Ik ben heel goed geholpen en vlug. Mooi afgewerkt product en professionele plaatsing door ervaren en vriendelijke monteur.

Kwaliteit ervaring netheid

Te lang op raamprofielen moeten wachten, voor de rest: uitstekend vakwerk

super, afgehandeld zoals beloofd.

Een vlotte bestelling en binnen de afgesproken tijd werden de goederen geleverd (vlotte levering trouwens).

Alles oke

Alles volgens afspraak verlopen

Alles perfect volgens de verwachtingen

Product helemaal zoals verwacht. Tweede keer dat ik klant ben, altijd heel snel en duidelijk geholpen.

Boven verwachting

heel duidelijke communicatie wat betreft het leveren/installatie. De gemaakte afspraken perfect nagekomen. Kwaliteitswerk geleverd.

Prachtig werk

Prachtig werk geleverd, vakkundig en to the point. Heel vriendelijk en informatief, geduldig, fijne afwerking. Eigenlijk zou ik hun 12 willen geven, zo tevreden zijn we. Heel hartelijk bedankt. Zeker aanbeveling waard

Een echte aanrader

Niet alleen de onlinetool, maar ook het persoonlijk contact met de installateur (Sven) liep vlot. Qua service dus top! Qua kwaliteit is het nog te vroeg om te oordelen , maar voorlopig werkt alles uitstekend.

heel tevreden over uitvoering en contact met uitvoerders van de werken

heel tevreden over alles zowel uitvoering als persoonlijk contact met de plaatsers

Super tevreden

Had de rolpoort gemakkelijk zelf samengesteld op de configuratie en nog wat extra accessoires bijbesteld. Alles netjes volgens afspraak geleverd. Alles precies op maat, werkt als een klok!

TOP!

Perfecte service, snel geleverd en prima kwaliteit

Alles oke

Alles volgens afspraak verlopen

Heel tevreden

Het plaatsen van de vliegenramen gebeurde vroeger dan voorzien. Door de zeer vriendelijke installateur Sven. Zeer professioneel, mooi materiaal en goede afwerking. Dank daarvoor.

Snelle levering, goede prijs en topservice.

Als particulier wilde ik een rolluikpantser online bestellen maar ik kon de bestelling niet afronden voor een snelle levering. Eén telefoontje en een heel vriendelijke en gedienstige medewerker heeft me dan verder geholpen en 4 dagen later, op een zaterdag werd alles keurig netjes afgeleverd. Zeer tevreden!!!

Vriendelijke man die uitstekend werk heeft gelverd

Werkman was supervriendelijk en heeft mooi werk geleverd en alles heel netjes achtergelaten. Enige klein vervelend puntje is dat we afspraak hadden om 8u en dat de persoon in de file zat en niet had laten weten dat hij ruim een uur later pas zou komen. Ik zat thuis te wachten wegens organisatorisch strakke planning en ik had het fijn gevonden mocht hij even gebeld hebben. Maar hij kwam on 9u toe met een grote glimlach. Weg ergernis..

Vriendelijk en betrekkelijk snel geholpen

We zijn vriendelijk en behoorlijk snel geholpen. Onze dakvenster moest er wel uit voor een rolluik te plaatsen en daardoor is onze dakvenster zelf wat beschadigd. We snappen dat dit geen makkelijke klus was, maar daarom geen 4 sterren. De ploeg die hier werkte was wel bijzonder vriendelijk en ruimde alles achteraf netjes op.

houden zich aan de afspraken, proper werk afgeleverd

Duidelijke info en opvolging.

Prima service!

Heel goede ervaring.

Vooraf telefonisch contact gehad met klusjesman. Is langs gekomen op vooraf afgesproken tijdstip en heeft werk perfect uitgevoerd.

Alle stappen van bestelling tot plaatsing werden correct uitgevoerd.

Op drie jaar tijd werden door Yves en zijn team bij ons thuis reeds verschillende projecten uitgevoerd. Door de vriendelijke omgang, de correcte en bekwame uitvoering van de werken kunnen wij de samenwerking met de firma Creazza alleen maar aanraden.

De kwaliteit van de rolluiken én de plaatsingsafwerking zijn van klasse !

Zowel de info én de vriendelijkheid zijn ook een graadmeter en daar slaagt Creazza én hun medewerkers in met hoogste onderscheiding.

Juiste afspraken, geen loze beloftes.

Afspraken werden correct uitgevoerd, behulpzaam en vriendelijke installateur, Materiaal, goede kwaliteit.

Zeer vlotte en correcte briefwisseling. Plaatsing zonder problemen.

Alles was duidelijk en de levertijd ook. Plaatsing zeer vlot en alle afval opgeruimd. Dik in ordee A. Van Overloop

Efficient en van goede raad

Picobello, plaatsers Edwin en Bright waren van goede dienst!

Positieve ervaring

1ste bestelling. Goede site. Correcte prijs. Levering zoals voorgeschreven.

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen