Eenvoudig en snel.

Zodra we de juiste website gevonden hadden ging alles heel vlot. Ook na het opsturen kregen we een bevestiging en enkele uurtjes later al het bericht dat onze ESTA-aanvraag goedgekeurd was. Moest alles zo vlot verlopen ...

• Type visum ESTA - Amerika

Snelle service,goede website, top!!

Helemaal perfect inorde,snelle service en snel antwoord. Het kan gewoon niet beter!!

vlotte communicatie

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling Esta

zeer efficiënt

Zeer efficiënt

Gebruiksvriendelijk en duidelijk. Vlugge bevestiging

• Type visum ESTA - Amerika

Zeer handig om dit langs deze weg te kunnen doen

Het is wat invulwerk maar is geen probleem, vindt dit zeer gemakkelijk

vlot,duidelijk,snel

de aanvraag is eenvoudig en de service heel snel

Zeer vlotte afhandeling

Eerste keer maar zeer eenvoudig en snel klaar

Snel , helder en efficiënt

Aanvraag is Snel te voltooien Alles is helder , geen vragen die je 2 maal moet lezen Efficiënte verwerking , binnen enkele uren al antwoord . Dank je

• Type visum Visum Nieuw-Zeeland

vlot en eenvoudig systeem

vlot systeem en overzichtelijk

super!

Snel, gebruiksvriendelijk, duidelijk, gemakkelijk, verstaanbaar, geruststellend

• Type visum Visum Turkije

Snelle Service

Ik was aangenaam verrast van hoe snel de aanvraag werd afgehandeld. Top service

Zeer snelle service

Heel duidelijk aangegeven om alles correctie te vullen

• Type visum ESTA - Amerika

Af te raden voor manuele aanvraag.(geen ondervinding bij e-visum)

Vandaag, mij persoonlijk aangeboden op 'uw' adres (Weidestraat 14, -of Groot Bijgaardestraat-in Sint-Agatha-Berchem (Brussel). Geen visumbuitenland te vinden op dit adres ! Dit gebouw is namelijk een 'virtual office' adres waar zich nog meerdere tientallen 'firma s' gevestigd hebben. Bedenkelijk als zakendoende !

• Type visum Visum Kenia

zeer vlotte afhandeling

Geen enkel probleem om in te vullen. Het resultaat komt ook heel snel. Prima!

• Type visum eTA - Canada

snel en accuraat

ik had onmiddellijk mijn visum, het te invullen aanvraagformulier is duidelijk en klaar.

• Type visum Visum Turkije

100% tevreden met de snelle afhandeling van mijn visum.

Op enkele dagen tijd had ik mijn visum via email die ik kon afprinten. Zo gemakkelijk, daar kun je in Vietnam niet in de rij voor gaan staan en veel tijd verliezen.

• Type visum Visum Vietnam

Eenvoudig en super snel!!

Beter gaat niet.

• Type visum Visum Vietnam

Ik had verkeerdelijk spoedlevering aangevinkt en heb dit ook betaald - direct is dit rechtgezet door jullie diensten - waarvoor dank

• Type visum eTA - Canada

De kosten zijn vele malen hoger dan bij de officiële website.

Ik heb het hele traject van ESTA doorlopen en het was inderdaad zeer duidelijk. Maar toen ik moest betalen ben ik nog even gaan zoeken naar alternatieven en vond de officiële website (https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e1s1). Deze vroeg maar $14 ipv €29,95. Je kan deze ook in het Nederlands zetten en dan valt het evenzeer goed mee om dit in te vullen. Ik vond dat best een groot prijsverschil en heb toen beslist om niet te betalen en het via het andere kanaal te doen. Nog geen spijt van maar via visumbuitenland. be was het zeker duidelijker.

Makkelijk

Heel snel en simpel

• Type visum ESTA - Amerika

Snelle goedkeuring, duidelijke en complete informatie

ongeveer een half uur na aanvraag online werd een bevestiging en goedkeuring verzonden

• Type visum ESTA - Amerika

eenvoudig invullen en direct behandeld

duidelijk overzichtelijk aanvragen en vlug behandeld

• Type visum ESTA - Amerika

Structuur is logisch, vormgeving helder.

Rue de Grand-Bigard 14

1082 Brussels

Over Visumbuitenland.be

Gaat u op reis naar Turkije, Amerika, Canada, India, Egypte, Vietnam, Australië, Sri Lanka, Kenia, Myanmar, Cambodja, China, Rusland, Cuba, Indonesië of Thailand? Dan heeft u waarschijnlijk een visum, ESTA of eTA nodig om te mogen reizen en verblijven in deze landen. Via VisumBuitenland.nl kunt u goedkoop, eenvoudig en snel een visum, ESTA of eTA aanvragen. Daarnaast bieden we via deze website algemene informatie over het visum, ESTA of eTA. Zo kunt u met een gerust hart op reis.