Besteld met korting op sloggi

Besteld met korting op sloggi en 3 dagen later in huis

Zeer goed en punctueel!

Zeer correct en efficiënt afhandeling !

zeer te vrede

zeer goede kwaliteit

Goede kwaliteit van producten en verzending

Alles netjes verpakt en aan huis geleverd voor een degelijke prijs.

Groot aanbod en mooie artikelen. Ook gekende merken.

Vlugge levering. Ook altijd correcte levering. Goede producten.

prima service

correcte bestellingen en levertermijn via Bpost

kwaliteit

kwaliteit

Alles was OK. Eén minpunt: levering gebeurde niet op aangeduide datum, maar later.

Alles OK. Eén minpunt: levering gebeurde niet op aangeduide datum; waardoor we 'zaten te wachten'.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ann De Jaeger, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik ben dit eens gaan nagaan voor jouw en zag dat je koos voor betaalmethode bankoverschrijving op de 08-05-2024. Bij een bankoverschrijving duurt dit +- 1-3 werkdagen vooraleer wij de betaling ontvangen. Er word bij ons enkel de bestelling verzonden wanneer wij de betaling hebben ontvangen. Ik zie dat jij gekozen had om de 11-05-2024 geleverd te worden, waardoor we het bedrag jammer genoeg nog niet ons bezit hadden. Ik kan je aanraden in het vervolg een betaalmethode te gebruiken als bancontact, visa, mastercard, ... als je jouw bestelling wilt ontvangen op jouw dag naar keuze. Met vriendelijke groeten, Team MyComfort24

snelle levering, super

Met B post mijn bestelling ontvangen. Uitstekend

Satisfaite

Les articles correspondaient à ce qui était présenté sur le site.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Entière satisfaction

Qualité des produits. Commande aisée. Délais de livraison rapide et respecté.

Nog steeds mijn merk

Ik draag al meer dan 60 jaar ondergoed van Avion. Ik ben er altijd even tevreden over geweest. Ik zou geen enkel ander merk kopen. My Comfort 24 heeft er alle producten van .

Een webshop met een enorme keuze aan artikelen. De producten die ik kocht, zijn van zeer goede kwaliteit. Wat ik zeer goed vond, is de keuzemogelijkheid om zelf een dag voor levering uit te kiezen. Dat is perfect gelopen trouwens. De prijzen zijn zeer redelijk voor de uitstekende kwaliteit. Hier kom ik zeker nog wel terug.

super winkel

we hebben net heerlijke zachte dekbedovertrekken gekocht, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

snel en correct verzonden

Klein minpuntje : op 10/05/2024 mail ontvangen met korting 15% op Dulcia.Spijtig genoeg had ik op 05/05/2024 een bestelling 1110203145 Dulcia geplaatst zonder korting.Voor het overige heel tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Francis, Bedankt voor jouw review. Wij hebben inderdaad heel regelmatig tijdelijke deals op onze topmerken. We begrijpen dat het inderdaad niet zo fijn dat je na je bestelling merkt dat je net deze promotie hebt mislopen. Wij contacteren jou persoonlijk en zullen je een oplossing voorstellen! Met vriendelijke groeten, Team MyComfort24

Alles is correct verlopen.

Een aanrader.

Snelle levering, vriendelijk.

topper

Zitten heel goed aan vooral op de lange mottorit

correcte levering van de bestelde producten

Efficacité, produits de qualité

J avoue avoir déjà à plusieurs reprises acheter des produits chez eux. Tout s est toujours bien passé. Les produits sont de qualité, le service est rapide, belle finition et respect des engagements. Toutefois, je regrette de ne pas pouvoir utiliser mes chèques Sodexo Eco...

Snelle levering!

Duidelijke bestelsite!

Tevreden klant

Snelle levering en ruim aanbod artikelen aan democratische prijzen.

slips schiesser

démarques régulières, mais pas possible de payer avec mon GSM récent je dois le faire avec une tablette de 5ans. ????

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Yves, Merci pour votre retour. Nous proposons Bancontact et le code QR Bancontact comme options de paiement. Lorsque vous passez votre commande, veuillez sélectionner "Bancontact". De cette manière, vous serez normalement redirigé(e) vers votre application bancaire ou Payconiq. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions. Cordialement,

Probleemloos

Voldoende productinformatie, goede filters, eenvoudige bestel/betaal procedure.

Company details

1 Bilkensveld A

Halle 1500

32(02)308 87 45

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.