vlotte bediening, tevreden van het product

- bediening en communicatie was top - het product voldoet aan de verwachtingen. mooi design en afwerking Fijn dat alles ook zo compact verpakt werd!

Un délai de livraison ultra rapide

Tout est conforme à ce qui est annoncé. Merci!

Mijn order was de volgende dag al afgeleverd!

Achat tranquille

Exactitude du produit, suivi de livraison clair et complet, délai rapide (3 jours) pour la France.

Mooi, kwaliteisvol, minimalistisch, handig en stijlvol

Exact wat ik nodig had voor het werk, er kan genoeg in, inclusief mijn laptop, kan tegen de regen maar ziet er toch netjes en professioneel uit. Lijkt ook echt kwaliteitsvol, ik ben benieuwd hoeveel jaren die zal meegaan. Een absolute aanrader.

snelle levering, mooi verpakt

snelle levering, mooi verpakt

Uitstekende service!

Goede service, duidelijk in de communicatie, ook de bezorgdienst van het bestelde product is top! Voor mij een onbekende nieuwe leverancier waar ik zeker opnieuw een product ga bestellen. Bedankt voor jullie service!

Fancy, practisch, mooi, alles in één!

Snelle levering van een super netjes en mooi product!

Commande rapide et conforme

Tout ok livraison et matériel

Duidelijke website

Duidelijk, goedkoper dan de concurrent

Prettig in communicatie. Snel in leveren en afhandeling retouren. Klant is hier echt klant

Bestelling was een dag later al binnen.

Snelle levering. Het gehele proces liep perfect!

Service et produit de qualité

Commande expédiée rapidement, produit d'origine très bien protégé. Merci !!

Correcte en stipte levering

prima internetbedrijf

De jas die ik besteld had, werd binnen 1 dag geleverd, keurig verpakt. Helaas paste de jas niet, dus geretouneerd. Ook toen weer binnen 1 dag een reactie met de mededeling dat de betaling werd teruggestort.

Erg mooie tas gekocht. Nette en snelle verzending. Niets op aan te merken.

Première expérience

Le colis est arrivé à la date prévue et l’article correspond à mes attentes

Super snel geleverd

Super snelle levering. Heb rains jas om 1600 uur besteld en het is dezelfde dag verstuurd. Op de pakbon werd ik ook bedankt voor de aankoop. Heel attent dus van mij een goede review. Hier zal ik dus vaker bestellen!

Uitstekend service, prachtige tassen!

!

Alles toll geklappt!

Nachhaltiges stylisches Produkt.

Prachtige tas

Prachtige tas gekocht, absoluut niet duur. Vlot verstuurd en netjes verpakt.

Vlotte vezending,blij met mijn aankoop!!!

In mjjn ogen waren beide horloges op voorraad, maar bij levering had ik er maar eentje.

In minder dan 24u geleverd.

Goed verpakt. En supersnel geleverd. En goedkoper dan andere winkels.

Great seller, highly recommend.

Fast shipping, item came as described.

Goede service! Mooie producten!

Ik wilde een product terugsturen vanwege de kleur die toch niet beviel. Omdat deze in de SALE was, moest ik eigenlijk de verzendlabel zelf betalen. Ik kocht een duurder product (dezelfde tas maar dan een andere kleur) en gelukkig hoefde dit, toen ik ernaar vroeg, toch niet zelf te betalen. Ik kreeg daarnaast ook een snelle reactie. Erg fijn. Daarnaast een overzichtelijke website.

About Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement