Alles tot in de puntjes in orde

Alles ok

perfect

Het product dat ik zocht was niet meer beschikbaar bij mijn handelaar in de buurt en kon ook niet in kleine hoeveelheid besteld worden, ardeco- parket heeft me het product wel kunnen leveren.

Smaakt naar meer!

Een ondernemer die 100% weet waarmee hij bezig is. Gepassioneerd en vol lof over parket. De dagopleiding was dan ook heel verhelderend.

Zoals ze ook omschrijven voeren ze uit.

Top producten, snelle levering. Meer moet dat niet zijn. Bedankt!

Prima product

Goed ingepakt en op tijd bezorgd

tres bon service client, juste parfait

avec des bons conseils de Thomas pour reussir ses travaux. cdlt

correcte en stipte afhandeling

Reactie op een vraag, bvb. een prijsaanvraag, gebeurd zeer snel, vriendelijk en correct. Ook het verzenden van stalen gebeurde op een snelle basis en degelijk verpakt. Ardeco geeft mij een professionele en correcte indruk.

Super snelle levering

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede communicatie over de levering

Perfecte service

Snel, vlot & correct

We zijn zeer tevreden en vlotte bestelling

Heel tevreden zowel aan de telefoon voor inlichtingen en de bestelling was ook vlot.

Vriendelijk aan de telefoon maar..

Alles ok maar de betaalwijze is verwarrend. Je kan met overschrijving betalen na levering maar .., de verzending gebeurt pas NA betaling.

Het product is super en heeft een lekkere geur.

Het product is top voir het dagelijks onderhoud van het parket.

Snel geleverd, helemaal in orde

Snel geleverd, helemaal in orde

Everything ok

Everything was ok

Ok

Vlot en betrouwbaar

Zeer snelle levering

Goed product niet verkrijgbaar in winkel Zeer snelle levering

Snelle levering aan huis en super professioneel advies.

Na het lezen van de technische fiche van het product had ik nog bepaalde vragen. Hierbij kreeg ik professioneel advies om zodoende de werken zelf uit te voeren. Ook de levering gebeurde zoals beloofd en snel.

Super service, vriendelijke mensen.

Er was iets mislopen in de verzending van mijn pakket, na hiervoor te bellen omdat ik het dringend nodig had hebben ze het zelf diezelfde dag nog gebracht. Topservice.

Vlotte correcte levering online bestelling onderhoudsproduct parket

Vlotte correcte levering online bestelling onderhoudsproduct parket

Supersnelle en leuke levering.

Ik heb No Visible Oil gekocht bij Ardeco parket en producten. Dit is moeilijk verkrijgbaar in Nederland. Maar geen enkel probleem het is net zo snel en zorgvuldig bezorgd vanuit Belgie. Goede communicatie en hele duidelijke track and trace. Daarnaast nog een kleine traktatie gevonden in de doos. Top ervaring dus!

Super snelle levering

Makkelijke bestelling via website, super snelle levering via BPost. Alles zeer correct & in de doos een leuke verrassing. Ik bestel hier zeker nog!

top service

100%