Schlechter Service - Keine informationen

Seit über 4 Wochen warten wir schon auf unsere Bestellung, aber nix kommt. Keine Antwort auf Mails, keine Antwort, wenn man ein Ticket aufmacht, einfach nichts. Bisher waren unsere Erfahrungen mit hockeypoint gut, aber das lässt sich zur Zeit an Ignoranz leider kaum noch überbieten. Wenn ich könnte, würde ich gar keinen Stern vergeben.

sehr enttäuschend

Leider ein schlechte Kundenservice, auf Emails wird nicht geantwortet, telefonisch ist keiner zu erreichen, Rücksendeportal funktioniert nicht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Afhandeling bij retour is erg traag

Had dezelfde maat besteld als mijn oude asics. Bleken veel te groot te zijn. Dus retour gestuurd maar ik wacht al ruim n maand op de centjes. Vind ik niet zo netjes.

Niet te bereiken, geld nog niet terug na het retouneren

Ik had schoenen gekocht, die waren iets te groot dus stuurde ik ze terug. Aantal weken later nog geen geld terug gekregen. Via hun contactformulier geprobeerd contact op te nemen, geen gehoor. Gebeld, geen gehoor.

Ich konnte keine Retuore machen!

Trotzt mehrmaligen Aufrufen der Seite, kann ich keine Retoure machen. Email Anfragen werden nicht beantwortet. Telefonisch nicht erreichbar!

Prima, maar kan beter..

Het duurde even voordat mijn pakketje verzonden werd, dit komt waarschijnlijk omdat ik het in december heb besteld.. Het enige wat ik jammer vind, hier kan de winkel zelf misschien niet veel aan doen. Ik had 8 ballen gekocht, deze kwamen allemaal in 3 plastic verpakkingen over elkaar heen.. Van mij hadden ze ook los in de doos mogen zitten. Maar goed, verder een prima bestelling, levering en ervaring!

4 weeks

we are waiting 4 weeks for a parcel and its still in Netherlands

• Would you recommend us? No

Hockeyhandschoen is snel en goed verzonden. Product is naar verwachting. Top!

Good quality, snel delivery

I enjoyed my order in hockeypoint. I had a problem that the size of the hockey glove was out of stock everywhere and only here I was able to find it. And I received it exactly in time.

Mooi produkt, snel geleverd

Snelle en goede service. Ruim aanbod.

Ruim aanbod. Snelle levering.

Schnell und Korrekt

Alles Gut. Nichts zu beanstanden.

Let op: Ruilen/Retour zeer slecht

Product gekocht dat helaas een maat te klein was. Wilde het product ruilen maar dat was niet mogenlijk. Moest een nieuwe bestellen maar dat kon niet meer tegen de orginele prijs omdat actie voorbij was. Retour verzonden maar helaas nog steeds mijn geld niet terug. Gaan reactie op mail (binnen 24uur volgens de site????). Telefonisch contact werkt ook niet (verbinding mislukt). Ik adviseer ergens anders te bestellen!

Slechte communicatie vanuit klantenservice

Na bestelling geen bevestigingsmail. Zelf bellen waar het blijft. Product retour moeten sturen, nooit meer iets gehoord., Geen mail, geen geld terug ontvangen.

Binnen 1 dag geleverd. Super snel. En goed op de hoogte gehouden

Duidelijke website, snelle service

Mooie overzichtelijke website, en snelle levering. Je krijgt netjes een mail over de voortgang van je bestelling. Mijn product was netjes verpakt en heel snel geleverd, het was een cadeautje dus ik kan na kerst vertellen of het in de smaak viel

Goede overzichtelijke website

Prima, geen problemen ondervonden tijdens Sinterklaas drukte.

Goede overzichtelijke website

Prima, geen problemen ondervonden tijdens Sinterklaas drukte.