perfect

zeer snelle levering zoals er wordt gezegd zijn heel erg blij met de aankoop ga zo door hockeypoint

Gewoon goed en snelle levering

Snelle levering en goede prijzen

Perfecte plek voor al onze hockeyspullen

Overzichtelijk, goed aanbod, prima service!

Fast delivery and a great product.

Ordered a goaliehelmet cage from Hockeypoint. Very quick delivery all the way to Sweden and good quality product!

T-shirt gekreukeld

Ik heb een t-shirt van The Indian Maharadja besteld maar er zaten allemaal lelijke vouwen in. Ook na het wassen blijven de vouwen erin zitten. Helaas ging ook het bestellen niet soepel. Ik heb per ongeluk twee bestellingen geplaatst omdat ik niet goed werd doorgestuurd naar de betaling. Uiteindelijk moest ik een account aanmaken om te kunnen betalen.

Super, goede prijs en snelle levering!

Veel keuze, aantrekkelijke prijs en goede snelle levering.

Snel en goede afhandeling van de bestelling

Snel en goede afhandeling

Snelle reactie op vraag

Binnen 1 dag reactie op gestelde vraag. Verzending iets later dan verwacht, maar goede klantenservice.

Great

Website with many products and very easy to use. Good prices and excellent delivery service. Highly recommended.

Prima site en levering

Snelle levering goed assortiment.

Alles top!

Schneller Versand, gute Auswahl & Preise.

Overzichtelijke shop en makkelijk besteld.

Overzichtelijk, compleet, makkelijk. Nu alleen nog zien of de levering daadwerkelijk de volgende dag binnen is ;-) de e-mail voor deze review is zeer snel verstuurd in ieder geval.

Heel makkelijk besteld!

Fijne contact met professioneel advies

Hi, Ik was zeer te spreken over het contact met hockeyploeg. Ik was op zoek naar advies over een product, waarbij het de medewerker niet ging om mij een duur artikel aan te prijzen. De medewerker gaf mij zelfs het advies om alleen voor een deel van het product te gaan en dit te bevestigen aan het product wat ik al in mijn bezit had. Ik was hier zeer over te spreken en fijn dat in deze tijd nog steeds gegaan wordt voor op maat advies!

snelle service goed aanbod

Duidelijke site, goed aanbod en een snelle service

Overzichtelijke site, besteld, betaald, geleverd

Als ik in de gelegenheid benga ik graag even langs in de winkel. Daar krijg je een deskundig advies. Nu eens een keer on-line gekocht en dat is ook goed gegaan. Gekozen voor ophalen (click en collect).

Altijd goed en snel

Snelle service en altijd goede kwaliteit.

Snel geleverd & excellent op de hoogte gehouden

De broek die ik heb besteld was er binnen anderhalve week, netjes op tijd geleverd en de bezorgtijd en het -moment was uitermate strak gecommuniceerd via DHL naar mijn mailbox. Op deze manier wel ietwat veel mailtjes ontvangen voor 1 bestelling maarja ik wordt liever te goed op de hoogte gehouden dan niet of nauwelijks. Extra pluspunt, Je kan tot op de minuut nauwkeurig zien wanneer de bestelling is geleverd! Ik bestel hier de volgende keer dat ik hockeyspullen nodig heb zo weer!

Snelle levering, correcte afhandeling, echt top!

De bestelling was super in orde.

Vlotte levering, goed op de hoogte gehouden via de mail. De afspraken nagekomen.

Snelle levering en leuk aanbod

Mooie hockeyschoenen voor een leuke prijs

5 Sterne Service + Produkte

Sogar zwischen Weihnachten und Neujahr zu Corona-Zeiten wurden meine E-Mails und die Online-Bestellung schnell bearbeitet. Top Service, nettes Team, gute Auswahl und gute Qualität. Gerne wieder :)

Zügige und reibungslose Abwicklung der Bestellung

Habe erst 1x etwas bestellt, war aber mit der kompletten Abwicklung zufrieden.

Vlotte levering, uitstekende kwaliteit.

Snelle levering en fijn contact.

Wat is mijn tienjarige dochter blij met haar eigen keepershelm. Ik bestelde er een bidonhouder bij voor in het doel. We kregen een mailtje dat de bestelde kleur niet op voorraad was met de suggestie voor een andere kleur. De volgende dag werden de helm en bidonhouder al geleverd. Een ongelooflijk blij kind dat wel wat zelfvertrouwen kon gebruiken. De woorden op de bidonhouder deden haar goed: goalkeepers are amazing people. Dank voor het snelle verzenden en de goede afhandeling.