Klantenservice is hier geen ijdel woord

Van bestelling tot levering verliep alles zeer vlot. Ik had enkel met het inwisselen van mijn promocodes wat problemen, maar dat werd door de klantendienst zeer vriendelijk en snel opgelost.

zeer duidelijke website, steeds correcte levering

zie boven

1 tout bon service irréprochable.

1 commande facile à passer et une livraison rapide.

Excellent rapport qualité prix

Les produits que j'ai commandés sont de très bonne qualité et à des prix très raisonnables. La livraison est rapide et efficace. C'était ma première commande chez Mycomfort24.be ce ne sera pas la dernière. Je suis extrêmement satisfait.

Alles perfect naar wens. Kan niet beter.

Snelle levering zonder fouten.

Bestelling was op tijd en in orde

COMMANDE CONFORME A MON ATTENTE

DELAI DE LIVRAISON / OK

xxxx

xxx

vlot

mooie producten, vlotte levering

Commande et livraison rapide

Livraison rapide

Levering op de gevraagde dag en in orde

De bestelde goederen zijn op de gevraagde dag geleverd en waren correct. Een goede service.

Bon site et livraison rapide

Bon site et livraison rapide

Beaucoup de professionnalisme!

Ce que j'apprécie beaucoup, c'est que nous avons de nombreuses facilités de paiement! Le personnel m'a donné l'impression qu'il se démène pour satisfaire son-ses client(s).

eenvoudig in het bestellen

;

Prima kwaliteit goede service

Op deze website heb je een breed aanbod met extra kortingen. De levering is snel toegekomen.

Goede shorts van Puma, perfecte levering.

correcte prijs voor bekende merken

prijs/kwaliteit dik in orde, mooie promo's. levering is volgens de afspraak, da's helder en duidelijk.

alles was prima in orde

ik ben een tevreden klant

Zeer tevreden maar liefst deze mail NIET MIDDEN DE NACHT versturen aub !!!

Beste Gauthier, Bedankt voor jouw feedback. We appreciëren jouw reactie, aangezien we hierop onze werkwijze kunnen optimaliseren. Wij gaan hiermee aan de slag en vragen onze beoordelingspartner Kiyoh of de mails op een tijdstip in de ochtend kunnen uitgestuurd worden. Alvast bedankt! Fijne dag verder Team MyComfort24

Alles in orde

Goede bediening,snelle levering Ben zeer tevreden

Uitstekende kwaliteit!!!

Prijs en kwaliteit zijn in balans.

Topper

Wat een aanbod! Leuke acties, snelle en correcte levering

Kwaliteit

Ruime keuze, makkelijk zoeken, goeie prijs

Livré à temps comme demandé.

Excellente qualité des produits. Je connaissais les produits et suis contente de les retrouver chez mycomfort.

Goed gerief

Jammer genoeg van Chinese makelij.

Beste Georges, Bedankt voor jouw feedback. We appreciëren jouw reactie, aangezien we hierop ons assortiment kunnen optimaliseren. Wij bekijken dit verder met onze leverancier Bestseller. Fijne dag verder, Team MyComfort24

Bedrijfsgegevens

Bilkensveld 1 A

1500 Halle

32(02)308 87 45

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.