Prijzen zijn altijd heel scherp en de levering gebeurt super snel/vlot

Prijzen zijn altijd heel scherp en de levering gebeurt super snel/vlot.

Alles in orde

Snele levering en veel Fragonard producten in voorraad.

Vlotte en snelle levering

Correct en vlug

Zal zeker terug bij Parma Budget bestellen. Bestelling was vlug hier en correct geleverd

Teleurstellend.

Pharma budget is niet zo budget als het lijkt. De prijzen die vermeld staan ,zijn zonder BTW. Bij het afrekenen valt dat dan wel tegen. Niet echt goedkoper dan in de winkel. Verder kreeg ik een code om korting te krijgen. Helaas ook dit viel tegen. De code werkte niet.

kan beter

Toch maar een 6 omdat ik gemaild heb hoe mijn kadobon te gebruiken die ik gekregen heb voor mijn verjaardag. Via mijn winkelmandje lukte het niet. Jammer, ik mis mijn kado en het bedrijft mist een bestelling. Jammer dat er geen "HEEL" producten worden verkocht. Mvg Hubert

Vlotte service

Goede uitleg op de website Vlotte service

Doe zo verder

Goede aanbiedingen en snel geleverd

Heel tevreden

Een hele leuke ervaring

Goed product, Goede prijs, snel en correcte levering

Goed product, Goede prijs, snel en correcte levering, is mijn eerste ervaring.

Side effects

Ik ben gestopt na 3 dagen

Zeer goed voor mijn eerste ervaring toch , ik bestel regelmatig bij de andere zaak van jullie denk ik , ik leg toch de link met HBB

Misleidende inschrijving nieuwsbrief

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief zou je 5 euro korting krijgen welke ik niet heb ontvangen. Later, als je je al ingeschreven hebt, vertellen ze pas het addertje onder het gras, namelijk dat je voor minimaal 50 euro moet bestellen om voor de korting in aanmerking te komen. Als ik vraag om de korting waar ik recht op heb, houden ze zich van de domme. Ik heb nogmaals uitgelegd dat dit een voorwaarde is die je vóór inschrijving zou moeten weten, maar zij vinden duidelijk van niet. Ik vind dit misleidend. Dan sta je bij mij 1-0 achter, ik bestel er niks meer.

Dieven

Ik heb 2 potjes besteld. Ik krijg maar 1 geleverd. Ik bel en vraag wat er aan de hand is? De voorraad is op krijg ik te horen. Waarom laat je mij er online 2 kopen en betalen? Toen kreeg ik te horen dat mijn geld teruggestort was, dit was 5 dagen later en dit was niet het geval en ook nu 2 weken later heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen. Volgens mij is dit oplichting!

ik bestel in de toekomst zeker nog

betaalbaar ,correct en snelle levering

Correcte vlugge levering

Op alle vlakken een aanrader

1st keer

Was Heel gemakelijk

vlot en duidelijk

ik werd altijd op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de verzending

Correcte service

Correcte service

Zeer goede service

Snelle en correcte service. Bestelling werd zeer snel verzonden

Snelle levering en goed geprijsd

Bestelling geplaatst pharma Buget maar levering kwam onder een andere naam, nogal lastig voor op te volgen. Product is, zeer goed voor de lijn, gewoon een maaltijd vervanger.

Mijn kortingscode??

Beste, de code nog niet gehad?

32 Krommewege 32 D1

Maldegem 9990