Einfach und schnell.

Super Auswahl und gute Preise. Sehr schnelle Lieferung.

Alles super.

Super schnelle Lieferung. Zahlung unkompliziert.

Mooi verhaal maar geen daden

De webshop en informatie na de bestelling ziet er goed uit. Maar als je zaken doet met DHL heeft dat dus wel invloed op de uiteindelijke ervaring. Ik wacht inmiddels al 4 werkdagen op mijn bestelling. DHL heeft zoals ik van ze gewend ben, de boel weer niet op orde en meldt doodleuk dat alles afgeleverd is, en hockeypoint volgt daar met een vrolijke melding op. Nadat ik ze geïnformeerd heb dat er toch echt niks is geleverd, blijft het bij een mededeling dat ze er achteraan gaan. Sindsdien niks meer gehoord. Geen nieuwe bezorgdsten, geen excuses, geen gebaar. Ja, als je dan vrolijk aankomt met een verzoek om beoordeling vraag je er om.

eure Produkte sind sehr gut wir sind zufrieden mit ihnen.

alles gut.

Levering volgens afspraak. Prima dus. Moest de tas helaas terugsturen omdat hij te groot is. Misschien is het handig om de afmetingen bij de producten te vermelden.

Top: 1A-Ware, schneller Versand, sehr gute telefonische Beratung - gerne wieder!

Sind noch neu im Hockeysport und in einigen Bereichen der Ausstattung unsicher. Wurden telefonisch sehr freundlich und gut beraten. Und die bestellte Ware ist ebefalls einwandfrei und turboschnell angekommen! SUPER!

Alles bestens, super schnelle Lieferung!!

Super Bearbeitung.

Alle lof , wat een geduld

Ik ben een niet hockeyende mama van 3 kids die wel hockeyen. Ik weet er helemaal niets van af dus heb de klantenservice gebeld voor hulp. Wat een geduld hebben die mensen om mij alles uit te leggen en de juiste spulletjes voor Amy, Rick en Sanne uit te zoeken. Alle lof. Ik zal overal reklame maken voor jullie want dit is niet een gewone internetwinkel maar een winkel met hart voor de klanten.Zou ik een 11 kunnen geven dan zou ik dat zeker doen. Groetjes Mariska Bloemen

Alles Bestens!

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles Bestens!

Alles prima! Von der Bestellung bis zur Zustellung

Ich war jederzeit bestens informiert. Super Kundenservice!

Te laat bezorgd

Had gehoopt dat het bestelde artikel er voor de kerst zou zijn, niet dus , kerstcadeau dus na de kerst gegeven , jammer

Geachte mevrouw, Erg vervelend om te horen maar net als vele andere webshops waarschuwen wij actief iedereen dat leveringen rondom de feestdagen niet betrouwbaar zijn. U leest in de reviews dat dit jaar zeer veel binnen een dag geleverd is maar de vervoerders kunnen geen 100% garantie geven. Desalnietemin hopen wij dat u geslaagde kertdagen mocht hebben. Wij wensen u een gezond en fijn 2020 toe. Klantenservice Hockeypoint

Zeer behulpzaam en makkelijk te bereiken.

Het pakketje was teruggestuurd door de bezorger. De service medewerkster heeft er alles aan gedaan om er voor te zorgen dat ik alsnog, op tijd het pakketje ontvangen heb. Geweldige service.

So soll es sein

Die Bestellung kam schnell, der Artikel war wie beschrieben und passte - alles gut.

Hoewel de website het bij het regelen van de betaling af liet weten ging het na telefonisch contact en via de toegezonden link wel goed. Levering prima en snel.

Snelle levering goede service

Last Minute voor kerst nog dingen besteld - binnen 24 uur geleverd.

Good experience

Trading with Hockey Points was a good experience. home page has many descriptions of their products. It can be very complex to buy hockey equipment when you can't try it. But with the good product description and size guide you will find the desired product easily. However, a size guide on helmets is missing. It was the first time we traded at Hockey Points. So it was with some narcosis. We are the sites in Denmark and you cannot buy this kind of equipment in here. So we have to use the big internet. So for us it was a big fact that there was a security code on payment. so we make sure there is security for us when we go shopping on a foreign website. It was also a good security for us that we could follow our package all the way from the Netherlands and to Denmark via mail and SMS. So this is not the last time we shop at Hockey Points.

bagatelliserende reacties

bij Hockeypoint verschillende zaken besteld. TK kickers die veel later aankwamen dan de bedoeling was en deze waren ook nog beschadigd. Na een beoordeling te hebben geschreven over het beloop kreeg ik een mailtje dat ik de levertijd niet zou hebben begrepen en er alleen optische schade zou zijn en een kortingsbon zou krijgen als ik mijn beoordeling zou herschrijven. De linkt zat erbij van de herzieningsreview. Ik wil geen product met optische schade. Ik heb de beoordeling herschreven(enorme spijt van). Niet een dank voor het herschrijven of de kortingsbon gekregen. De mail die ik had gekregen was een bagatelliserende reactie die ik niet op prijs kon stellen. Ik koop nooit meer iets bij hocketpoint, Onplezierige ervaring.

Geachte heer Hooft, Uw review in december betreft een bestelling van Juni. U heeft reeds meerdere bestelling gedaan bij Hockeypoint, naar tevredenheid anders zou u niet opnieuw bestellen. Wij vermoeden dat uw reactie nu gaat over een garantie aanvraag en niet de levering. TK heeft de schade beoordeeld en u medegedeeld dat er niets kapot is. Toch hebben zij u een kortingsbon aangeboden. Jammer dat u de wel bedoelde handreiking niet heeft aangenomen. Hockeypoint en TK staan voor kwaliteit, is iets defect dan zal dat altijd vervangen worden. Wilt u zo vriendelijk zijn om sales@hockeypoint.nl te mailen voor de afwikkeling van uw tegoedbon ? Alvast bedankt en een gezond 2020 gewenst. Klantenservice Hockeypoint

problemlose, freundliche Kommunikation, schnelle Lieferung

Tolle Hockeyware, freundlicher Service, faire Preise, schnelle Lieferung Jederzeit gerne wieder!

Snelle, goede verzending met leuk extraatje

Snelle, goede verzending met leuk extraatje

Snelle en correcte service!

Alles bestens, gerne wieder

Sehr schneller Versand

Alles top!

Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, schnelle Lieferung, unkomplizierte Retourenregelung.

👍🏑

Schnell; kompetent und Zuverlässig

Snel geleverd in solide doosje.

Super schnell und unkompliziert

Auch wenn ich die Sendung weil die Tasche nicht passte wieder zurück schicken musste....sowohl Bestellung und Versand als auch Abwicklung der Rücksendung waren schnell und unkompliziert. Zu empfehlen Torsten