zéér tevreden aanvraag binnen een uur ontvangen!

zéér tevreden mijn aanvraag was binnen het uur verwerkt

heel duidelijk

alles keurig opgebouwd en verloopt heel vlot en duidelijk

Snelle en vlotte afhandeling

Het is een vrij omslachtige procedure om in te vullen met enorm veel subvragen, maar het online invuldocument is duidelijk.

Ganse proces afgerond op 3uur

Duidelijke website, en alles zeer snel afgerond.

vlot verlopen

de vragen waren duidelijk en op elkaar volgend , waardoor iemand die minder goed is met de pc ook de aanvraag kan invullen .

• Type visum Visum Australië

Dit was eenvoudig en snel in orde !

De begeleidende tekeningen maakten het invullen van het formulier erg gemakkelijk. Snel en duidelijk antwoord.

Snel en goed verwerkt

Heel tevreden van de snelle service

eenvoud troef

wat ik dacht een kluwen aan administratieve rompslomp te zijn bleek achteraf het tegenovergestelde. Na de aanvraag/betaling binnen de 3 uur goedkeuring van de ESTA ontvangen! :-)

Alles verliep perfect

Alles is vlot verlopen

snel en juist!

Er wordt veel info gevraagd, maar dat is noodzakelijk!! Het ging vlot en snel.

Super snel!

Snel verwerkt

• Type visum N.v.t.

onze aanvraag werd uiterst snel beantwoord

onze aanvraag werd uiterst snel beantwoord

• Type visum ESTA - Amerika

Dijdelijk en eenvoudig in te vullen

Duidelijk en snelle reacties

Interessant

Goed uitgelegd ook.h

• Type visum ESTA - Amerika

Correcte en efficiënte website - gebruiksvriendelijk

Heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk, aanvraag binnen no-time aangevraagd. Strikte opvolging zowel via e-mail als telefonisch via sms. Verder geen opmerkingen, tevreden gebruiker!

correct en super snel

goede communicatie, vlotte applicatie om in te vullen, vlotte downloads van documenten. snelle afwerking. kortom super

• Type visum Visum Kenia

Snel en gemakelijk

Aangevraagd met spoed. Binnen 2dagen kreeg ik onze visums. Gemakkelijk en goed uitgelegde aanvraag procedure die je perfect kan opvolgen.

• Type visum Visum Egypte

zeer vlotte behandeling

erg tevreden over de behandeling van de aanvraag.

• Type visum ESTA - Amerika

Super gemakkelijk en snelle service

Ik dacht te laat te zijn om de visums nog te ontvangen maar nee hoor. enkele uren later werden ze al bezorgd via mail. Supersnelle service.

• Type visum Visum Turkije

Vlot afgehandeld op 48 hr

Binnen de 48 hr na indienen van de aanvraag waren wij reeds in het bezit van onze documenten.

• Type visum ESTA - Amerika

top! heel snelle en correcte verwerking!

De verwerking van onze visumaanvragen verliep heel snel, ook een heel duidelijk instructiefilmpje heeft goed geholpen

• Type visum Visum Australië

ging heel vlot

ging heel vlot

Makkelijk en vlot

Hoewel de aanvraag van een ETA gepaard gaat met een heleboel vragen, was het invullen van het formulier helemaal niet moeilijk. Alle gegevens die ik één keer ingevuld had, moesten bij de tweede reiziger niet meer ingevuld worden. Het ging allemaal heel makkelijk. Na mijn aanvraag had ik de goedkeuring dezelfde avond al binnen. Zeer tevreden. Ook de automatische koppeling naar registratie bij de ambassade, zorgde ervoor dat het gemakkelijk was.

vlot

goeie ervaring. Snelle respons

heel gemakkelijk in gebruik

heel gemakkelijk om in te vullen

Over Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.