Super snelle levering!

Website overzichtelijk, de volgende dag was de rugzak netjes ingepakt in huis.

Top service!

Ik heb mijn order op tijd ontvangen, en pakketje was goed ingepakt. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden betreft verzendstatus! Helemaal top.

Super fast delivery and original products

Will use again!

Verrassend mooie Producten,

Had nog niet eerder van deze site iets gekocht. Hou van de stijl van de aangeboden producten,

Alles super

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung (Lieferdauer wie angegeben) Bin sehr zufrieden

Top service!

Snelle en correcte levering van een hele mooi thermosfles van 24Bottles. Leuk om cadeau te doen! Leuk dat er op de factuur ''Bedankt!'' is geschreven, maakt het een stuk persoonlijker.

Spijtig voorval rond retourneren

9.95 is veel om iets te retourneren. Dit geeft geen goede reclame of aanzet om nog iets bij jullie te bestellen. Spijtig wel want jullie hadden een leuke website. MVG Sally

Hoi Sally, Bedankt voor de feedback! We doen er alles aan om onze prijzen scherp te houden voor onze klanten en hierbij ook gratis verzending aan te bieden naar België. Helaas kunnen we hierbij niet ook nog gratis retournering aanbieden voor internationale zendingen. We hebben dit ook uitgelegd in ons verzend- & retourbeleid. Om je toch tegemoet te komen in de kosten heb ik je, zoals ook per mail aangegeven, een afgeprijsd retourlabel aangeboden waarbij wij zelf ook deels de kosten dragen. We zien je retourzending vanuit België natuurlijk tegemoet, deze zal binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst voor je zijn verwerkt. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons natuurlijk altijd per mail of telefonisch bereiken. Met vriendelijke groet, Rudi van Thunderkraft

Great customer service

I asked a question online and received a call with the answer. Quick delivery and excellent product.

Hi Melissa, Thanks for your kind review! Best regards, Rudi from Thunderkraft

Snelle levering!

Dank voor de goede en snelle levering!

Kwaliteit van het product is goed! Rudi is een vriendelijke en meedenkende meneer. Aanrader :)

Hoi Sterre, Wat leuk om te horen, dankjewel! Graag weer tot een volgende keer natuurlijk :-). Rudi

Snelle bediening

Goede klantservice.

Really good and fast service

Super service and super friendly and helpful staff

Excellent shop, fast delivery

Well received, neatly packed

Heel goed!

Het was heel mooi verpakt en de rugzak is uit heel stevig materiaal. Voldoet aan alle eisen en ben er heel tevreden over

everything is good

everything is good

Fantastische service

Bijzonder goede, correcte en snelle afhandeling bij defecte tas. Buitenom mijn tevredenheid over het product zelf, is de service achteraf ook nog super!

Hoi Yolanda, Heel fijn om te horen, bedankt voor de feedback! En natuurlijk nog lang plezier gewenst met de nieuwe tas. Groeten Rudi van Thunderkraft

Produit et délai de livraison conformes

Tout s’est bien passé lors de la commande

Vlotte levering , goeie prijs/ kwaliteit verhouding

Klantvriendelijk, goede service en bij vragen direct reactie.

Ik had een horloge gekocht bij Thunderkraft. Helaas ging het bandje stuk, Rudi Gielen heeft op heel klantvriendelijke wijze een oplossing voor mij gezocht en gevonden. Kortom ik kan iedereen Thunderkraft aanbevelen. Marieke

Good and quick service

Overall good experience :)

Snelle levering en artikel naar verwachting

Very satisfied

Delivery was faster than expected. Packaging without any use of plastics! Definitely recommended.

Uitstekend!

Bestelling en levering verliepen top!

Not worth the hassle

I ordered a bag for 70 euro but cannot return it for free because it’s discounted... better make your orders elsewhere. In any case it is a headache to get a return label so save yourself the trouble.

Good afternoon, Thank you for your honest review. Sorry to hear you're not happy with the situation. We tried our best to resolve this for you, but as explained by phone to you before, we can't offer a free return when the backpack was discounted from €95,- to €66,95. We want to offer the best prices available, but this also means that we can't cover the return costs for discounted items (as also stated in the shipping & returns section). To come to a fair solution, we offered you a free exchange for a different product, but we haven't received feedback from you on this yet. I hope we can still resolve this for you, hope to hear from you soon. Best regards, Rudi

Fijne klantenservice, goed geholpen

Was op zoek naar een leuke rugtas van Sandqvist, kon het alleen niet helemaal inschatten van de foto. Werd prima geholpen aan de telefoon. Vervolgens correct en snel bezorgd.

Over Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!