Heel correct

Goed geholpen, vlotte afhandeling

Nadat ik op internet het verkeerde produkt had gekocht (via de parketfirma had ik alleen Osmo gekregen), heb ik goede raad en het juiste produkt ontvangen.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Voldoet zeer aan de verwachtingen.

Gewoon uitstekende kwaliteit en service

Selle levering en topproducten!

Goede en vlotte levering. Toch liever niet online kopen. Maar was nergens in 5L bus te vinden in A.

Geen verdere commentaar. 't Is maar een poetsproduct!

Gemakkelijke website, Vlotte bestelling, snelle betaling, dito levering.

Zeer professioneel

fantastische service

Eerst lokaal geprobeerd om parket te betsellen bij een beknde parketteur maar na 3 keer telefoneren en mailen regageerde die niet Het tegendeel bewezen jullie altijd direct antwoord op mijn vragen en tips voor hoe het anders ook besteld kon worden. Binnen 3 dagen in huis (knap vanuit Belgie naar Nl) Een pluim voor jullie heb zelf ook een webshop en werk op identieke wijze daarom een diike 10 voor julliie. Groet Peter van der mark (voorheen Topbrandhout)

Zeer degelijke professionele en vriendelijke uitleg

Zeer degelijke professionele en vriendelijke uitleg.

is ok

ok

Matig is nog zacht uitgedrukt.

Als er iets met Bpost werd verzonden zal dit zeker de volgende week zijn, waarom? Op zaterdag nu zelfs al Bpost zien “voorbijrijden”? Ja!, maar zal ook met een pakketje zijn van de week ervoor! Wie zijn ze en wat doen ze ...

Goeie opvolging van de bestelling en snelle levering

Heel correct bedrijf!

Zeer correcte prijs, goede opvolging van de bestelling en zeer snelle levering.

Vlot besteld en geleverd

Makkelijk online product bsttellen dat snel geleverd werd.

Heel goede service. Prachtige vloer

Wij zijn uitstekend geadviseerd bij de keuze voor de vloer en bijbehorende materialen. Ook kregen wij duidelijke aanwijzingen over het leggen en de afwerking. Alles telefonisch geregeld. Prachtige vloer ontvangen. Altijd goed bereikbaar voor vragen. Echt een aanrader.

Uitstekende service, klantvriendelijk en prima uitleg

Snelle en correcte levering!

Duidelijke omschrijving product en vlotte afhandeling van bestelling.

Gisteren besteld, onmiddellijk verzendbevestiging en 's anderdaags al geleverd!

Goeie service en feedback

Makkelijk te bestellen via de website Bij vragen, zeer snelle respons Prijs/kwaliteit super!

snel, correct en goedkoop!

goedkoopste aanbod geleverd in 2 dagen met zeer transparante communicatie

snel en degelijk

zeer tevreden

Prachtige ervaring voor elk één met interesse voor hout

Hoogst interessant, met tips and tricks vanuit persoonlijk jaren ervaring en deskundig advies. Uitmuntende kans om stapsgewijs alles te proberen en jouw keuze voor de komende jaren vast te leggen

Perfect!

Snel geleverd. Perfect ingepakt. Kortom een snelle perfecte service!

Snel efficiënt en altijd de juiste technische uitleg

Correct en professioneel

Parket geschuurd en voorzien van vernis. Alles is perfect uitgevoerd met een super resultaat.

Waterstraat 7 A

8710 Wielsbeke