zeer vlotte behandeling

erg tevreden over de behandeling van de aanvraag.

• Type visum ESTA - Amerika

Super gemakkelijk en snelle service

Ik dacht te laat te zijn om de visums nog te ontvangen maar nee hoor. enkele uren later werden ze al bezorgd via mail. Supersnelle service.

• Type visum Visum Turkije

Vlot afgehandeld op 48 hr

Binnen de 48 hr na indienen van de aanvraag waren wij reeds in het bezit van onze documenten.

• Type visum ESTA - Amerika

top! heel snelle en correcte verwerking!

De verwerking van onze visumaanvragen verliep heel snel, ook een heel duidelijk instructiefilmpje heeft goed geholpen

• Type visum Visum Australië

ging heel vlot

ging heel vlot

Makkelijk en vlot

Hoewel de aanvraag van een ETA gepaard gaat met een heleboel vragen, was het invullen van het formulier helemaal niet moeilijk. Alle gegevens die ik één keer ingevuld had, moesten bij de tweede reiziger niet meer ingevuld worden. Het ging allemaal heel makkelijk. Na mijn aanvraag had ik de goedkeuring dezelfde avond al binnen. Zeer tevreden. Ook de automatische koppeling naar registratie bij de ambassade, zorgde ervoor dat het gemakkelijk was.

vlot

goeie ervaring. Snelle respons

heel gemakkelijk in gebruik

heel gemakkelijk om in te vullen

Snel en duidelijk!

Via diverse mails duidelijk op de hoogte gebracht en zeer snel een goedkeuring gekregen voor alle 3 de reizigers.

mijn aanvraag is snel en correct verwerkt

mijn aanvraag is snel en correct verwerkt

Zeer vlotte afhandeing

Duidelijke vragen met meer uitleg indien nodig. Indien men alle documenten bij de hand heeft kan het formulier voldoende vlug ingevuld worden. Het duurde slechts zeer korte tijd alvorens ESTA werd toegekend. Prima ervaring !

Vlot

De hulpkantlijn verklaart veel !

Vlot, duidelijk en snel

Eerst zag ik er tegenop - nog een document! Maar eens ik er aan begon was het vrij simpel en ging het vlot. Binnen de week had ik mijn ESTA doc in mijn mailbox.

Zeer vlot en snel

Zeer vlot en snel

Ok

Snel en correcte afhandeling

perfect

Vlotte afhandeling

Aanvraag, betaling en goedkeuring verliep zeer vlot !

makkelijk en vlug

toch twee keer lezen vooraleer in te vullen

• Type visum ESTA - Amerika

Heel overzichtelijk met duidelijke uitleg en een vlotte afhandeling.

Wij hadden een aanvraag ingevuld op de officiële ESTA-site maar toen we wilden afrekenen liep het fout en was de pagina plots weg. Terug ingelogd maar nergens een pagina of toets te vinden om onze aanvragen te betalen. Dan maar op internet gezocht en Visumbuitenland gevonden, tot ons grote geluk. Van dan af ging alles heel vlot.

• Type visum ESTA - Amerika

slecht, het werkt niet zoals het hoort.

ik wens voor mezelf en mijn gezin de visums in orde maken voor onze vakantie naar Cambodja. Het lukt niet...

• Type visum Visum Cambodja

Vrij eenvoudig

Soms foutmelding die er geen is.

Vlot

Heel makkelijk in te vullen, de kolom met uitleg aan de rechterkant werkte perfect

Vlot, eenvoudig en snel

Handige online tool.

perfect en zeer snel

perfect en zeer snel ontvangen

positief!

snel en secuur

Over Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.