Heel tevreden!

Zeer tevreden over elk product dat ik al kocht - behalve één dekbedovertrek..

Voldaan aan de verwachting van het product.

Op de afgesproken stipt geleverd ook zeer goed verpakt.

Toffe ervaring goede servies

Goede servies heel

Correcte afwerking van mijn bestelling

Het bestelde product was ons bekend omdat we dat vroeger al bij Colruyt hadden besteld.Omdat de kwaliteit van het product en ook de afhandeling van de bestelling bij Colruyt altijd prima was ,stonden we in den beginne een beetje aarzelend voor de overgang naar Mycomfort.Maar dat is ondertussen verdwenen.Misschien had het ook te maken met het feit dat we twee oude mensen zijn.De kinderen zijn het huis uit en wij gaan nog niet zo vlot met internet-bestellingen om.

Super tevreden.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Het artikel is zoals beschreven op de site. Snelle levering. Uitstekend!!!!!

Erreur de taille pour les vêtements de nuit

Soit le vêtement est étiquetté erronément et il est bien plus grand que la taille annoncée. Soit il y a erreur chez le/la préparateur de commande, dernière expérience commande d'un 44, livraison d'un 52/54. Pour linge de maison tout est OK.

Chère Patricia, Merci pour votre commentaire. Il est en effet vrai que quelque chose n'allait pas avec les tailles de la marque Pastunette. Nous mettons tout en œuvre pour remédier à cela au plus vite. Bien à vous, L'équipe MyComfort24

Snelle levering van een kwaliteitsvolle onderbroek.

Snelle en vlotte levering

Mooie kwaliteit handdoeken. Interessant aanbod. Vlot besteld en snel geleverd.

Vlug en in orde

Artikel beantwoorde aan verwachtingen

Heel tevreden

Vlugge service

Heel goeie kwaliteit, ga ik zeker nog bestellen, bedankt

Heel goeie kwaliteit

Een zeer goede service en prijs kwaliteit

kwaliteit zacht produkt

mail van levering betrefffende het uur van levering en nog een mail bij levering

… zit als gegoten!

gemiddeld

Goede morgen Ik heb een dekbed besteld bij juli en de dag nadien was het er al en het zag er goed uit, tot ik zag dat het wat kleiner was dan ik voorheen had. ik heb het gemeten en het wat geen 2.60m maar 2.50m ik heb het een dag en een nacht ik koud water gestoken en dan op 30 gr. gewassen en het was niet gekrompen nog 2.50m; De stof is goed en mooi van kleur en de prijs zeer goed; Allen jammer van de maat. Dus ben ik gemiddeld tevreden, want het is wat te klein, ik zocht er een van 2.70m maar die vond ik niet bij juli. TOCH ALVAST DANK Ingrid Reddé

correct

correcte levering van mooie kwaliteitsprodukten!

een tevreden klant

ik had i.v.m. de bestelling tweemaal telefonisch contact met een medewerker. Ik kan bevestigen dat ze klantvriendelijk, gedienstig en zeer professioneel zijn. De levering gebeurde correct en op tijd. Een positieve ervaring die ik aan iedereen kan meedelen.

Snelle levering, correcte service

Snelle levering, correcte service

Zeer goed meegevallen!

Mijn kussen was echt op wat ik kon lezen , een nachtje wennen … nu super goed! Het overtrek voor de kleinzoon moet nog uitgetest worden ! De enorme verpakking kon misschien iets minder volumineus

goede service

kwaliteit en kleur vd lakens was zoals beschreven op de site + vlotte afhandeling van de bestelling

Kwaliteit!

Super koopjes gevonden bij Mycomfort! Dim slipjes,zwemshort van Schiesser en een hoeslaken van Today,dit alles aan 50%korting! Fantastische kwaliteit!

A recommander sans aucun doute !

Qualité des produits, très grand choix. Rapidité de réception de la commande, facilité en cas de retour avec remboursement très rapide.

uitstekend

vlotte bestelling, snelle levering!

Ce n'est pas la première fois que je fais une commande

Livraison très rapide

gewoon goed geen verrassingen

je ziet wat je besteld en dit aan een scherpe prijs.. en goed geleverd . en de producten zijn ook van goede kwaliteit. gewoon goed en dit zeg ik die bijna niets online bestel.