Behulpzaam!

Behulpzaam!

Snelle levering van het product

Zal verder op deze manier het product blijven bestellen.

TOP!

Super service!

Ik heb de lak besteld, naar Nederland bezorgd , binnen 2 dagen al binnen! Super goede kwaliteit. En goede hulp gehad! Bedank voor de service!

Goede ervaring en prima service

Verzenden bestelling duurde langer dan aangegeven

De bestelling zou normaal snel geleverd worden, ik kreeg ook de bevestiging dat mijn pakket ingepakt was en klaar lag om te verzenden door Bpost. Na enkele dagen was de bestelling nog steeds niet verzonden. Zelf contact opgenomen met Ardeco, en bleek dat er nog 1 item ontbrak. Jammer dat ik daar niet van op de hoogte werd gebracht.

Heel eerlijke en vriendelijke service

Snelle en vlotte communicatie. Door een vergissing van mijn kant moest een bestelling worden geannuleerd, maar dit kon snel en probleemloos zonder kosten. Top-service!

alles is correct en zeer vlot verlopen .

Correcte afspraak en uitvoeringen v

Correcte afspraak en uitvoering van de bestelling

Product om parket te kuisen.

Mijn aankoop is hetzelfde als wat ik vroeger in een andere winkel kocht en is even goed, dank u.

Alles perfect verlopen

Bestelling perfect afgewerkt!

Keurige levering !

Snel en netjes ingepakt !

Snelle antwoordtijd en snelle levering, volgens de verwachtingen

Zie hierboven

Enorm tevreden

Snelle service, op 1 dag tijd geleverd! Zeer tevreden en komen hun belofte na

Makkelijk besteld, snel geleverd, lage prijs

Ik kan Ardeco aan iedereen aanraden, en zal hier in de toekomst opnieuw bestellen.

Supersnelle levering van een superproduct.

Eerste keer bij Ardeco besteld en zeker niet de laatste keer.

supersnelle levering

een duidelijk / vriendelijk antwoord van de helpdesk en de supersnelle levering getuigen van de betrouwbaarheid van het bedrijf.

Snelle en correcte levering

- goede communicatie - duidelijke webshop - snelle levering - verzorgde verpakking

vlugge levering.

vlugge levering.

Zeer vlotte afhandeling

Goede, begrijpelijke website

Zeer vlotte service en levering.

Er werd rekening gehouden met de opmerking die ik maakte ivm onze openingsuren voor de levering. Ik kreeg al snel een telefoontje om een mogelijke oplossing voor te stellen. Een dag later was het bestelde product reeds geleverd. Prima service!

Perfecte service

Perfecte feedback en levering

Correcte behandeling bestelling

Mijn bestelling werd correct verwerkt. Ze werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Grt Marc

Snel en efficiënt geleverd

Heldere communicatie en afspraken die gevolgd worden.

Snel en correct