Correct en snel

Correct en snel

Snelle en correcte uitvoering van bestelling!

Goef

Goede en snelle levering. Voor mij was het assortiment Kineslim niet uitgebreid genoeg.

Snel in huis

Precies wat ik er van verwacht, en snel in huis top.

Snel, goed service

Zowel de bestelling als de levering is heel vlot verlopen. Tevreden klant!

Wrong quantity received, Pharma Budget won't make up for their mistake

I ordered 200 g of kale powder and received a bag of 120 g. I contacted Pharma Budget and asked if they would send me another bag or issue a partial refund, they acknowledged their mistake but did no such thing. I'm out almost half the product I ordered, which I would have bought somewhere else for much cheaper if they had not wrongly advertised this price.

• Would you recommend us? No

Snelle verzending van de juiste kwalitatieve producten

Bestellen ging vlot, de verzending was snel en het waren ook de juiste kwalitatieve producten die thuis toe kwamen.

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden. Product I goed geleverd

Niet ok

De product is niet dezelfde als internet ! In internet was droge tot zeer droge huid, Maar jullie hebben de product voor droge huid opgestuurd

Zeer vlot een bestelling plaatsen en wordt de volgende dag al geleverd.

Kreeg 3 potjes ginseng met een verlopen datum...

Mijn ervaring is ronduit slecht voor de eerste bestelling! Ik had 3 potjes ginseng besteld en kreeg er toch niet 3 met een verlopen datum van een paar maand. Dit is echt niet goed te keuren!

Envoi très rapide

Prix légèrement en dessous de la concurrence et envoi très rapide. Aucun problème à signaler.

SUPER en snel geregeld, klaar en duidelijk !

Indien IEDEREEN op jullie wijze zou werken, alles zou veel vlotter, duidelijker zijn en……zou er NOOIT een probleem zijn ! Grts/ Eric

Zeer tevreden over product

Tevreden klant!

Tevreden klant over producten, levering en nalevering!

Snel en goed aangekomen

Zeer vriendelijk , snelle levering en uitstekend verpakt

De item heb vlug ontwangen, correct BEDANKT

Perfecte service

Mijn eerste bestelling en alles is heel goed verlopen

Correcte levering van een mij bekend product.

Zeer goede service en levering.

Zeer snelle en goede service!

Snelle service en hele goede prijzen met aanbiedingen.

Zeer tevreden over de prijs van waarvoor ik altijd elders kocht en op tijd geleverd. Super.

Scherpe prijs . Uitstekende levering

De originele produkten aan een scherpe prijs. Snelle en uitstekende levering aan huis.