Uitstekend!

Snelle verwerking van de bestelling, netjes verzorgd en mooie kwaliteit producten. Een echte aanrader!

Goede service en snel geleverd

Ben zeer tevreden met mijn tas. Snel geleverd en leuke service.

Très bonne vente

Très bien

Snelle reactie

Prettig contact

Uitstekende service: vlotte betaling, ultrasnelle verzending en zeer vriendelijke klantenservice.

Ik bestelde een rugzak en laptophoes via de website. Verliep allemaal zeer vlot, had minder dan 48h later mijn bestelling reeds ontvangen in België. Door foutje van mezelf te kleine hoes besteld en zeer vlot geholpen door de klantendienst wat betreft retour en omruilen.

Schitterend.

Correcte service. Dank hiervoor.

Zeer snel verstuurd en zeer mooi en goed verpakt

Topservice en topkwaliteit

Supersnelle service en afhandeling van mijn bestelling en heel blij met mn nieuwe backpack!

Snel en een handgeschreven note met bedankt! Leuk.

Everything was as it should have been.

Good website, easy ordering, quick response, timely delivery. Feedback for Komono: The black watch is beautiful but hard to read. You need to angle the dial towards the light to be able to see the hands. Works great outside, really hard in the evening. Dark grey hands would make that easier.

Super.

Erg goede service en duidelijke communicatie, top

Top klantenservice! Vriendelijke, behulpzaam, meedenkend, snelle reactie.

Ik raad thunderkraft zeker aan!

Uitstekende service!

De verkoper ging mee op zoek naar de juiste tas, was actief in zijn communicatie naar ons en de leverancier, en dacht mee na voor de beste oplossing. Vlot, flexibel & klantgericht, uitstekende dienst voor verkoop, en een snelle verzending!

Bon service

Service de qualité et livraison rapide - Je recommande !

Supersnelle levering en voordeligste prijs.

Je vindt bij Thunderkraft een aanbod van originele en kwalitatieve producten aan de beste prijs. Combineer dit met de supersnelle levering en de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en je hebt een nieuw favoriete online adresje gevonden .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecta

Es una mochila hermosa, con muy buen tamaño y calidad. Ideal para todo momento

Bons produits et bon échange

Le colis est arrivé plutôt rapidement pour la période de noël et surtout pour une livraison en France.

Top service! Bij vertraging van het postbedrijf even een berichtje, wel zo netjes!

Goede service ook bij vertraging bij postbedrijf. Net even dat stapje extra.

Super !

Mooi horloge besteld via Thunderkraft. Het pakketje was snel binnen, ondanks de drukke periode in december. Horloge voldoet aan de verwachtingen die ik had door de website.

Niet bekend

Ik zou het niet weten,heb tot op heden niets ontvangen

Hoi Andre, Bedankt voor je review! Het spijt me dat het pakketje nog niet is aangekomen. Ik zie inderdaad aan de tracking dat hij nog onderweg is met PostNL, maar ik verwacht dat deze wel geleverd zal worden voor de kerst. Helaas kampt PostNL momenteel met extreme drukte en kunnen enkele pakketjes hierdoor wat vertraging ondervinden. Ik ga je pakketje voor je in de gaten houden en mijn best doen om te zorgen dat hij toch zo spoedig mogelijk bij je is. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan kun je uiteraard altijd even contact opnemen via email of telefonisch. Groeten Rudi van Thunderkraft.

Mooi item. Snelle levering,super service!

Fijne ervaring met Thunderkraft. Niet gedacht dat de levering zo snel zou zijn,ondanks de kerstdrukte en corona. Hopelijk blijft dit ook zo voor de toekomst.

Hoi Karin, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat het zo goed is bevallen, daar doen we het natuurlijk voor! Heel veel plezier met je bestelling en alvast fijne en gezonde feestdagen gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft

Professioneel aangepakt en zeer correcte prijs-kwaliteit verhouding.

Zelfde als zin hierboven.

Hoi Dirk, Bedankt voor de mooie feedback! Alvast hele gezonde en fijne kerstdagen gewenst. Groeten Rudi van Thunderkraft

Correcte en snelle levering

Eerste keer bij deze webwinkel besteld. Niets op aan te merken. Aanrader!

Hoi Bob, Heel goed om te horen! Bedankt voor het vertrouwen in ons en hopelijk tot de volgende keer. Voor nu alvast hele fijne en gezonde feestdagen gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft.

Geweldige service!

Rudi is ontzettend vriendelijk en attent. Echt geweldige service!

Hoi Hannah, Heel erg fijn om dat te horen, dat maakt mijn dag weer :-). Jij ook bedankt natuurlijk en hele fijne en gezonde kerstdagen gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft.

Super professionnel

1ere commande, très satisfaite, très belle qualité

Bonjour Fabien, Merci pour votre commentaire, très heureux d'entendre que vous êtes si satisfait. J'espère que nous vous reverrons. Merci, en vous souhaitant un Noël agréable et sain! Cordialement, Rudi de Thunderkraft.

Over Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!