vlotte communicatie

• Type de visa ESTA - USA

zeer efficiënt

Zeer efficiënt

facile , claire

deux - il n'est pas mentionné la durée de validité du visa et à partir de quand celui ci est valable ( date d'entrée ou date de demande du visa) - donne l'ipression que le visa est gratuit si on n'opte pas pour l'urgence

• Type de visa Visa Sri Lanka

Pas de problemes et tres vite

Excellent

• Type de visa ESTA - USA

Gebruiksvriendelijk en duidelijk. Vlugge bevestiging

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer handig om dit langs deze weg te kunnen doen

Het is wat invulwerk maar is geen probleem, vindt dit zeer gemakkelijk

vlot,duidelijk,snel

de aanvraag is eenvoudig en de service heel snel

• Type visum ESTA - Amerika

de aanvraag voor een visum naar Myanmar is zeer vlot verlopen

je wordt tijdig geïnformeerd en ook heel duidelijk geïnformeerd in een eenvoudige taal.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • Type de visa Visa Myanmar

Zeer vlotte afhandeling

Eerste keer maar zeer eenvoudig en snel klaar

Snel , helder en efficiënt

Aanvraag is Snel te voltooien Alles is helder , geen vragen die je 2 maal moet lezen Efficiënte verwerking , binnen enkele uren al antwoord . Dank je

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

vlot en eenvoudig systeem

vlot systeem en overzichtelijk

super!

Snel, gebruiksvriendelijk, duidelijk, gemakkelijk, verstaanbaar, geruststellend

• Type visum Visum Turkije

Snelle Service

Ik was aangenaam verrast van hoe snel de aanvraag werd afgehandeld. Top service

Zeer snelle service

Heel duidelijk aangegeven om alles correctie te vullen

• Type visum ESTA - Amerika

super goed super vlug geregels

voor herhaling vatbaar superservice

• Type de visa Visa Turquie

Très rapide

sans problèmes

• Type de visa Visa Turquie

Af te raden voor manuele aanvraag.(geen ondervinding bij e-visum)

Vandaag, mij persoonlijk aangeboden op 'uw' adres (Weidestraat 14, -of Groot Bijgaardestraat-in Sint-Agatha-Berchem (Brussel). Geen visumbuitenland te vinden op dit adres ! Dit gebouw is namelijk een 'virtual office' adres waar zich nog meerdere tientallen 'firma s' gevestigd hebben. Bedenkelijk als zakendoende !

• Type visum Visum Kenia

zeer vlotte afhandeling

Geen enkel probleem om in te vullen. Het resultaat komt ook heel snel. Prima!

• Type visum eTA - Canada

snel en accuraat

ik had onmiddellijk mijn visum, het te invullen aanvraagformulier is duidelijk en klaar.

• Type visum Visum Turkije

100% tevreden met de snelle afhandeling van mijn visum.

Op enkele dagen tijd had ik mijn visum via email die ik kon afprinten. Zo gemakkelijk, daar kun je in Vietnam niet in de rij voor gaan staan en veel tijd verliezen.

• Type visum Visum Vietnam

Eenvoudig en super snel!!

Beter gaat niet.

• Type visum Visum Vietnam

Ik had verkeerdelijk spoedlevering aangevinkt en heb dit ook betaald - direct is dit rechtgezet door jullie diensten - waarvoor dank

• Type visum eTA - Canada

De kosten zijn vele malen hoger dan bij de officiële website.

Ik heb het hele traject van ESTA doorlopen en het was inderdaad zeer duidelijk. Maar toen ik moest betalen ben ik nog even gaan zoeken naar alternatieven en vond de officiële website (https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1). Deze vroeg maar $14 ipv €29,95. Je kan deze ook in het Nederlands zetten en dan valt het evenzeer goed mee om dit in te vullen. Ik vond dat best een groot prijsverschil en heb toen beslist om niet te betalen en het via het andere kanaal te doen. Nog geen spijt van maar via visumbuitenland. be was het zeker duidelijker.

À propos de Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement