Super snel geleverd en voor een goede prijs

Toppers

Super snel geleverd en voor een goede prijs

Toppers

Correcte prijs en levering

Hockeytas besteld. Ze hebben ruim assortiment, en aan scherpe prijs. Levering correct gebeurd. Dank !

Schitterend magazijn voor sinterklaas

Heel fijn om sinterklaas te mogen spelen voor kleindochter...en haar te kunnen verrassen met die schitterende drinkbus tijdens haar volgende match

Schitterend magazijn voor sinterklaas

Top geregeld, snelle levering

Smartball besteld tegen een top prijs en ook nog eens de volgende dag in huis. Super geregeld

Snel en fine site

Prima service, snel geleverd

Snel en fine site

Prima service, snel geleverd

Laat geleverd en twee keer verzendkosten

Bij het bestellen van twee hockeyhandschoenen stond vermeld dat deze voorradig waren. Helaas bleek dat niet het geval en heb ik anderhalve week moeten wachten op de levering. Bij het retourneren van één van de twee handschoenen moest ik wederom verzendkosten betalen. Ik heb dus 2 x € 4,95 aan verzendkosten betaald voor een handschoen van € 15,-. Nooit meer!

Sehr gut alles, aber man müsste denke ich nicht jeden Ball einzeln mit Plastik einpacken

Hat alles sehr gut funktioniert. Wenn man nicht jeden Ball einzeln in Plastik einpackt, kann man aber noch bisschen mehr für die Umwelt tun

heel goed

Het was in de verwerking van mijn bestelling helaas mis gegaan, kan gebeuren. De twee artikelen die ik wilde waren er helaas toch niet meer. Werd heel goed opgepakt en kreeg snel betere alternatieven aangeboden. Door juiste reageren en afhandelen ben ik erg tevreden.

Wiebachstraat 25 c

6466NG Kerkrade