vlot en eenvoudig systeem

vlot systeem en overzichtelijk

super!

Snel, gebruiksvriendelijk, duidelijk, gemakkelijk, verstaanbaar, geruststellend

• Type visum Visum Turkije

Snelle Service

Ik was aangenaam verrast van hoe snel de aanvraag werd afgehandeld. Top service

Zeer snelle service

Heel duidelijk aangegeven om alles correctie te vullen

• Type visum ESTA - Amerika

Af te raden voor manuele aanvraag.(geen ondervinding bij e-visum)

Vandaag, mij persoonlijk aangeboden op 'uw' adres (Weidestraat 14, -of Groot Bijgaardestraat-in Sint-Agatha-Berchem (Brussel). Geen visumbuitenland te vinden op dit adres ! Dit gebouw is namelijk een 'virtual office' adres waar zich nog meerdere tientallen 'firma s' gevestigd hebben. Bedenkelijk als zakendoende !

• Type visum Visum Kenia

zeer vlotte afhandeling

Geen enkel probleem om in te vullen. Het resultaat komt ook heel snel. Prima!

snel en accuraat

ik had onmiddellijk mijn visum, het te invullen aanvraagformulier is duidelijk en klaar.

• Type visum Visum Turkije

100% tevreden met de snelle afhandeling van mijn visum.

Op enkele dagen tijd had ik mijn visum via email die ik kon afprinten. Zo gemakkelijk, daar kun je in Vietnam niet in de rij voor gaan staan en veel tijd verliezen.

• Type visum Visum Vietnam

Eenvoudig en super snel!!

Beter gaat niet.

• Type visum Visum Vietnam

Ik had verkeerdelijk spoedlevering aangevinkt en heb dit ook betaald - direct is dit rechtgezet door jullie diensten - waarvoor dank

• Type visum eTA - Canada

De kosten zijn vele malen hoger dan bij de officiële website.

Ik heb het hele traject van ESTA doorlopen en het was inderdaad zeer duidelijk. Maar toen ik moest betalen ben ik nog even gaan zoeken naar alternatieven en vond de officiële website (https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1). Deze vroeg maar $14 ipv €29,95. Je kan deze ook in het Nederlands zetten en dan valt het evenzeer goed mee om dit in te vullen. Ik vond dat best een groot prijsverschil en heb toen beslist om niet te betalen en het via het andere kanaal te doen. Nog geen spijt van maar via visumbuitenland. be was het zeker duidelijker.

Makkelijk

Heel snel en simpel

• Type visum ESTA - Amerika

Snelle goedkeuring, duidelijke en complete informatie

ongeveer een half uur na aanvraag online werd een bevestiging en goedkeuring verzonden

• Type visum ESTA - Amerika

eenvoudig invullen en direct behandeld

duidelijk overzichtelijk aanvragen en vlug behandeld

• Type visum ESTA - Amerika

Structuur is logisch, vormgeving helder.

goede en vlotte afhandeling

Alleen erg veel papieren de eerste dag, verder zeer positief en vlot. p.s. Aanbevelen doe ik nooit, vandaar mijn "Nee"

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer goede en vlugge service

Estanummer reeds ontvangen op dag van aanvraag !

• Type visum ESTA - Amerika

Vlotte procedure en duidelijke richtlijnen.

Wij gaan vaak op reis en hebben daarbij soms een visum nodig. Deze manier van werken steekt met kop en schouder boven de andere procedures.

Heel gemakkelijk en vlug

In een mum van tijd was de Esta-aanvraagt goedgekeurd.

snel en duidelijk

ik kreeg een zeer snelle correcte afhandeling.

Pluspunten

Goede uitleg bij het invullen van de aanvraag. Zeer snelle dienstverlening.

Pluspunten

Zeer snelle verwerking, binnen enkele uren de ESTA reeds ontvangen. Blijf wel altijd een rot gevoel houden bij een aanvraag voor de USA, want ze willen zo ontzettend veel weten dat je je al op voorhand al verhoord voelt.

Over Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.