Maten kloppen niet

Maat kloppen niet en je moet vervolgens geld betalen om het terug te sturen.

Good service

Super schneller Versand nach Deutschland

Ich bin super zufrieden :-) tolle Sachen und super schnelle Lieferung perfekt immer gerne wieder.

Schnell und gut

Unkomplizierte Bestellung, sehr gutes Angebot, sehr schnelle Lieferung

schnell und problemlos

Schnell und problemlos. Eine Rechnung in deutscher Sprache wäre schön, aber ansonsten alles i.O.

“Klasse”

Sehr professionell ... Produktsortiment kann man nur empfehlen.... Internetauftritt entspricht der Bewertung ... hervorragend...

Breite Auswahl, gute Preise, gut erreichbar

Bestellen geht schnell und unkompliziert; gute Sendungsinformationen; Produktinformationen meist ausreichend, für weitere Infos einfache und schnelle Kontaktaufnahme verfügbar; für mich als "fach" Laien sind die Infos - auch bei Nachfrage - oft zu speziell.

Men levert niet het artikel zoals omschreven.

Het door ons bestelde artikel bleek geen sweatshirt, maar een relatief dun trainingsshirt met lange mouw. Terwijl er toch duidelijk omschreven stond dat het n sweater was (artikel staat ook onder truien en niet onder shirts). Retourneren was alleen mogelijk onder aftrek van verzendkosten, ondanks de slechte/misleidende omschrijving .

Geachte mevrouw, mijnheer, Het product heeft een naam die het merk zelf zo gegeven heeft. Een productnaam is zeker niet misleidend. Indian Maharadja noemt het artikel zelf een sweatshirt. Wij kunnen er zelf geen andere naam aan geven. Onze collega aanbieders ook niet. Zo zouden alle sportkleding aanbieders die dit artikel aanbieden misleidend zijn. Retourneren is deels gratis en een klein deel voor uw rekening. Daarvoor is dan ook het pakket dat u in eerste instantie koopt ook al gratis verzonden vanaf € 30,00

Warte noch immer auf Bestellung.

Das Produkt welches ich bestellt habe, ist noch immer unterwegs, obwohl es schon länger unterwegs ist.

Sehr geehrte Frau Schmid, Sie sind völlig im recht, wie Sie wissen, ist das Paket vom Transportunternehmen verloren gegangen. Als Sie angaben, dass das Paket nicht angekommen ist, haben wir sofort ein neues Paket gesendet. Glücklicherweise tauchte schließlich das erste Paket auf. Nach einer Weile haben Sie nun Zugriff auf das bestellte Produkt. Es tut uns leid, dass Sie warten mussten. Da täglich Millionen von Paketen verschickt werden ist es eine großartige Leistung, dass DHL es schafft, 96% aller Pakete am nächsten Tag zu liefern. Leider nicht Ihr Pakket. Entschuldigen Sie noch einmal und genießen Sie Ihren Einkauf. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Hockeypoint Kundenservice

Hockeyrugzak gesteld, prima levering alleen na twee keer gebruiken kapot

Ik heb de Reece Cowell Backpack besteld, prima en snelle levering. Echter is de rugzak naad na twee keer gebruiken kapot gegaan. Keurig gemeld bij hockeypoint maar geen bericht van de leverancier ontvangen. Ik raad dit product niet aan. Geen goede kwaliteit.

Geachte mevrouw, mijnheer Wesselman, Vervelend dat het product niet naar uw wens was. Reece doet er zeer veel aan om dit uitermate populaire product volgens hoge standaarden te produceren. Zou er een productiefout zijn dan aarzel niet ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hockeypoint

Schnell und Zuverlässig wie immer

Schnelle zuverlässige Lieferung, wie immer ohne Beanstandungen!

Spullen die we bestelden waren er super snel. Prima.

Hat prima geklappt ...

... und ist sehr schnell eingetroffen: Alles entsprach den Erwartungen meines Sohns. :)

Hat alles geklappt, vor allen Dingen sehr schnell.

Alles super

Duidelijke informatie over artikelen Snelle verzending

Het antw op mijn mail vond ik onvriendelijk

Ik heb in een mail geschreven dat er een x aantal dagen voor levering bij het bestelde artikel stond, maar we moesten een maand wachten want het was niet voorradig! Mijn advies was dat jullie dat weg moesten halen, waarop het antwoord was dat het er niet stond (ik had dus niet goed gelezen) alleen bij andere kleuren. Ik heb het nogmaals nagekeken maar ik had het wel goed gelezen!!! Vond dat niet zo vriendelijk. Dat wachten Was niet zo erg maar zeggen dat het er niet staat klopt niet

Geachte mevrouw Leiden, Dank voor uw reactie. U heeft gelijk als het wellicht onduidelijk was wat de levertijd zou moeten zijn. Door de actie van veel clubs om vanwege corona nieuwe gezichtsmaskers aan te schaffen zijn er dagelijks honderden bestellingen van gezichtsmaskers geweest. Doordat dagelijks ook evenveel maskers binnenkwamen kan het zijn dat op het ene moment de informatie is dat ze er zijn maar door de uitlevering er op een later moment staat dat de levertijd een paar dagen kan zijn. Onze medewerker op de helpdesk had hier naar moeten kijken. Met excuus voor de verwarring. Zij had e.e.a. iets duidelijker kunnen verwoorden. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hockeypoint

Ze zitten lekker en zijn erg leuk

Ik ben de stuurman van een damesroeiploeg die deze sokken(pinguinsokken) als ploegsokken nam. Tijdens een training zit ik makkelijk anderhalf uur stil in de boot een deze sokken zorgen duidelijk voor dat extra beetje warmte aan je voeten.

Fijn artikel, vriendelijk geschreven mailtjes zodat je weet hoe het staat met je bestelling en als prefect volgens order! Zeker een aanrader!

Alles super!

Gerne wieder. Sehr schneller Versand und gute Kommunikation.

Hele late levering zonder melding hiervan

Eenvoudige markering plakjes werden ruim 2 weken later pas geleverd zonder bericht over de vertraging. Late levering kan natuurlijk, maar zou wel netjes geweest zijn als ik bij bestellen dit al had kunnen zien, dat het niet op voorraad was, of dat ik na de bestelling geïnformeerd zou worden.

Geachte heer, mevrouw, Helaas is het door u gebruikte mailadres niet bekend bij ons. Wij zouden graag met u kijken waar iets is fout gegaan, helaas kunnen wij via het nu gebruikte mailadres niet identificeren als klant. Zou deze review toch gaan om een bestelling in onze webwinkel en niet van bij een collega dan vraag ik u vriendelijk een mail te sturen aan sales@hockeypoint.nl. Wij willen graag nagaan wat er dan zou zijn misgegaan. Met dank voor uw medewerking, Klantenservice Hockeypoint

viel Ärger

Ich habe einen Hockeyschläger bestellt, bei dem sich das Griffband abgelöst hatte. Mir wurde mitgeteilt, ich solle es selbst mit Tape reparieren. Da ich kein Tape besitze und mit dem Schläger so nichts anfangen konnte, habe ich den Hockeyschläger reklamiert. Allerdings musste ich 3 mal nachfragen bis ich die Retourenkosten endlich ertattet bekommen habe. Die Mitarbeiter zeigten kein Verständnis, dass ich einen einsatzbereiten Schläger erwartete. Es gibt keine Garantie darauf, dass das Griffband am Schläger klebt. Leider wird aber auch kein Tape mitgeliefert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrte Herr, Frau, Danke für IhrReview. Nach dem Gebrauch kann es vorkommen, dass sich das Klebeband am ende des Schlägers leicht vom Griff löst. Dies hat keinen Einfluss auf die Qualität des Schlägers und kann mit einer sehr einfachen Aktion behoben werden. Es ist sicherlich möglich, den Schlägers zurückzugeben. Wir kleben das kleine Stück Klebeband ein und senden es zurück. Abgesehen dadurch von der Tatsache, dass dies ein Vorgang von Sekunden ist, wäre dies viel Transport und besonders umweltschädlich. Darüber hinaus kann Ihr Kind den Schläger aufgrund des Hin- und Herschickens 1,5 Wochen nicht gebrauchen zum Spielen. Deshalb haben die Helpdesk-Kollegen gefragt, ob Sie dies nicht selbst tun möchten. Der Service bei Hockeypoint ist hoch geschrieben, wie Sie in vielen Bewertungen lesen können. Diese „Beschwerde“ war jedoch so gering, dass die Kollegin Ihnen klar machen wollte, dass sie auch mit einer sehr einfachen Maßnahme behoben werden kann. Wir entschuldigen uns, dass Sie die guten Absichten anders erlebt haben. Mit freundlichen Grüßen, Kundendienst Hockeypoint

Prima aanbod, zeer concurrerend en snel geleverd

erg goed

Heel correct.

Exellente service. Qualiteit van het product heel goede qualiteit . DANK U

Alles super

Sehr schneller Versand, Perfekte Abwicklung für Rücksendung

Top.

Bezorging snel. Leuk kaartje erbij en kortingsvoucher. Product erg leuk. Ik heb wel een tip: haarbandjes kunnen volgens mij in een grote envelop. Ze zijn verstuurd, in een doos wat zonde is. Bovendien als ze als brievenbuspost worden gezonden scheelt dat ook behoorlijk wat in portokosten. Met vriendelijke groet, Greet Bezemer-Entjes

Geachte mevrouw Bezemer, Dank voor uw reactie. Helaas is briefbezorging niet met de gewenste track and trace, Wij zouden dit ook graag anders zien maar om zeker te zijn dat geen pakketten kwijt komen versturen wij pakketten waar het track and trace volgbaar is. Wij zijn wel aan het onderzoeken hoe dit te veranderen. Nogmaals dank voor uw fijne review, Klantenservice Hockeypoint