Duidelijke omschrijvingingen en snelle verzending!

Heldere site en goede afhandeling

Goede service, pakketje optijd binnen niks mis mee!

Uitstekend!

Snel en goed geleverd

Heel blij met de kickers en de zoollussen. We wisten het woord voor Zoollus niet maar de helpdesk heeft ons super geholpen

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Voor onze dochter op zoek naar haar eerste hockeystick. We zijn heel goed geholpen en ook telefonisch heel correct te woord gestaan.

Goede prijzen, snelle levering

Eerste aankoop was een schot in de roos, goede service, snelle levering, mooie producten, goede prijs.

Snel geleverd en tevreden over het produkt

Snel geleverd en tevreden over het produkt

Great service!

Ordered on Sunday night, received on Friday afternoon in Sweden.

Goede ervaring

Niks op aan te merken

Super gedetailleerde website

Ik heb geen slecht woord over deze website, alles staat heel gedetailleerd uitgelegd, besteld, betaald en een paar uur later is het al onderweg, ik ben super tevreden!!

Goede/snelle service

Spullen snel geleverd. Wel jammer dat bitje niet paste terwijl dit aangeprijst werd als bitje voor kinderen met beugels. Bitje was te groot waardoor mijn dochter nauwelijks kan ademen noch praten. In de beschrijving stond dat het bitje juist luchtstroom bevorderd.

Prima service, zeer netjes verpakt en mooi materiaal

Schnell geliefert. Gut verpackt. Sehr zufrieden.

Empfehlen wir gerne weiter.

zeer trage levering

ipv enkele werkdagen 5 weken moeten wachten op levering. Jammer.

Geachte mevrouw, mijnheer, Dank voor uw reactie. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u op dit artikel heeft moeten wachten echter zoals reeds aangegeven was de Shoefresh schoenverfrisser voor heel Nederland vertraagd en nergens leverbaar. E.e.a. door problemen vanuit het verre Oosten ivm het containervervoer. Ondanks de wachttijd blijft het een uniek product, wij wensen u dan ook veel gebruiksplezier. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hockeypoint

Overzichtelijke site

Mijn vragen werden snel beantwoordt en de bestelling die ik plaatste was binnen 24 uur geleverd. Heel erg fijn

Supersnel bezorgd!

Fijn dat Indian Maharadja broek op voorraad was in de goede maat!

Snelle bestelling

Snelle levering en handige website

Tolle Angebote, schwierig zu finden.

Gute Produkte, Website langsam, Navigation / Filter reagiert nicht oder langsam.

Schnelle Hilfe

Eine E-Mail und schon wurde die Bestellung und die Rechnung geändert. Top Service. Danke!

super snel verzonden

zeer aan te raden ik heb mijn pakket nog niet binnen maar weet bijna zeker dat het top is! het contact met hockeypoint is ook fantastisch! aan te raden!

Supersnelle, top hockey winkel

Wij hebben pas woensdagavond besteld en donderdag lag het bestelde item in de bus! Prima verpakt, alle info vr eventuele terugzendi g erbij en n vooral zeer snelle levering! Aanrader en zullen er zeker nog gebruik van maken!

Snel, goede site

Beste prijzen, veel keuze, duidelijk site en levering zoals afgesproken.

Schnell und gut!

Super Qualität, Super Preis, Leider ohne free hockeypoint merch… mein hockeypoint Schlüsselanhänger ist schon ganz kaputt

Makkelijk besteld en snel geleverd! Tas is super in gebruik, het is al de 2e die we besteld hebben. De eerste is zo veel gebruikt dat deze versleten was.

Sneller dan dit, kan niet!

So muss es sein

Korrekte Ware, preiswert und schnelle Lieferung, gerne wieder