Vriendelijk, behulpzaam en super service

Bij defect van een onderdeel van een product ben ik vriendelijk en adequaat geholpen. Top service!

Goede service en producten

De service was zeer goed, het enige verbeterpuntje dat ik heb is: het plastic in de verpakking te vervangen door iets anders zodat het duurzamer is.

Heel tevreden over het geleverde product (horloge Kapten & Son).

Heel tevreden over het geleverde product (horloge Kapten & Son). Gunstig geprijsd, snelle levering. Mooie site met een persoonlijk tintje en duidelijke informatie, dat shopt toch net even wat leuker :)!

reussi

reussi

great selection, fast delivery

Can't think of anything that didn't go well.

geweldige service en kwaliteit

De rugzak is precies zoals ik altijd een rugzak wilde hebben! het is chic en een betrouwbare metgezel, zelfs bij weer en wind tijdens een tour of voor een wandeling in de stad!

Effective and professional

First purchase, really satisfied

Uitstekende service, snelle bezorging

Via internet gezien dat de prijs bij Thunderkraft het laagst was. Vervolgens daar besteld. Snelle en prima levering!

Ware kam recht zügig, hat alles für gepasst.

Schot in de roos!

Na een val met de fiets is mijn zonnebril stukgegaan. Veel plezier van gehad. Na een miskoop kwam ik op deze website precies het model tegen die ik had. Superblij mee!

Uitstekende customer service en follow-up

Mijn horloge vertoonde na drie maanden gebreken. Ik contacteerde Thunderkraft via de site en kreeg onmiddellijk respons. Binnen een paar dagen werd een nieuw horloge toegestuurd. Helemaal in orde!

Heel goede service

Snelle levering , indien niet goed terug sturen. Vraag je iets via mail krijg je snel een reactie, service is dus heel goed

Great!

I ordered on Thursday and the desired product arrived the next day. I was kept in the loop about delivery. NL to BE. It would be great if you could have free returns. That minimises risks when you buy.

Uitstekend!

Snelle verwerking van de bestelling, netjes verzorgd en mooie kwaliteit producten. Een echte aanrader!

Goede service en snel geleverd

Ben zeer tevreden met mijn tas. Snel geleverd en leuke service.

Très bonne vente

Très bien

Snelle reactie

Prettig contact

Uitstekende service: vlotte betaling, ultrasnelle verzending en zeer vriendelijke klantenservice.

Ik bestelde een rugzak en laptophoes via de website. Verliep allemaal zeer vlot, had minder dan 48h later mijn bestelling reeds ontvangen in België. Door foutje van mezelf te kleine hoes besteld en zeer vlot geholpen door de klantendienst wat betreft retour en omruilen.

Schitterend.

Correcte service. Dank hiervoor.

Zeer snel verstuurd en zeer mooi en goed verpakt

Topservice en topkwaliteit

Supersnelle service en afhandeling van mijn bestelling en heel blij met mn nieuwe backpack!

Snel en een handgeschreven note met bedankt! Leuk.

Everything was as it should have been.

Good website, easy ordering, quick response, timely delivery. Feedback for Komono: The black watch is beautiful but hard to read. You need to angle the dial towards the light to be able to see the hands. Works great outside, really hard in the evening. Dark grey hands would make that easier.

Super.

Erg goede service en duidelijke communicatie, top

Over Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!