Empfehlenswert!!! Schnell, gut strukturiert, sehr gute Ware!!!

Der Internetauftritt ist sehr gut strukturiert…man findet schnell das gesuchte! Bestell- und Kaufabwicklung ist problemlos! Lieferung erfolgt in renordverdächtiger Geschwindigkeit ohne Mehrkosten! Sehr gute Ware!!! Werde dort gerne immer wieder bestellen!!! Vielen Dank!!!

Snelle levering, mooie producten, goede helpdesk!

Het product is super snel geleverd. Heb even contact met de helpdesk gehad. Ook dat ging vlot en er werd adequaat gereageerd.

Mooie tas, snelle levering. Helaas was de doos wat ingedeukt bij aankomst, dus inhoud was zichtbaar. Gelukkig was het een tas en niet breekbaar.

Snel geleverd, goed verpakt, fijn product, tevreden klant.

Zeer tevreden met mijn aankoop! Zeer snelle levering! Wel twee tips voor deze mooie webwinkel: Graag extra duiding bij de maten van het product. Bijv. hoe lang is een jas van schouder tot zoom in maat S/M/L/XL, de mouw lengte, dat soort dingen. Kan alleen maar helpen bij het ineens bestellen van de juiste maat. Ik heb deze info nu van andere websites bij elkaar gesprokkeld en zo kunnen beslissen. Ook zou het handig zijn als ik in mijn bestellingsbevestiging kan blijven zien welk afhaalpunt ik koos. Het was wat vreemd om dit niet in de finale review van mijn order te kunnen dubbelchecken.

Fijne webshop, snelle bezorging, goede communicatie.

Ausbleibende Lieferung

Bewertungslink kam vor dem Produkt Ich hoffe das Produkt kommt noch, bezahlt ist es jedenfalls Prompte und freundliche Reaktion auf meine negative Bewertung Jetzt alles ok

Hi Norbert, Thank you for your review. I see your order has been delivered in Germany now, 3 working days after you placed your order. I have sent you a separate email to check in with you. Thanks and best regards, Rudi

Bestelling perfect ontvangen!

Juiste artikel. Goeie prijs. Snel geleverd. Prettig te woord gestaan.

Bonne réactivité !

Après quelques problèmes,une solution favorable a été adoptée,à ma grande satisfaction! Merci ! J.Joulain

• Nous recommanderiez-vous? Non

Top Leistung

Super schnelle Lieferung und Top Ware !

Snelle verzending en goede prijs!

Snelle levering! Makkelijk bestellen! Go Franck meest geweldige merk voor jas die mooi is en ook tegen regen en wind kan!

Super Winkel

Mooi quality product. Good packing. Fast delivery. Satisfied.

Parfait

Produit conforme à la commande.Envoi rapide

Très satisfaite

Produit conforme. Livraison rapide. Je suis très satisfaite de mon achat et je recommande ce site.

Rapidité et sérieux

Produit moins cher qu'ailleurs avec livraison gratuite. Ma commande est arrivée le lendemain de l'achat. Je suis très content et surpris de la rapidité. Merci :-)

Fijne jas online gekocht

Fijne webshop! Ik kon een bestelling niet helemaal goed plaatsen. Contact opgenomen en er werd meteen met me meegekeken waar het probleem lag zodat ik de bestelling wel kon plaatsen. Het pakket kwam al snel aan. Prachtige jas!!! Helemaal tevreden!

Snelle correcte levering

In de namiddag besteld, volgende dag geleverd. Alles verliep hel vlotjes. Tevreden.

Snelle en correct service

Ik deed mijn bestelling in volle kerstperiode en kreeg de dag daarna de bestelling thuis afgeleverd in België

Schnell und effizient.

Ich werde nur noch mit Ihrer Organisation zusammenarbeiten.

Vlotte levering na bestelling en goed ingepakt!

Emballage fragile, arrivé déchiré.

Cet emballage ne fait pas sérieux

Heel fijne service en snelle levering!

Heel tevreden, zeer goede opvolging

Livraison très rapide

Livraison très rapide, commande passée le vendredi soir (22h45), livrée le lundi après midi.

Afmetingen kloppen niet & lastig retourneren

Ik ben lang op zoek geweest naar een rugzak met se juiste afmetingen voor mijn laptop. Alles nagemeten, blijkt het vak echt te klein. Nu wil ik ‘m retourneren maar krijg telefonisch geen gehoor en wacht nu op een antwoord op een mail in contactformulier. Niet echt top service voor rugzakken die gemiddeld €150,- kosten.

Good morning, Thank you for your review. I'm sorry to hear the size of the laptop compartment wasn't big enough for your laptop. I have double checked with the supplier, but a 16 inch laptop should fit in the Lund Pro backpack. Please note that a 16.4 inch laptop won't fit, or if you have an older 16 inch laptop model which is thicker it might be difficult. You can return your item by going to our shipping & returns page at the bottom of the page. You can easily register your return there and download your return label instantly. I don't see we have received any email or communication from you so far, but we are open from 10:00 to 12:00 and from 15:00 to 17:00 every work day, or you can email us at [email protected]. Wishing you nice Christmas holidays. Best regards, Rudi.

Schnell und zuverlässig

Übersichtliche Präsentation, einfacher Bestellprozess

Amstelveenseweg 180 1075XP Amsterdam

Over Thunderkraft

Thunderkraft blijft op zoek naar hippe merken die anders zijn dan de mainstream producten. Minimalistische en duurzame producten staan bij ons voorop. Wij willen je daarom graag een verantwoord en eco-friendly aanbod bieden die het leven nog een stukje leuker maakt!