Nog steeds mijn merk

Ik draag al meer dan 60 jaar ondergoed van Avion. Ik ben er altijd even tevreden over geweest. Ik zou geen enkel ander merk kopen. My Comfort 24 heeft er alle producten van .

Een webshop met een enorme keuze aan artikelen. De producten die ik kocht, zijn van zeer goede kwaliteit. Wat ik zeer goed vond, is de keuzemogelijkheid om zelf een dag voor levering uit te kiezen. Dat is perfect gelopen trouwens. De prijzen zijn zeer redelijk voor de uitstekende kwaliteit. Hier kom ik zeker nog wel terug.

super winkel

we hebben net heerlijke zachte dekbedovertrekken gekocht, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

snel en correct verzonden

Klein minpuntje : op 10/05/2024 mail ontvangen met korting 15% op Dulcia.Spijtig genoeg had ik op 05/05/2024 een bestelling 1110203145 Dulcia geplaatst zonder korting.Voor het overige heel tevreden.

Beste Francis, Bedankt voor jouw review. Wij hebben inderdaad heel regelmatig tijdelijke deals op onze topmerken. We begrijpen dat het inderdaad niet zo fijn dat je na je bestelling merkt dat je net deze promotie hebt mislopen. Wij contacteren jou persoonlijk en zullen je een oplossing voorstellen! Met vriendelijke groeten, Team MyComfort24

Alles is correct verlopen.

Een aanrader.

Snelle levering, vriendelijk.

topper

Zitten heel goed aan vooral op de lange mottorit

correcte levering van de bestelde producten

Efficacité, produits de qualité

J avoue avoir déjà à plusieurs reprises acheter des produits chez eux. Tout s est toujours bien passé. Les produits sont de qualité, le service est rapide, belle finition et respect des engagements. Toutefois, je regrette de ne pas pouvoir utiliser mes chèques Sodexo Eco...

Snelle levering!

Duidelijke bestelsite!

Tevreden klant

Snelle levering en ruim aanbod artikelen aan democratische prijzen.

slips schiesser

démarques régulières, mais pas possible de payer avec mon GSM récent je dois le faire avec une tablette de 5ans. ????

Cher Yves, Merci pour votre retour. Nous proposons Bancontact et le code QR Bancontact comme options de paiement. Lorsque vous passez votre commande, veuillez sélectionner "Bancontact". De cette manière, vous serez normalement redirigé(e) vers votre application bancaire ou Payconiq. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez d'autres questions. Cordialement,

Probleemloos

Voldoende productinformatie, goede filters, eenvoudige bestel/betaal procedure.

xxxx

xxxx

super

uitgevoerd zoals vermeld, prima

Uitstekende online winkel, goede producten als ook de service

De eerste 3 bestellingen verliepen vlekkeloos. Bij de 4de bestelling bleef het pakje achter. Na dit gemeld te hebben werd het binnen de week opgelost met een nieuwe zending. TOP

E-commerce zonder stress

MyComfort24 biedt ruim assortiment aan van kwaliteitsproducten tegen interessante prijzen. Uitstekende communicatie met klantendienst.

Rien à redire...

Produit comme décrit. Service impeccable. A voir dans la durée....

Snelle en correcte levering zonder gebreken.

Uiterst tevreden

Snelle levering en correcte annulering, met nieuwe telefonische bestelling. Dank u.

Snelle levering, en correcte telefonische annulering mer nieuwe bestelling als gevolg!

Vlotte, snelle duidelijke behandeling

Correct, snel

Perfecte service

X

betalen om 1 artikel dat niet goed was

betalen om 1 artikel dat niet goed was

Snelle en correcte levering.

Mango singlets zijn een geweldig en confortabel product.

Makkelijke bestelling, correcte levering

Alles prima

Bedrijfsgegevens

Bilkensveld 1 A

1500 Halle

32(02)308 87 45

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.