Super.

Erg goede service en duidelijke communicatie, top

Top klantenservice! Vriendelijke, behulpzaam, meedenkend, snelle reactie.

Ik raad thunderkraft zeker aan!

Uitstekende service!

De verkoper ging mee op zoek naar de juiste tas, was actief in zijn communicatie naar ons en de leverancier, en dacht mee na voor de beste oplossing. Vlot, flexibel & klantgericht, uitstekende dienst voor verkoop, en een snelle verzending!

Bon service

Service de qualité et livraison rapide - Je recommande !

Supersnelle levering en voordeligste prijs.

Je vindt bij Thunderkraft een aanbod van originele en kwalitatieve producten aan de beste prijs. Combineer dit met de supersnelle levering en de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website en je hebt een nieuw favoriete online adresje gevonden .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecta

Es una mochila hermosa, con muy buen tamaño y calidad. Ideal para todo momento

Bons produits et bon échange

Le colis est arrivé plutôt rapidement pour la période de noël et surtout pour une livraison en France.

Top service! Bij vertraging van het postbedrijf even een berichtje, wel zo netjes!

Goede service ook bij vertraging bij postbedrijf. Net even dat stapje extra.

Super !

Mooi horloge besteld via Thunderkraft. Het pakketje was snel binnen, ondanks de drukke periode in december. Horloge voldoet aan de verwachtingen die ik had door de website.

Niet bekend

Ik zou het niet weten,heb tot op heden niets ontvangen

Hoi Andre, Bedankt voor je review! Het spijt me dat het pakketje nog niet is aangekomen. Ik zie inderdaad aan de tracking dat hij nog onderweg is met PostNL, maar ik verwacht dat deze wel geleverd zal worden voor de kerst. Helaas kampt PostNL momenteel met extreme drukte en kunnen enkele pakketjes hierdoor wat vertraging ondervinden. Ik ga je pakketje voor je in de gaten houden en mijn best doen om te zorgen dat hij toch zo spoedig mogelijk bij je is. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben dan kun je uiteraard altijd even contact opnemen via email of telefonisch. Groeten Rudi van Thunderkraft.

Mooi item. Snelle levering,super service!

Fijne ervaring met Thunderkraft. Niet gedacht dat de levering zo snel zou zijn,ondanks de kerstdrukte en corona. Hopelijk blijft dit ook zo voor de toekomst.

Hoi Karin, Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat het zo goed is bevallen, daar doen we het natuurlijk voor! Heel veel plezier met je bestelling en alvast fijne en gezonde feestdagen gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft

Professioneel aangepakt en zeer correcte prijs-kwaliteit verhouding.

Zelfde als zin hierboven.

Hoi Dirk, Bedankt voor de mooie feedback! Alvast hele gezonde en fijne kerstdagen gewenst. Groeten Rudi van Thunderkraft

Correcte en snelle levering

Eerste keer bij deze webwinkel besteld. Niets op aan te merken. Aanrader!

Hoi Bob, Heel goed om te horen! Bedankt voor het vertrouwen in ons en hopelijk tot de volgende keer. Voor nu alvast hele fijne en gezonde feestdagen gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft.

Geweldige service!

Rudi is ontzettend vriendelijk en attent. Echt geweldige service!

Hoi Hannah, Heel erg fijn om dat te horen, dat maakt mijn dag weer :-). Jij ook bedankt natuurlijk en hele fijne en gezonde kerstdagen gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft.

Super professionnel

1ere commande, très satisfaite, très belle qualité

Bonjour Fabien, Merci pour votre commentaire, très heureux d'entendre que vous êtes si satisfait. J'espère que nous vous reverrons. Merci, en vous souhaitant un Noël agréable et sain! Cordialement, Rudi de Thunderkraft.

geweldig

bestelmethode zeer gebruikersvriendelijk. Informatie duidelijk. Snelle service en verzending. Heel goed ingepakt.

Super bedankt voor de review! Groeten Rudi van Thunderkraft

Mooie site en snelle service!

Bestelling werd binnen een uur persoonlijk afgeleverd. Het was zelfs al ingepakt als cadeautje. Bedankt!

Hoi Loes, Bedankt voor je leuke review! Super om te horen dat je het zo waardeert, we springen natuurlijk graag even op de fiets indien het leveradres in de buurt is. Nog heel veel plezier met het geven van het cadeau en tot de volgende keer! Groeten Rudi van Thunderkraft

Uitmuntend

Had per ongeluk 2 dezelfde tassen besteld. Ik kreeg direct persoonlijk 'n mail daarvan plus heldere uitleg hoe dat ongedaan te maken. Superfijn ! Toon in de mail was ook heel vriendelijk. Mij heb je dan. Top !

Hoi Sigrid, Super om te horen, daar doen we het natuurlijk voor! Heel graag weer tot een volgende keer. Groeten Rudi van Thunderkraft

Mooi product

Snelle en nette aflevering. Mooie aanbieding

Bedankt Femmie, heel leuk om te horen :-)! Groeten Rudi van Thunderkraft

Très rapide

Très impressionnée par la qualité et la rapidité du service!

Bonjour Ellen, Merci pour votre belle critique! Cordialement, Rudi de Thunderkraft

Snel, goed, zoals gehoopt

Mooie tas zoals op gehoopt. Snelle levering zoals beloofd.

Bedankt Leonie!

BUITENGEWOON ! Producten & service zijn top!

De producten zijn zorgvuldig uitgekozen en hun passie weerspiegelt zich ook in de service die ze bieden. Een speciaal bedankje aan Rudi, voor het meedenken aan een alternatief nadat de oorspronkelijke keuze niet beschikbaar was in grote oplage, het opvolgen van de track & trace voor de korte deadline en het persoonlijk halverwege overhandigen van de bestelling! SUBLIEM!!!

Hoi Sanne, Dat is echt super om te horen! Uiteraard heel erg graag gedaan, ik ben blij dat alles zo goed is bevallen. Hopelijk zijn jullie werknemers inmiddels ook net zo tevreden met de mooie producten. Nogmaals bedankt en graag tot weerzien! Groeten Rudi van Thunderkraft.

Commande et livraison rapide

Très bonne promotion lors du weekend black friday, bonne sélection de produits et expédition rapide.

Bonjour Elsa, Merci pour votre avis! Cordialement, Rudi de Thunderkraft

Merveilleuse

Très bonne expérience ! Reçu très très rapidement (étranger)

Bonjour Audrey, Merci pour votre avis. Très bon d'entendre vos commentaires sur notre livraison en France! Cordialement, Rudi de Thunderkraft.

Fijne communicatie. Netjes afgeleverd met een persoonlijk briefje met excuses vanwege de aangekondigde vertraging van de levering.

Hoi Luka, Bedankt voor de review, heel fijn om te horen dat je ervaring bij ons goed is bevallen! Graag tot de volgende keer! Groeten Rudi van Thunderkraft

Over Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!