Snel bezorgd. Prima service.

Super goed bedrijf

Ik zou het alleen ook leuk vinden als jullie ook namen en nummers kunnen bedrukken op de shirts! Voor de rest was het super goed gedaan.

Toller und schneller Service

Zur Verbesserung vielleicht noch mehr Infos zu den Artikeln, gerade beim Kauf eines Hockeyschläger.

handige site voor al je hockeybenodigdheden met ruim aanbod

Het ruime aanbod is erg fijn als je specifiek iets zoekt als keeper. Kleine attributen voor keepers zijn hier te vinden. Helaas geen volledig aanbod van alle Obo artikelen.

Blitzversand!

Wie immer kam die Ware (zu einem sehr guten Preis) sehr schnell bei uns an. Vielen Dank und bis zum nächsten Mal!

Een woord: TOP!

Snelle service en hartstikke te vreden met het product

Netjes en op tijd geleverd

aardig kleinigheidje bijgeleverd.

Snelle levertijd, goede kwaliteit

Schnelle Lieferung top Schläger

Schläger wie bestellt geliefert! Schnelle Lieferung

Alles is geweldig gedaan.

Ik heb nergens problemen mee gehad. Zoals afgesproken, kon ik het pakketje op het servicepunt afhalen. Geen enkel probleem. Alles is zeer goed gegaan. Voor mij krijgt Hockeypoint en het servicepunt een dikke 10!!!

Ze leveren wat je besteld.

Prima keuze, snelle bezorging en goede kwaliteit materiaal.

Het zijn fijne spullen en ze werden snel geleverd.

Snelle reactie

Snelle feedback op aankoop , genoeg keuze in assortiment

Wie immer toller Service

Auf der Übersichtlichen Webseite den Artikel ausgewählt und schnell zur Kasse. Leider ist der Punkt "Lieferung nach Deutschland...." recht klein und nicht deutlich gekennzeichnet und deshalb nicht ganz deutlich, dass man dort etwas wählen muss. Nach der kleinen Hürde kam dann das übliche Theater mit DHL, aber der Kundenservice ist schnell und nimmt sich der Probleme an. Für die Probleme mit DHL kann aber Hockeypoint nichts.

Zeer snelle levering!

N.a.v. het verzoek per mail om feedback. 1. Zeer snelle levering. Gisteren besteld, vandaag rond de lunch in huis. 2. Duidelijke service en communicatie.

Super kompetent, schnell und freundlich

Bei Problemen werden Lösungen gefunden! Super Shop!

Topservice, dochter is keiblij met haar schoenen!

Heel mooi.

Cadeau voor mijn kleindochter. Ze is er heel blij mee.

Lieferung war einwandfrei und schnell. Produkt fehlerfrei.

Bestellung war einwandfrei und schnell. Produkt war fehlerlos.

Super Übersicht, super Preise

Umfangreiches Angebot, ich habe sofort gefunden, was ich suchte. Im Vergleich wirklich günstige Preise.

Wat je ziet is wat je krijgt

Bedankt, Alles is mooi verpakt aangekomen. Ook aangenaam dat jullie reeds een sleutelhanger aan mijn tas hadden bevestigd! :) het zit hem in de details.

Toppppss

Topppsss

Goede padelrak, maar met krassen

Kwam tijdig aan, met een mooie padelzak erbij, alleen héél jammer om te zien dat er heel wat krasjes waren op de raket zelf en dat de print op sommige plaatsen slecht gedrukt was.

Volgens afspraak geleverd

Netjes geleverd volgens afspraak.

Top, snelle service

Snelle levering, helaas e.e.a. retour moeten doen ivm de maat. Maar ook dat snel geregeld.