prima op tijd binnen de24 u

zeer vlugge dienstverlening

Heel duidelijke instructies

De te volgen stappen zijn zeer duidelijk en eenvoudig uitgelegd

perfect

perfect

• Type visum Visum Australië

De website is duidelijk, overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De info ivm met visum en de gebruiken van het betreffende land zijn eveneens interessant en duidelijk weergegeven op de site.

snelle ontvangst

Binnen de dag was alles in orde.

zeer vlot verlopen

Enkel wat miserie gehad om het plaatsen van de foto

• Type visum ESTA - Amerika

Neem geen foto van uw paspoort, scan uw paspoort op een printer

Neem geen foto van uw paspoort, is niet scherp genoeg. Scan uw paspoort op een printer, dan is het van de eerste keer duidelijk leesbaar voor hen. Doorsturen als jpg bestand.

• Type visum Visum Egypte

Zeer snel

Aanvraag binnen de 3u in orde

• Type visum Visum Australië

Vlotte en vlugge afhandeling van ons NZeTA

Zeer tevreden. 'S avonds de aanvraag ingediend, de volgende middag het visum reeds in onze mailbox. De vlotte professionele afhandeling is zijn geld meer dan waard.

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

Zeer vlotte afhandeling

De website is heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. Na een dag zat onze visums al in onze mailbox.

tevreden

duidelijke vragenlijst, vlotte verwerking aanvraag

• Type visum Visum Sri Lanka

Zeer snelle en goede afhandeling en ontvangst van het visum.

• Type visum Visum Egypte

Was zeer snel geleverd

Alles verliep naar wens

• Type visum eTA - Canada

snel en duidelijk

De e-aanvraag voor een visum voor Australië was duidelijk en werd snel behandeld.

Duidelijke formulieren

In afwachting van het certificaat, kunnen we nu reeds zeggen dat de aanvraag makkelijk verlopen is. De stappen zijn duidelijk!

gemakkelijk in te vullen

Het is normaal gezien gemakkelijk in te vullen. Het zou nog aangenamer zijn mocht je direct melding krijgen als je bv de datum invult met verkeerde tekens ed. zodat je niet moet wachten tot op einde om te zien dat iets verkeerd is.

perfect gegaan

heel makkelijk en vriendelijk te doen?

snelle afwerking

Eenvoudig in te vullen formulier. Snelle verwerking prima communicatie ivm de status van verwerking door jullie diensten

• Type visum ESTA - Amerika

wat snel bij u geregeld, dank voor u inzet

Zeer vlug verwerkt

Een geruststellend gevoel

duidelijke en goede begeleiding

de hulp bij het opmaken van document was heel duidelijke

• Type visum ESTA - Amerika

snelle behandeling en aflevering visa.

tevreden.

• Type visum Visum Australië

Uitstekend, er zijn geen andere woorden voor

Zeer snelle afhandeling.

• Type visum Visum Sri Lanka

... visum werd aan de grens niet aanvaard! waardeloos ...

De Egyptische douanier gooide het visum /document van 'visumbuitenland.be' in de vuilbak en maakte duidelijk dat dit voor hem een waardeloos papier was. Bovendien is 'visumbuitenland.be' veel duurder ... Helemaal niet tevreden, 'visumbuitenland.be' is geldverspilling ... een scam?

• Type visum N.v.t.

Geachte heer Laga, We vinden het vervelend om te horen dat uw e-visum bij aankomst niet geaccepteerd werd en u daardoor extra kosten heeft moeten maken. Ik weet helaas niet waarom dit gebeurde. Ik vermoed dat de medewerker bij de grenscontrole in Egypte niet goed geïnformeerd was over het e-visum. Zoals u ook op verschillende overheidswebsites kunt lezen is het e-visum een geldig visum dat voor een vakantie gebruikt kan worden. Zoals u op het visum zelf ook kunt zien is dit een officieel document dat door de Egyptische autoriteiten is afgegeven. We leveren dagelijks talloze e-visa aan andere reizigers, die daarmee probleemloos kunnen inreizen. Wij zijn ook gecertificeerd door het TrustedShops keurmerk. Deze certificering wordt alleen verleend aan organisaties die een uitgebreide auditprocedure hebben doorstaan en hebben aangetoond aan alle wet- en regelgeving te voldoen. Daardoor kunt u er vanuit gaan dat de visa die we leveren officieel geldig zijn. We hebben u een e-mail gestuurd om naar een oplossing te zoeken. Hierop hebben we helaas geen antwoord meer ontvangen. Als u nog vragen heeft, neem dan alstublieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Pleun - Visa Supportcenter

Eenvoudig snel gemakkelijk

Het is een gemakkelijke manier om aan je visum te komen

Over Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.