Excellent

Correct, snelle sevice , goede kwaliteit

vlotte en vlugge leb-vering

Aangekocht en volgende dag al geleverd, super!

Goede eenvoudige lakens

Alles komt heel snel aan en gaat lang mee

Snelle levering en betaalbare kwaliteit

Gewoonweg een positieve ervaring

Is knap gemaakt en gebruiksvriendelijk.

Het aanbod is perfect en niet van die lange lijsten.Wat je nodig hebt is er.Betalen zou ik graag met Apple Pay,maar is er nog niet.

Betaalbaar kwaliteitsproduct

Vlotte website, vlotte bestelling en levering. Ook de bijbestelling via klantendienst werd prima in orde uitgevoerd!

Onvolledige omschrijving van de goederen

Ik heb kousen gekocht van Tommy Hilfiger. De site toonde twee dezelfde foto’s tegen dezelfde prijs. Geen andere indicatie van verschillen. Bij ontvangst bleken het niet de juiste te zijn. Terugsturen kost mij 3,95€. Dit vind ik niet kunnen.

Beste Veronique Bedankt voor jouw feedback. Hopelijk ben je tevreden met de oplossing die wij hebben afgesproken via mail. Met vriendelijke groeten MyComfort24 Team

Vlotte en correcte levering

Geen overdreven inpakmateriaal, een duidelijke website. stipt en juist geleverd.

Groot aanbod en degelijke kwaliteit. Ik vind er altijd wat ik zoek.

Indien een probleem, het komt zo wie zo snel in orde.

Zeer vlot vedrloop van bestelling

Correct verloop van aankoop.

Alleen spijtig dat bon verjaardag niet geldig was

Beste Eddy Bedankt voor jouw feedback. Ik heb jouw bestelling even nagekeken, de code werkte niet omdat deze niet geldig is op afgeprijsde artikel. Met vriendelijke groeten MyComfort24 Team

excelente dienstverlening

Alles was perfect , snel geleverd ,goed verpakt ,degelijk kwaliteitsondergoed ,gewoon perfect en zoals ik het verwachte .

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met mijn aankoop en levering.

zeer goed

mijn ervaring is dat ik niet wist hoe simpel het is om op deze manier mijn goederen te bekomen.

Snelle en correcte levering

ontgoocheld

2 badmatten met dezelfde afmetingen gevraagd, de wcmat heeft een andere afmeting wat vooraf gemeld werd. Er had mij n licht moeten opgaan toen ik vaststelde dat 1 badmat reeds geopend was (door een vorige klant?) maar enkel als de 2de ook volledig losgemaakt werd uit de verpakking stelde ik de de ongelijkheid vast en kon ik de goederen niet meer retourneren! Maar niet tevreden!

Kwaliteit is voor mij heel belangrijk en die krijg je bij Mycomfort.

Heel positief

Snel en correct afgehandeld. Kwaliteit en degelijk

Vlotte service

Eenvoudig om te bestellen en te betalen. Vlotte levering op de gevraagde dag

Voor mij een betrouwbare en correcte firma ene dikke proficiat voor de ondersteuning Marc Schabon

Te weinig producten in stock

Goed, maar telkens te weinig producten in stock anders had ik meer aangekocht. Nu was ik beperkt tot 5 stuks. We gaan dan op zoek bij de concurrentie...

Beste Guio Van harte bedankt voor jouw feedback. Jammer dat je niet je gewenste aantallen kon bestellen, wij hebben met jou contact opgenomen via mail op 26/08 maar hebben helaas nog geen antwoord gekregen. Wij vullen dagelijks onze voorraden aan opdat onze klanten in de basiscollecties steeds voldoende voorraad vinden. We nemen jouw feedback dus zeker mee en doen aanpassingen waar nodig. Als je in de toekomst meer stuks wenst dan deze die beschikbaar zijn, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Wij plaatsen de gewenste aantallen voor jou in bestelling indien deze beschibaar zijn bij onze leverancier en verzekeren hiervoor een correcte en vlotte afhandeling. Onze klantendienst is hiervoor bereikbaar via mail info@mycomfort24.nl of telefonisch +32(0)2/308.87.45 Alvast bedankt en tot de volgende keer, het MyComfort24 team

goede kwaliteit

levering correct

Stipt en in orde

Stipt en in orde.

Bons produits et livraison rapide

De plus le site propose régulièrement des offres intéressantes sur des produits de marque. Je recommande vivement

Zoals beloofd ; Stipt en Kwaliteit !

Ruime keuze artikelen , gemakkelijk bestellen ( on line ) en Stipte & correcte Levering . Dank .