Besteld en daags nadien geleverd! Top!

Super.

Zeer goed product

Zeer goed georganiseerde opleiding met praktische toepassing voor het plaatsen/afwerken van parket.

Zeer goede ontvangst en verzorgde catering. Opleiding bestaat deels uit theorie, deels uit praktijk, maar is in hoofdzaak gericht uit de praktische toepassing waarbij de cursisten zelf de handen uit de mouwen moeten steken. Ieder krijgt daarbij de kans om te oefenen op de parket van zijn keuze. Zeer de moeite waard voor zelfplaatsers om de technieken van lijmen, plaatsen, opschuren en afwerken te leren kennen.

De bestelde producten werden op het afgesproken tijdstip en in correcte staat geleverd.

De Hesse Protect Cleaner en de Hesse Intensive Cleaner werden correct afgeleverd, waarvoor dank.

Vlotte en correcte levering. Super !

super service

pakket kwam niet ok toe, onmiddellijk nieuw gekregen

Vlotte service, duidelijke website.

Goede website. Bestellen en levering gaan heel vlot. Goede producten.

Snel en betrouwbaar

Prima snelle levering

Top service!

Producten worden aangeboden in verschillende hoeveelheden, duidelijke uitleg bij de producten, gebruiksvriendelijke website, maar vooral de snelheid waarmee de producten worden geleverd, alsook goed geïnformeerd worden over de status van je bestelling is top!

Perfecte service. Doet wat beloofd.

Vlugge levering van de bestelling. Juiste prijs. Traject goed te volgen

Prina

Alles naar wens.

Heel hoffelijk en gedienstig en efficiënt geholpen via telefonisch contact

Handige bestelling online

Zeer goed, efficiënt en snelle levering

Gezien mijn normale leverancier niet antwoordt op mijn vraag, ben ik gaan zoeken en door mijn dochter die ook bij Ardeco koopt naar de website gegaan en besteld. Mijn eerste order is perfect afgeleverd en zelfs heel snel. De prijs is ook gunstiger dan waar ik het vroeger kocht, dus blijf ik bij Ardeco kopen

positief

na telefoon waarbij ik niemand kon bereiken werd ik spontaan teruggebeld.

livraison tres rapide, bon conseil comme d habitude, parfait.

***

Zeer goed verpakt en snel geleverd

Pakketje werd aan de deur gezet, maar was zeer goed verpakt dus zelfs bij regen zou het denk ik niet nat kunnen geworden zijn. Zeer snelle levering ook.

Vlot, correct

Vlotte site, alles mooi verpakt en op de aangegeven tijd geleverd.

correct en snel

snelle en correcte service

Zeer tevreden over het bestelde product

Vriendelijk, correct en op tijd geleverd

Behulpzaam aan de telefoon. Verder correcte afhandeling en geleverd volgens afspraak.

Alles naar wens !

Snelle en correcte communicatie vanaf de bestelling tot de levering,

Op tijd geleverd

Spijtig dat er 1 bus blijkbaar niet goed gesloten was en daardoor er wat zeep uitgelopen was

Perfecte service

Vlotte communicatie, bestelling en enkele dagen nadien thuisgeleverd… Goede service!

Correcte en snelle levering

Bestelde producten werden dezelfde dag nog verzonden, betaling en verzending verliepen vlot en aan een scherpe prijs.