Product zoals omschreven

Producten zoals omschreven en vlotte levering

Vlotte levering

Goed ingepakt, snelle levering en een leuke magazine gekregen.

Alles past, meer kleur keuze wenselijk

Voor het bed op kot moest ik extra lange lakens hebben. Blij om deze gevonden te hebben, maar ik wens dat de kleuren keuze meer uitgebreid was. Handig dat ik ze op een ophaal punt in de buurt van het kot heb kunnen laten bezorgen.

Snelle levering en goede website

Stipte levering!

Tout ok

Tout ok. Service très rapide

Topervaring

Steeds geleverd wat er besteld is geworden. Goede kwaliteit;

Heel tevreden.

Heel tevreden mooi en goed verpakt. We zij heel tevreden.

goede kwaliteit en snelle levering.

bedankt mycomfort

Gemakkelijk en goed aanbod

Ik vind het heel gemakkelijk om hier het ondergoed en kousen voor de kinderen te bestellen. Goed aanbod en interessante promoties.

Prima kwaliteit

Tijdig geleverd

RAS

RAS

Zeer goede kwaliteit

Mijn bestelde artikelen zijn van zeer goede kwaliteit. Ook de levering verliep vrij snel. Een aanrader voor iedereen!

Perfecte service

De kwaliteit van het ondergoed dat ik kocht kende ik al, de bestelling plaatste ik bij Mycomfort24 omwille van de prijs en nu kan ik zeggen dat de totale service niet beter kon.

veel keuze en snelle levering

Gemakkelijk winkelen vanuit je luie zetel, ruime keuze en snelle levering.

vlotte website, gemakkelijke orderplaatsing en goede kwaliteit

Ben blij dat ik een goede vervanging heb voor de collishop.

Ruime keuze, vlotte bestelling, goede levering

La taille du pantalon ne correspond pas à la taille de la veste du pyjama

J'ai commande un pyjama schliesser. Sur le paquet , la bonne taille est inscrite. Je lave le produit et quand je veux mettre le pantalon du pyjama quelle est ma surprise. J'avais commandé un pyjama taille 50 et le pantalon est taille 42, mais comme j'ai lavé le pantalon je ne peux pas réclamer. Pour le reste je suis très contente de Myconfort 24, les produits sont bons, les prix abordables, le service rapide.

verkeerde levering 2x

ik heb twee maal een dekbedovertrek met de verkeerde maten ontvangen. Telkens een zeer vriendelijke reactie erop, maar dit neemt niet weg dat ik twee maal een verkeerde bestelling kreeg.

Ik heb onmiddellijk opnieuw besteld

Aanbod van kwaliteitsmerken. Bijzonder goede service: snelle levering, eenvoudige terugzending met billijke portkost. Ik heb dus onmiddellijk een tweede bestelling geplaatst.

100% goed verlopen

geen opmerkingen, doe zo verder

tevreden klant

alles is vlot verlopen; het is voor herhaling vatbaar

Mooi, competitief aanbod.

De regelmatige updates in acties worden geapprecieerd.

Correcte service,vriendelijk dame aan de telefoon voor ik besteld om in het magazijn te gaan kijken of mijn product bepaalde voorwaarden had. Dus zeker een aanrader.

zeer vlugge en correcte afhandeling