Tergend traag en

Via een spoedprocedure vroegen wij vorige week ons visum voor Egypte aan. Hiervoor betaalden wij 124 euro. Per mail werd ons bevestigd dat indien wij op zaterdag 16 oktober het visum nog niet ontvangen hadden, contact konden opnemen met Visum Buiteland. Echter, nergens op de website staat contactinformatie. Omdat het visum op het ogenblik van vertrek nog steeds niet verzonden was en we via visumbuitenland.be nergens contactgegevens terugvonden, moesten wij op de luchthaven van Hurghada opnieuw 30 euro per persoon betalen voor een visum. Kortom: we zijn 124 euro kwijt. Advies: koop je visum in Egypte. De wachtrij is in tegenstelling tot wat online beweerd wordt NIET lang.

• Type visum Visum Egypte

Zeer vlot en behulpzaam

Zeer goef

• Type visum Visum Kenia

pefect / kan niet beter.

met uiterst spoed werd men aanvraag goedkeurd. beter kan niet. dank u wel Ballyn Pieterjan

• Type visum eTA - Canada

tevreden

tevreden

• Type visum ESTA - Amerika

snelle respons , met een kleine maar

Ik stelde een aanvraag op als contactpersoon voor mijn vrouw en mezelf .Ik kreeg intussen de goedkeuring voor mijn vrouw maar het was mij niet duidelijk als ik mijzelf als bijkomende persoon moest invullen. Als gevolg daarvan kreeg ik uiteraard geen ESTA op mijn naam . Kan Ik mijzelf bijvoegen bij de aanvraag voor mijn vrouw om als groep te gelden? Dank

Snel duidelijk

Gevonden via Google Paar min later visa binnen

ging vlot

geen verdere commentaar te geven

• Type visum N.v.t.

Spoedbestelling

Ik had het document dringend nodig en een uur na de aanvraag was het document in mijn mailbox. Heel dankbaar hiervoor !

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer snel en overzichtelijke procedure

Het internet portaal is zeer toegankelijk en de respons laat niet lang op zich wachten. Zeer gebruikersvriendelijk.

• Type visum ESTA - Amerika

Alles eenvoudig en vlot verlopen

• Type visum Visum Egypte

vlotte snelle duidelijke afhandeling.

vanavond aangevraagd en binnen het half uur in mijn bezit.

• Type visum N.v.t.

Heel vlotte service, wel duur

De ETSA-documenten worden zeer snel verwerkt, ik vind het jammer dat voor minderjarige kinderen hetzelfde tarief wordt gevraagd.

Verstaanbaar en snel.

Is zeer handig in te vullen.

Uitstekend!

Heel goede uitleg en na een paar uur onmiddellijk esta-document ik mijn mailbox.

Snel en efficient

Snel en efficient. Ik kon alleen geen bewijs van betaling afdrukken. Kan er iemand mij aangeven hoe ik dit alsnog kan bekomen?

TOP!

Snelle en vlotte service. Duidelijke website

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer vlotte en snelle afhandeling van de ESTA aanvraag

Had een ESTA nodig voor USA. Heb formulier opgemaakt en zonder extra kosten voor snelle afhandeling bekwam ik het document binnen het uur.

• Type visum ESTA - Amerika

Top ervaring! Duidelijk, snel en correct

Misschien nog graag een afschriftje van de totale kost, zo kan dat doorgerekend worden naar werkgever als reis-onkost.

Eenvoudig en snel.

Zodra we de juiste website gevonden hadden ging alles heel vlot. Ook na het opsturen kregen we een bevestiging en enkele uurtjes later al het bericht dat onze ESTA-aanvraag goedgekeurd was. Moest alles zo vlot verlopen ...

• Type visum ESTA - Amerika

Snelle service,goede website, top!!

Helemaal perfect inorde,snelle service en snel antwoord. Het kan gewoon niet beter!!

vlotte communicatie

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling Esta

zeer efficiënt

Zeer efficiënt

Gebruiksvriendelijk en duidelijk. Vlugge bevestiging

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer handig om dit langs deze weg te kunnen doen

Het is wat invulwerk maar is geen probleem, vindt dit zeer gemakkelijk

Over Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.