Gewoon super

ik zocht een onderdeel wat in Nederland nog niet verkrijgbaar was. Vraag gesteld en de volgende dag al antwoord dat ze het konden leveren. Direct besteld en ook snel geleverd gekregen.Topservice! Ik was al bekend met ze via Caferacer onderdelen en hier bewijzen ze weer dat ze de beste webshop zijn op Caferacers en chopper parts.

Super service en hulp 100% top

Hoi mijn ervaring met chopperschop is 100% super top. Hoezo....ik heb spullen besteld maar waren jammer genoeg op dat moment niet leverbaar. Door super communicatie wederzijds en mee denkend van uit de kant van chopperschop is alles goed aan gekomen. De spullen zijn binnen een dag aangekomen. En kwalitatief de spullen die ik heb besteld en heb gekregen tot en zeer prijs gunstig werkelijk ik had twijfels tegen over de prijs kwaliteit maar die angst was en is ongegrond. Super dank voor de service en hulp

achterlicht

Mooi stijlvol achterlichtje besteld. snelle levering en prima prijs/kwaliteit.

Snelle levering, scherpe prijs

'S Avonds valt mijn contactslot uit. om 20:30 een nieuwe besteld, volgende dag binnen en gefixt

super behulpzaam!

mooie spullen voor fatsoenlijk geld, en zeer behulpzaam als je wat nodig hebt wat ze niet direct hebben liggen!

Positief

Super geregeld

Leuk en persoonlijk winkel.

Wat een geweldige service!

Koplampje besteld, binnen 1 werkdag op de deurmat. Dat is al super! Maak je het doosje open, blijkt helaas dat je een veel te grote lamp hebt besteld (volledig mijn fout). Naast je product een aantal gave stickers waar met de hand een bedankje op wordt geschreven. Waar vind je zoiets nog? Het retourproces verliep vlekkeloos! Een echte aanrader!

Superservice

Ik werd ontzettend snel en heel goed en duidelijk geholpen! Mijn probleem was binnen 2 minuten de wereld uit geholpen! Choppershop is een topsite zeker aan te raden!

Vo

Vo ist der bon hof?

Direct antwoord bij mijn vraag, super dit!

Moeilijke vraag maar direct antwoord en oplossing, top.

Positive

Fijn bedrijf, ook na een verkoop mogelijkheid om persoonlijk vragen te stellen!

Positive

Goede shop met een breed assortiment en goede mogelijkheden om buiten dit assortiment een bestelling te plaatsen. Gewoon vragen en ze gaan meteen op zoek. Goede service, waarbij de klant centraal staat!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor 9 uur bestellen morgen in huis, niet dus kan ook 6 of 7 dagen duren.

Hi! Erg vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik hoop dat je begrijpt dat wij ons best doen om ons aan het woord te houden. Onze magazijn medewerkers staan iedere avond tot laat in het magazijn om alle orders dezelfde dag aan de verzendmaatschapijen mee te geven. Echter wil het wel eens gebeuren dat een leverancier op zich laat wachten, waardoor producten later binnen komen dan wij aan gaven, erg jammer, maar helaas niet binnen onze macht.. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt, we doen ons best!

Perfect help

Hi Michael! Thanks a lot for this great score :-)

2 Sterne: schlechter als erwartet

Positive

Mein tacho ist leider defekt und die Rückgabe zieht sich ziemlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lieber Dennis, es ist ärgerlich zu hören, dass der Tacho kaputt gegangen ist. Wir haben Sie mehrmals ohne zu hören kontaktiert. Wir lösen Retouren immer schnell, aber leider fehlten Informationen, die sie verzögerten. Trotzdem wünsche ich dir viel Spaß mit deinem Speedo.

Pluspunten

Breed assortiment, snelle levering en duidelijke communicatie.

Bedankt Ilona! Er komt nog veel meer moois aan!!

Pluspunten

Producten kwamen netjes verpakt, en op tijd aan. Leuke sticker erbij, en een bedankje. Erg goed

Rick, zo lezen we het graag :) De volgende week krijg je er weer stickers bij hoor!!

Pluspunten

snelle levering top materiaal

geen

Bedankt Mats! Graag tot ziens!

Pluspunten

Goede klanten binding

Adriaan, dat is onze focus. We denken graag met je mee. We sleutelen graag aan onze motorfietsen en aan de service :D

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Danke Alex!!

Pluspunten

Snelle levering! Uitstekend kwaliteit van product

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens!

Bedankt Jan!!

Pluspunten

Duidelijk website. Goede service en nette terugkoppeling van levering artikel

Geen.

Leuk nieuws!!! We komen spoedig met een geheel nieuwe shop design.