zeer vlotte afwerking van bestelling.

tevreden met de artikelen

Geleverd product kwam niet overeen met de foto’s

Panty’s met zachte elastiek in de taille besteld, corrigerende panty’s met platte buik ontvangen

Voordelige prijs en vlotte zending

Uit het immense aanbod is er voor elk wat wils. De regelmatig terugkerende actie “2de aan 50%” is een schot in de roos. De vlugge en goed verpakte levering is een pluspunt. Warm aanbevolen.

Werk al jaren met Mycomfort24, steeds correct!!

Goede kwaliteit

Zit goed

goede service

Mijn pakket kwam toe in een gescheurde doos en er was 1 hoeslaken verdwenen, ik mailde het probleem en ik kreeg de dag erop een nieuw hoeslaken, wat een mooie en snelle service. Minpunt is de sterkte vd doos, na de nodige foto's vh euvel scheurde de doos nogal gemakkelijk om bij het oud papier te doen. Kleur vd lakens was goed en de flanel is van goede kwaliteit.

Bestel nooit op vrijdag of zaterdag

Heel goede ervaring, maar bestel nooit op vrijdagavond of weekend hiervoor worden extra verzendkosten aangerekend ook al is het boven de € 60. Heel jammer dat ze dit doen. Bestellen? gewoon tijdens weekdagen en bespaar geld.

Beste Eric Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben een bezorgservice op zaterdag met een toeslag van €2,95, dit is een service die we aanbieden voor klanten die op zaterdag hun pakje wenst te ontvangen. Bestel je tijdens de week, dan is de levering gratis vanaf een bedrag van 35€. Aarzel niet ons te contacteren indien je nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten Het MyComfort24 Team

alles in orde

maandag besteld en dinsdag in perfecte staat geleverd.

Het was wat ik ervan verwachtte

Ik was blij met de eerste wasbeurt dat de kleuren mooi bleven. De maat klopt ook

Rapidité de livraison

Achat conforme à mes attentes et livrzison rapide sous emballage parfait.

review dienst na verkoop

Ik had een product gekocht dat naar mijn mening niet voldeed via een vriendelijke dame /mailing heb ik mijn product kosteloos mogen terugsturen zonder kosten en binnen de twee dagen stond het geld terug op de rekening dat vind ik nog eens topservice na verkoop !!!

Altijd goed!

Zeer snelle verzending, duidelijke communicatie, goede website! Do zo verder!!!!

Goede ervaring

Alleen spijtig dat je kosten moet betalen indien je iets terug stuurt.

Enorme keuze, gunstige prijs.

Het is gemakkelijk om uit de enorme keuze datgene te kiezen dat men wil. De website is klaar en duidelijk, het bestellen gaat eenvoudig en de levering en de communicatie daarrond is zeer goed.

Gewoon goed

Zeer vlot

Ik wil het merk Éminence en kan dit in mijn regio niet krijgen

Heel goede service

Snelle levering goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en snelle service

Zoals hierboven

Voldoende keuze, prijzen zijn ok, goed geleverd.

Juiste info op site

Correcte omschrijving product en scherpe prijzen

Ruime keuze - snelle levering (en via bpost)

Ruime keuze - correcte prijzen en de keuze voor bpost als leveringsdienst is voor mij ook belangrijk.

De bestelling is vlot verlopen en de kledij van goede kwaliteit

Supergoed

Zeer mooi verpakt .goed en snel geleverd Dank U

Alles netjes en op tijd geleverd. Veel keuze aan thermisch ondergoed ! en nog aan scherpe prijzen ook : ik ben fan!

AVION, HÈT ondergoedmerk dat alles op zijn plaats houdt.

Gemakkelijk bestellen en vlotte levering, wat wil een klant nog meer?!