vriendelijke en snelle service

Behulpzaam aan de telefoon, goed bereikbaar. Mooi duurzaam product.

Topper

Dinsdag om 17,00 besteld woensdag 12.00 binnen. Thunderkraft doet wat ze beloven. Erg blij met de Rugzak,mooie kwaliteit.

Mega toller Service, super nettes Team!

Ich war begeistert von der super tollen und sehr freundlichen Beratung und Serviceleistung! Der gesamte Bestell-und Kaufprozess lief reibungslos ab! Ein neuer Laden auf meiner Lieblingsliste!

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit, vrij snelle levering, vriendelijk. Erg gericht op service. De maat van de tas klopte niet helemaal, maar de laptopmaat die erbij stond klopte wel. Tevreden!

Top service !

Het slotje van mijn zo net aangekochte horloge was stuk. Dit werd zeer professioneel en op korte termijn opgelost. Bedankt voor de goede service.

Top top

Service ultra rapide !

Snel en correct

Onmiddellijke verzending, materiaal zoals op de foto's en een korringsbonnetje erbij. Tof!

Helemaal goed

Bij Thunderkraft een mooi horloge gekocht. Zie er super goed uit, keurig verpakt. Heel blij mee. Ook zeer tevreden met de communicatie van levering en de snelheid er van.

Goede service en snel, persoonlijk contact.

Snelle service!

Ik vond een horloge die al heel lang (terug) op mijn verlanglijst stond terug op de website van Thunderkraft. Makkelijk om te bestellen, snel geleverd, top!

Snelle service mooie tas!

Goede uitleg op de site over de tassen, na bestelling snelle levering!

Schnelle Lieferung!

Gute Auswahl.

Bonne première expérience

Livraison ponctuelle. Produit soigneusement empaqueté et qualité impeccable.

16.30 uur besteld. Volgende dag in huis

Mooi product, deze regenjas van Rains. Helemaal zoals ik haar had voorgesteld. Alleen een maatje te groot. Ook het ruilen was geen enkel probleem. Normaal draag ik maat 42. Maar deze jas heb ik in S/M besteld en dit valt prima.

Geweldige service. Leuke producten.

Na bestelling van een rugzak via internet nam ik nog contact op om deze in te laten pakken. Dit werd direct geregeld en de volgende dag is de rugzak al afgeleverd.

Hartstikke fijne service!

Top producten, goede levering en fijn contact.

Het was een zeer fijne ervaring om hier te bestellen.

Het pakket kwam keurig op tijd. Hij kwam netjes geleverd aan en alles zat er bij. Heel erg vriendelijk om er een kleine verassing bij te doen. Ook vond ik het leuk om te zien dat er op de pakbon handgeschreven bedankt stond! Je voelt je als klant daardoor echt een beetje extra. Daarnaast had ik een paar vragen via de mail gestuurd. Ook hierop werd ontzettend vriendelijk en duidelijk op gereageerd. Over al een goede ervaring gehad.

Response from the business owner

Hoi Siebrigje, Wat goed om te horen, super bedankt voor je uitgebreide review! Daar worden wij ook weer blij van :-). Graag weer tot een volgende keer en een hele fijne week gewenst! Groeten Rudi van Thunderkraft

Geen minpunt gevonden Groetjes José

Super snelle levering!

Website overzichtelijk, de volgende dag was de rugzak netjes ingepakt in huis.

Top service!

Ik heb mijn order op tijd ontvangen, en pakketje was goed ingepakt. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden betreft verzendstatus! Helemaal top.

Super fast delivery and original products

Will use again!

Verrassend mooie Producten,

Had nog niet eerder van deze site iets gekocht. Hou van de stijl van de aangeboden producten,

Alles super

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung (Lieferdauer wie angegeben) Bin sehr zufrieden

Top service!

Snelle en correcte levering van een hele mooi thermosfles van 24Bottles. Leuk om cadeau te doen! Leuk dat er op de factuur ''Bedankt!'' is geschreven, maakt het een stuk persoonlijker.

Spijtig voorval rond retourneren

9.95 is veel om iets te retourneren. Dit geeft geen goede reclame of aanzet om nog iets bij jullie te bestellen. Spijtig wel want jullie hadden een leuke website. MVG Sally

Response from the business owner

Hoi Sally, Bedankt voor de feedback! We doen er alles aan om onze prijzen scherp te houden voor onze klanten en hierbij ook gratis verzending aan te bieden naar België. Helaas kunnen we hierbij niet ook nog gratis retournering aanbieden voor internationale zendingen. We hebben dit ook uitgelegd in ons verzend- & retourbeleid. Om je toch tegemoet te komen in de kosten heb ik je, zoals ook per mail aangegeven, een afgeprijsd retourlabel aangeboden waarbij wij zelf ook deels de kosten dragen. We zien je retourzending vanuit België natuurlijk tegemoet, deze zal binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst voor je zijn verwerkt. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons natuurlijk altijd per mail of telefonisch bereiken. Met vriendelijke groet, Rudi van Thunderkraft

About Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement