Mooie kwaliteit tegen een redelijke prijs! Snelle levering

Geen opmerking

commande traitée rapidement

Le produit est conforme à la description

Vlug en correcte levering

Ik vind het super bij een Belgisch bedrijf te kunnen bestellen Alles was correct !

Super content

Het is de eerste maal de ik iets gekocht heb .en na telefonische raad gekregen ben ik tevreden over het product en de mat en levering . Dank daarvoor

Alles in orde.

Tevreden !

Leider keine Rückmeldung zu meinen Fragen

Schöne Ware aber leider kein guter Service und keine Rückmeldung auf Fragen :(

Liebe Alena Danke für Ihre Rückmeldung. Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit dem Kundenservice nicht zufrieden sind. Ich habe Ihnen am 07.01. und 20.01. eine E-Mail bezüglich Ihrer Rücksendung geschickt und bis heute keine Antwort erhalten. Ich vermute, dass diese in Ihren Junk-E-Mails gelandet sind. Mit freundlichen Grüßen MyComfort24-Team

Parfait

Rien à dire, commande facile sur le site, livraison rapide, emballage adapté. Bravo à toute l'équipe MyComfort24!!!!

Fantastische site

Goed en zeer vriendelijk geholpen door Stefanie , zowel telefonisch als via mail . Doen er alles aan om de klanten behulpzaam te zijn . Correcte terugbetaling . Alles TOP !

Als ik als klant niet tevreden was over mycomfort24 zou ik er niet blijven kopen.

Ik ben zeer tevreden over mycomfort24. Heb mijn dochter de website aanbevolen en ook zij was heel tevreden.

Eerlijk en vriendelijk

Bij een retour werd er een fout bedrag overgemaakt, maar werd onmiddellijk geregeld. Pluim voor uw collega Stéphanie

Top !

Ruim productengamma, goede pricing, klantvriendelijke on line bestelling, tijdige levering (zoals aangegeven) …

Goede service en stipte levering de dag na bestelling!

Uitgebreide keuze.

Problèmes de livraison

My confort à introduit une plainte concernant Bpost car une livraison soit disant arrivée le 12 janvier au point relais est toujours pas livrée. Nous sommes le 25 janvier

Aangenaam dekbed

Ons nieuw dekbed is heel zacht, de katoenen tijk maakt dat ik geen last heb van statische electriciteit. Dit dekbed is voor mij perfect.

verzorgd en goed gerief

verzorgd

Kwaliteit snelle levering

Kwaliteit en correcte prijs Snelle levering

Envoie rapide

Envoie rapide , article conforme a la description bonne communication

Vlotte en correcte levering

Overzichtelijke site en heel vlugge levering!

Pas de problème

Je souhaiterais, prochainement, avoir la possibilité de me faire livrer dans mon Colruyt, sans frais.

Subliem

Alles voldoet aan verwachting!

les articles commandés correspondent à la qualité annoncée

Site clair et commande facile.

Rapidité et qualité

Très beau choix de draps en flanelle, de qualité (épaisseur et douceur hors catégorie) Je recommande le site et je recommanderai d’autres produits !

Tout s’est déroulé comme prévu.

Bien

Duidelijke info en correcte levering

Duidelijke info en correcte snelle levering