Uitstekend!

Vlugge en correcte afhandeling.

• Type visum N/A

tevreden over vlugge respons

Alleen het scannen van foto's is voor oudere mensen zoals wij zeer ongebruikelijk - hebben daarvoor hulp nodig . Wellicht kan alles toch eenvoudiger ?

• Type de visa ESTA - USA

Vrijdagavond 6x visum Sri Lanka aangevraagd, zaterdagmiddag allen ontvangen. Top!

• Type de visa Visa Sri Lanka

Eenvoudig snel gemakkelijk

Het is een gemakkelijke manier om aan je visum te komen

Zeker aanbevolen

Zeer vriendelijk, en snel geregeld. Ook hadden we op zeer korte tijd ons visum. Top!

• Type de visa Visa Egypte

• Type de visa AVE - Canada

Werken met deze site was makkelijk, duidelijk, eenvoudig, helder.

Het invullen van de aanvraag was duidelijk, vooral door de foto's van een paspoort in de rechterkolom. Alles was helder, makkelijk, eenvoudig. Na 1 dag was het visum er van Bart, op de 2de dag het visum van Micheline.

Snelle verwerking.

Gemakkelijk, eenvoudig én snel.

Snelle verwerking

Alles was zeer duidelijk en snel antwoord

• Type de visa AVE - Canada

Veel tevreden

Het was snel we zijn tevreden danky wel

• Type visum eTA - Canada

Heel duidelijk! Wel wat problemen met foto!

Dus foto’s nemen zonder bril is een probleempje bij selfie!

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Gebruiksvriendelijke aanvraagmogelijkheid

Overzichtelijke site voor aanvraag , en snelle response .

Makkelijk maar duur

Zeer makkelijk te regelen enkel de prijs viel wat tegen voor 6 personen meer dan 400 euro en dit enkel om op vakantie te gaan.

Na 2 weken nog steeds geen ESTA

2 weken geleden een ESTA aangevraagd voor de USA. Nog steeds een bevestiging. Correctie: Na negatieve review, mail gekregen dat mijn geld wordt terugbetaald.

duidelijk, snel en informatief

ik kon in enkele minuten tijd de info vinden die noodzakelijk was en het document aanvragen

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Duidelijke website, duidelijke informatie, snelle behandeling

-informatie over VS (toch in het Nederlands) lijkt gekopieerd te zijn van de collega's uit Nederland, bijvoorbeeld 'pinnen voor Nederlandse debetkaarten is mogelijk'

Snelle reactie

Top service!

Perfecte service

Bijzonder eenvoudige manier om een visum voor Australië aan te vragen. Ik ontving het visum al heel kort na de aanvraag. Echt een aanrader om via Visumbuitenland.be jouw visum aan te vragen.

• Type de visa Visa Australie

Het ging allemaal heel snel

Ben zeer tevreden!!

• Type visum ESTA - Amerika

Eenvoudig en snel in te vullen

Je moet wel even de tijd nemen om alles correct in te vullen. Als je dit ook voor de kinderen moet doen, ben je wel even bezig. Uiteindelijk hebben we onze ESTA niet moeten laten zien. Op de luchthaven gaven ze ons een beknopte versie die we enkel moesten aanvinken en aftekenen. Was dus een stuk eenvoudiger.

snel en gemakkelijk

Vlug aangevraagd, duidelijk voor iedereen en snelle levering

• Type visum Visum Egypte

Klaar en duidelijk.

Prima om in te vullen en duidelijke aanwijzingen om te kontroleren op eventuele fouten, met alle konsekwenties vandien.

• Type visum Visum Australië

Super snel en efficiënt

Wij verblijven momenteel in Sumatra waar het 6 dagen kostte om ons visum te verlengen naar 2 maanden. We moesten er 3 keer voor naar een bureau komen. Nu was alles op een 10tal minuten ingevuld en 2 uur later hebben we ons visum. Geweldig.

• Type visum Visum Australië

snel en eenvoudig

Eenvoudige procedure en zeer snelle verwerking

Satisfait

Satisfait.

• Type de visa N/A

À propos de Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.

Avis sur Kiyoh