Good Service

Good service

• Would you recommend us? No

Mooie jas, prima levering.

Super schnelle Lieferung.

Der Mantel ist super. Überall ausverkauft und in kleine Größen vorrätig. Hier in l bekommen.

3 sterren omdat jullie geen seintje hebben gegeven toen mijn maat weer beschikbaar was.

excellent

very good value

Consegna molto rapida, prodotto conforme a quanto ordinato.

Consegna molto rapida, prodotto conforme a quanto ordinato.

• Ci consiglieresti? Si

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Zeer te vrede met mijn aankoop. Site werkt goed, veel betaal mogelijkheden, snelle levering en daarboven op nog redelijk wat korting mijn rugzak kunnen kopen.

Snelle service en mooie producten!!

Heel tevreden met mijn aankoop. Dag na bestelling reeds ontvangen.

very good expirience

We received our order within 48 hours!

Prima kwaliteit en lekker snel

Heerlijke jas aangeschaft,

Heel tevreden over service en levering

Tutto è bene quel che finisce bene.

L’esperienza era iniziata male visto che non mi era stata consegnata la merce ordinata. Il primo pacco ricevuto era infatti vuoto. In seguito alla mia segnalazione, tuttavia, lo staff ha provveduto ad inviarmi nuovamente l’impermeabile ordinato, con in aggiunta uno sconto del 10%. Che dire: comportamento esemplare e professionale!!

• Ci consiglieresti? Si

Nieuwe jas mee naar Parijs.

Wij gingen een weekendje naar Parijs en hadden heel veel regen. Ik bleef het volledige weekend lekker droog en haalde zelfs mijn paraplu niet boven. We fietsten zelfs door de stad in de regen.

Une promesse tenue

Expérience facile, limpide et qualitative

Great

Great

Snelle levering, mooi product!

Zeer snelle levering en product zoals omschreven.

Très bon temps de livraison et sac mais livreur menteur

Le livreur est passé et a prétendu être venu chez nous et que personne n'était là sauf qu'on l'a vu par la fenêtre faire un petit tour et repartir. Étant donné que c'était le week-end, il a fallu attendre jusque lundi pour récupérer le colis. En dehors de ce bémol, le sac est génial et m'a l'air durable. Je recommande

Super comfortabele jas en fashionable

Mooie ruim vallende jas. Waterdicht en ook lekker warm. Super kwaliteit!

Zeer fraaie en degelijke rugzak

Mooie rugzak voor schappelijke prijs

Goede prijs, zeer snelle levering en tot nu toe goed product.

Goede prijs, zeer snelle levering en tot nu toe goed product.

Die Sofortüberweisung funktioniert nicht ins Ausland

Ich habe eine Jacke bestellt und per sofortiger Überweisung bezahlt. Es stand in einer Mail, dass das bis zu zwei Tagen dauern kann aber mir war nicht klar das das auch bei einer Sofortüberweisung ins Ausland so ist. Ich habe mich gewundert und die Jacke noch zweimal bestellt, da ich immer diese Mail erhalten habe das kein Geld eingegangen ist. Es wurde dann 3x das Geld abgebucht. Auf meine irritierte Mail habe ich sofort eine Antwort bekommen und wurde vom Kundenservice sehr gut beraten und betreut. Ich habe den Kundenservice geschrieben da die Kunden bitte deutlicher darauf hingewiesen werden sollen das es länger dauert aus dem Ausland mit den Überweisungen- auch der Versand.. Der Kundenservice ist sehr freundlich und schnell. Britta Johnsen

Goede website. Duidelijke foto’s bij de producten. Gave producten. Snelle levering.

Hele snelle levering

Helemaal goed! Snelle levering.

Beautiful backpack

No negative point

Het product is zeer snel geleverd en is bedoeld als verjaardagscadeau. De verjaardag is pas over enkele weken, dus over het product zelf kan ik nog geen score geven.

About Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!