Verbaast over de snelle klantvriendelijke contactwisseling.

Meerdere malen heb ik hier wat besteld. De laatste keer zou het binnen 1 dag geleverd worden maar ik ontving maar geen verzendgegevens. Gelijk een mailtje gestuurd en diezelfde dag een persoonlijk mailtje terug gehad. Er bleek iets in mijn bestelling toch niet voorradig te zijn. Samen tot een oplossing gekomen en diezelfde dag is het pakket nog verzonden.

vlotte afhandeling, en nette prijs

vlotte afhandeling, en nette prijs

Top, snel en netjes

Beter dan deze snelle service kan haast niet ! Goed verpakt en de volgende dag in huis

Goede terugkoppeling en snelle aanpassing

Na de aanschaf van 2x Benzineleiding 8mm, bleken deze na montage te lekken. Dat de snelkoppelingen niet geschikt waren voor injectiesystemen met drukleidingen stond niet vermeld. Na mijn reclamatie, is er onmiddellijk een opmerking bij de koppelingen geplaatst dat deze niet geschikt zijn voor benzine drukleidingen. Vervolgens werd deze "miskoop" voor mij met een prima regeling afgehandeld. Vooral het feit dat ik persoonlijk werd benaderd, en er een serieuze aanpassing volgde, stel ik zeer op prijs.

Gewoon goed als altijd

Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle bezorging, nette afhandeling.

heel goed

prima produkten op tijd geleverd

Top!! levering volgens afspraak!

Verchroomde benzinefilters met glasbehuizing gekocht,....de kwaliteit van motercycle storehouse! en voor een nette prijs. Goed verpakt in een stevig kartonnen doosje. Daarnaast keurig dmv, email op de hoogte gehouden, en ook de status is te volgen bij de Choppershop zelf. Dus in één woord TOPSHOP!!

Goede kwaliteit

Product van goede kwaliteit, levertijd langer dan beloofd.

Vlotte afhandeling en snelle bezorging.

Erg klantvriendelijk

Er was iets niet in huis. Even gebeld en diegene heeft gezorgd dat ik alles net op tijd binnen had.

Goeie communicatie, duidelijke website en vriendelijk personeel.

Medewerkers reageren snel op emails, vriendelijk in contact. Veel, mooie en betaalbare producten.

Snelle levering, positief !

Juiste product precies zoals omschreven. Snelle levering, de volgende dag binnen.

Had foutje gemaakt bij bestelling. De Kellermann Atto DF knipperlichten zijn per stuk en zag dit pas na het plaatsen en betalen van bestelling. Is wel handig om er twee te hebben, er zijn nu eenmaal kroegen links en rechts van de weg. 1 mailtje en het was in orde. Bestelling geannuleerd centjes teruggestort en nieuwe bestelling geplaatst. En ja hoor binnen de 24 uur geleverd en kon ik links en rechts naar hartelust knipperen. Deze knipperlichtjes zijn trouwens een aanrader, piepklein en o zo krachtig.

Snel

Snelle en correcte levering .

Zeker aanrader bedankt voor kalender en stickers

Ruime keuze en snelle levering

Prima adres met ruim aanbod. Goede service tegen eerlijke prijs.

Afspraken en advertering niet nakomen

Als je adverteert met voor 21.00 besteld volgende dag in huis dan moet je dat nakomen. Ik bel van te voren altijd op of t onderdeel voorradig is en krijg dan volmondig ja te horen en dat t er de volgende dag is. Nu al paar x gehad dat t meer dan drie dagen duurde. Dan moet je of je advertering aanpassen of levertijd 1 week erbij zetten.

super en snelle levering

heel tevreden en mooi degelijk matriaal

conforme a mes attentes livraison rapide

manque quelques cotes pour les sissy bar mais parfait

Top kwaliteit en snel geleverd

Ik bestelde een paar handschoenen en een pot chroom poets. Perfect! Handschoenen van zeer goed kwaliteit, chroom poets is gewoon goed en alles zat netjes verpakt met zelfs nog extra bescherming in de doos en als verassing nog een setje stickers! Hartstikke leuk, thanks! Arjan.

Uitstekende communicatie

Afstemmen verzenddatum verliep prima, goed product en prijs.

Easy ordering, good product, fast delivery

Ordered a headlight for my cafèracer which was delivered to me a day later, well packaged and good quality. Very satisfied.