Leuke ervaring

Vlugge levering en goede kwaliteit van boxershorts. Goede prijs

facile d'utilisation

pas de problème rentrcontré

Vlotte verwerking van de bestelling.

De verwerking van mijn bestelling verliep vlot. De antwoordtijden en het klaarmaken van de bestelling werden gerespecteerd. Het was echter bpost die roet in het eten gooide. De "vrienden" van het nationale postbedrijf hadden 36 uur nodig om een pakje in te scannen waardoor de bestelling 24 uur te laat geleverd werd.

Mooi artikel en snelle levering!

Singlet schiesser blijft zn pasvorm houden. Laatste levering met cadeaubon van 10Euro, mooi meegenomen. Heel snelle en goed verpakte levering.

Mijn bestelling klopte niet met de promotie die op de site stond , na een telefoontje en een vriendelijke receptioniste is alles in orde gebracht Ik blijf zeker klant

Heel correct en snel geleverd

Alles heel vlot verlopen!

Heel snel geleverd

Impeccable

Commande très facile sur le site, grand choix des articles, large choix de paiement, livraison très rapide. Aucun problème!

Alles verloopt snel en prima !

Alles verloopt prima en snel!

1 ster minder daar mijn bestselling door Bpost vertraging opliep

Délais de livraison ultra-rapide.

Grand choix des produits et qualité au rendez-vous.

Comfortabel herenondergoed

Helemaal wat ik er van verwachtte. Een korte vertraging in de levering door een probleem bij de post, maar daar werd ik direct van verwittigd.

goede service goede kwaliteit

reeds verscheidene produkten gekocht

Zeer tevreden !

Zeer tevreden over de samenwerking.

bekende merken aan betaalbare prijzen met geregeld mooie promoties

steeds ontvangen wat ik bestelde en correcte levering en fakturatie. Nog geen hervaring met retourzendingen!!!

het zou goed ondergoed zijn als je let op de details

de verkoopsters zijn niet steeds zo elegant en durven voddeondergoed verkopen HEB ZELF MEEGEMAAKT DAT DOORSCHIJNEND ONDERGOED IS SLECHT VAN KWALITET ER VALLEN ZO GATEN IN OP EEN JAAR TIJD.DE WINKELIERS ZIJN NUKKIG EN WILLEN NIET VERWISSELEN ZE ZIJN OOK ONVRIENDELIJK IN BEP FILIALEN

Beste Marc Bedankt voor jouw beoordeling. Zoals ik je gisteren aan de telefoon hebt uitgelegd, hebben wij geen fysieke winkels, wij hebben enkel een online webshop. Dit artikel heb je vorig jaar in een winkel in Oost-Vlaanderen gekocht, jammer genoeg kan ik je hier niet mee verder helpen. Ik kan je enkel aanraden om opnieuw contact op te nemen met de winkel/bedrijf waar je jouw aankoop hebt gedaan. Wel leuk om te horen dat je tevreden bent over de artikelen die je bij ons besteld hebt. Met vriendelijk groeten Het MyComfort24 team

x

x

Top service!

Groot assortiment en interessante aanbiedingen.

Goed maar actie was misleidend

Ik bestelde Sloggi ondergoed in de actie 3 + 1 gratis. Ik bestelde 3 stuks, maar kreeg er ook maar 3 ... Blijkbaar had ik 4 stuks moeten bestellen, dan zou ik er 4 ontvangen hebben voor de prijs van 3 ... Dit was niet duidelijk in het bestelproces.

Helemaal niet tevreden

Deed bestelling 3+1 gratis slips maar ontving maar 1 stuk en betaalde 16,95€. Dit is een dure grap. NOOIT MEER bestellen.!!!

Beste Anne Bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent, ik heb jou een mailtje gestuurd op donderdag 23/06, kan je dit even checken? Zo kan ik voor jou naar een oplossing zoeken. Dankzij jouw feedback heeft onze team Marketing de communicatie over de Sloggi actie 3+1 duidelijker gemaakt op onze website. Met vriendelijke groeten Het MyComfort24 Team

perfecte en correcte service en levering

prima producten en perfecte levering

Service de qualité, rapide,efficace et soigné.

Service soigné.

positief

Goede en correcte levering, kwalitatieve goederen.

Ik ben tevreden

Mijn bestelling werd perfect en tijdig uitgevoerd