Erg fijn en snel contact. Zeer flexibel en goede service! De gasten vonden de casino tafels geweldig.

Fijn samengewerkt tijdens boekingsproces en op het event zelf; professionele medewerkers.

We hebben fijn samengewerkt in het voortraject en ook met de medewerkers die aanwezig waren op het event zelf waren de contacten prima. Alles is volgens afspraak verlopen. We werken een volgende keer graag weer samen.

Royal Casino Company was echt een hit op ons event

Ons bedrijf bestond 21 jaar en dat vonden we tijd voor een tof huisfeestje op een te gekke locatie. We hadden verschillende area's waar bezoekers zich konden vermaken. Royal Casino Company heeft de Casino area voor haar rekening genomen. Een roulette-, poker en black tafel hadden ze meegenomen. Bij het ontvangst kregen bezoekers 1 miljoen dollar biljet, deze konden ze voor fiches inwisselen in het casino. Degene met de meeste fiches aan het einde van de avond won een gave prijs. Het is van begin tot eind druk geweest in het casino. Zeer vriendelijke en professionele croupiers. Echt een feestje om met Royal Casino te werken!

Super leuke avond gehad tijdens ons bedrijfsfeestje. Snel geregeld, opgezet. Super personeel en iedereen heeft enorm genoten! Echt een aanrader voor ieder feest en voor ieder wat wilds.

Heerlijke avond met classy touch

Kundige vlotte jongens die bij binnenkomst direct een duidelijke indeling voor ogen zagen. Bij opening van het casino namen zij de perfecte houding aan, zakelijk & professioneel voor een echte casinobeleving met af een toe een gezellige leuke twist. Van aanname opdracht tot uitvoering een zeer prettige ervaring.

Goede service vooraf, leuk contact en de avond zelf was ook erg geslaagd!

Enthousiast en leuk bedrijf! Zowel het contact met de eigenaar vooraf als de jongens die op de avond bij ons roulette en blackjack kwamen verzorgen. Heel netjes, beleefd, maar ook erg vrolijk en sociaal, goede combinatie dus. Het was zeker een meerdere voor ons Roaring twenties feestje en een aanrader voor vele!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

zeer prettige samenwerking vooraf en een goede sfeer en samenwerking bij de uitvoering.

4 stars: good service, well treated

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Mooie tafels, aardige professionele croupiers! Een mooie aanvulling op ons Las Vegas thema Feest!

Suggestions

Geen verbeteringen!