze hockeyende kinderen. De prijzen zijn veel beter dan in gewone winkels en als een keer iets niet goed is kan het makkelijk geretourneerd worden. Het helpt ook om gebruik te maken van aanbiedingen. Ik koop bijvoorbeeld graag schoenen en sticks een maat vooruit als ze in de aanbieding zijn.

Fijn bestelproces en snelle levering

Overzichtelijke website. Makkelijk bestelproces en snelle levering.

Heeft wat je wil, is duidelijk en levert volgens verwachting.

Ik was op zoek naar field markers. Hier vond ik ze. Het was duidelijk hoeveel het er waren en welke kleur ik bestelde. Het was duidelijk hoeveel tijd ik nog had om de bestelling dezelfde dag nog te laten verzenden. De levering kwam op het verwachte moment. Nice!

Hele snelle levering

Bestelling dag later al in huis wat heel fijn is want het was een Sinterklaas cadeau. Ga zeker vaker bestellen hier.

Snel geleverd voor een goede prijs

Artikel wat ik zocht was hier het voordeligst. Besteld op dinsdagavond, kreeg duidelijke e-mails over de status van mijn bestelling en het artikel was op donderdag in huis. Snel en goed geregeld in de drukke Sinterklaas-periode.

Super service!

Op tijd geleverd en duidelijke communicatie.

Slechte omruil mogenlijkheden

Schoenen gekocht tijdens Black Friday (aanbieding). Helaas was de maat niet goed. Vielen erg klein. Omruilen niet mogenlijk. Moest nieuwe kopen zonder korting deze keer omdat omruilen niet mogelijk was. Niet echt netjes..................

Top! Snelle levering, goeie prijzen!

Makkelijk gezocht, gevonden, snel besteld en geleverd!

service en levering oke

Ik had twee artikelen gekocht. Een zonder en een (hockeyschoenen) met black friday korting. Nu blijkt dat de maat van de nieuwe adidas schoenen net iets anders is dan mijn oude adidas. Via de website een retour bon ingediend maar daar kun je alleen je geld terug krijgen. Klantenservice gebeld en blijkt dat ze niet omgeruild kunnen worden want de maat is er niet meer en de black friday deal gaat niet meer door. Toch maar zelf even de website gecheckt maar de iets grotere maat stond daar gewoon bij. Belachelijk vind ik het. Ik wil gewoon de schoen voor een grotere maat omruilen maar blijkbaar willen ze dat niet doen met die prijs. Ongelofelijk. Verder is de levering gesplits zonder dat ik het wist. Hadden ze ook wel een mailtje over kunnen sturen. Koop wel regelmatig wat spullen daar. Dat gaat wel prima. Maar dit ging helemaal niet goed

Makkelijk bestellen,snel leveren, goede prijzen !

Het is gemakkelijk bestellen via de site,duidelijke foto’s en beschrijving. Snelle levering,gewoon perfect !

Snelle levering en keurig ingepakt

Mooie korting gekregen op een hockeytas.Beschrijving van de tas was uitgebreid en klopte precies. Ook nog eens heel snel geleverd dus hier weer een tevreden klant. Gaan zeker vaker bestellen bij Hockey point.

Goede prijs!

De hockeystick was zeker 20,- goedkoper dan bij andere winkels! Goede communicatieve of de bestelling doorgekomen is en wanneer hij verzonden werd.

Schnelle Lieferung nach Deutschland..

Hat alles gut geklappt, schnelle Lieferung nach Deutschland, Ware wie beschrieben, top Preis. Bestelle gerne wieder bei Euch. Danke.

Altijd snel en correct!

Ik heb al verschillende keren iets besteld bij Hockeypoint en ben heel tevreden over de site. Ook terugsturen als er iets niet past, is geen enkel probleem.

Snelle, goedkope en goede service

Mijn bestelling van een Reece hockey broek was op 1 dag in België, in perfecte staat en met een goede transporteur. Na wat vergelijken was Hockeypoint de goedkoopste, met dank!

vlotte en goede service

Na bestelling werd de bestelde hockeystick snel en vlot geleverd. Bestelling was in orde. hoe het moet dus!

Duidelijke site, snelle levering!

Gewoon een site zoals hij moet zijn, duidelijk en overzichtelijk.

supersnel geleverd

's avonds hockeyschoenen besteld en 24 u later geleverd! Bovendien kocht ik de schoenen een stuk goedkoper dan elders, dus met een fikse korting. Voor herhaling vatbaar!

Goede en duidelijke website, goede service

Diverse zaken gekocht, in de bevestiging al gemeld dat producten vanuit twee magazijnen zou komen. Na één dag deel-1 ontvangen en na 2 dagen ook het tweede pakketje. Dat kan handiger, maar goed, alles wel vooraf gecommuniceerd en afgehandeld zoals bevestigd. Website is overzichtelijk, geeft duidelijke info, producten voldoen, dus tevreden!

Duidelijke site en snelle service

De site is op elke device duidelijk: het menu geeft helder aan naar welk product je op zoek bent. Door middel van een paar klikken kom je in het betalingsscherm. Ook dit gaat erg makkelijk.

Mooi product