super

zeer tevreden van de kwaliteit van het beddengoed, zo spijtig -dat jullie de webshop stopzetten

Mycomfort24 mag niet stoppen.

correcte en snelle levering

zoals hierboven gezegd was de levering snel en correct afgeleverd. tevreden met de bestelde goederen.

Doen wat vermeld staat

Correct volgens de aanbieding.

Vlotte site die gemakkelijk te consulteren is.

Alles wordt duidelijk in beeld gebracht, wat keuze bevorderd. Bestellingen vlot verhandeld met snelle berichtgeving.

des articles de marque. Commandes faciles et expédition ultra rapide !

J'ai dernièrement acheté des sous-vêtement de ma marquée préférée depuis longtemps. Jes suis client depuis un certain temps déjà et toujours hyper satisfait de leurs service. Communication parfaite, rapide et claire. Toujours au Top ! Je ne comprends donc pas cette fermeture du site comme annoncée. Pourquoi ? Un client très satisfait

Cher Yves, Nous vous remercions pour vos commentaires motivants et votre excellente évaluation. Un compliment à toute notre équipe. Nous sommes heureux de vous avoir eu comme client. L'équipe MyComfort24

Correcte levering en prima materiaal.

Correcte levering, prima kwaliteit en degelijk verpakt. Spijtig dat jullie ermee stoppen.

Beste Gerard, Fijn dat we jouw positieve review mogen lezen! Bedankt voor jouw feedback Team MyComfort24

Supertevreden!!

Altijd vlug geleverd Goede kwaliteit

Topkwaliteit en snelle service !alles perfecr

Was altijd in orde, spijtig dat het opgedoekt word

Ben er van in het begin mee gestart als trouwe Colruyt man en heb er jaren mijn ondergoed gekocht. Zeer spijtig dat het ter ziele moet gaan. Swa

Beste Swa, Bedankt voor jouw mooie compliment en jouw jarenlange trouw! Dit steunt het team om zulke positieve feedback te mogen ontvangen. Team MyComfort24

maten kloppen niet

schiesser maat 44 volg ik al jaren. de laatste zitten in een dood 44 maar zijn ruim een maat te groot. jammer

Mooi aanbod tegen interessante prijzen en vlot geleverd.

Elke bestelling correct geleverd en zeer tevreden over het bestelde. spijtig dat hier een einde aan komt.

Beste Ivan, Bedankt voor jouw steun en tevredenheid over onze webshop! Dit doet ons plezier Team MyComfort24

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service

SUBLIEME WINKELERVARINGEN

Dankzij de vlotte en vriendelijke inzet van alle medewerkers blijft de herinnering (voor elke aankoop) één van een sublieme winkelervaring. Een welgemeende MERCI aan allemaal en veel succes met de nieuwe uitdaging.

Dag Werner, bedankt voor jouw ongelofelijk mooie review! Dat doet echt plezier aan het hele team. Fijn jou als klant gehad te hebben. Team MyComfort24

Rapide et professionnel

Cela fait plusieurs années que je me sers chez vous. Le service a toujours été magnifique, des articles de qualités c’est très dommage de ne plus pouvoir commander chez vous . Merci pour votre professionnalisme

Chère Martine Merci beaucoup pour ce retour positif! Cela nous fait vraiment plaisir. L'équipe MyComfort24

Jammer dat jullie stoppen

Alles ok. Zwembroek past als gegoten

Bedankt Jurgen! Wij vinden het uiteraard ook heel jammer. Super dat jouw zwembroek goed past. Bedankt voor jouw review, Team MyComfort24

Altijd goed

Ik had nu eens een site gevonden voor ondergoed,maar heel spijtig gaat die nu weg !

Beste Inge, Bedankt voor jouw review en tevredenheid over onze webshop. Team MyComfort24

grote keuze en stipte levering

van al de bestellingen die ik al bij jullie heb gedaan ben ik zeer tevreden juiste info en stipte levering.

Bedankt André, dat is fijn dat je tevreden was over onze snelle levering. Team MyComfort24

Goede prijzen

Mooie kortingen door uitverkoop

Positief, correcte afwerking bestelling en levering.

Jammer dat jullie nog om feedback en een beoordeling vragen als jullie er toch mee stoppen. Misschien kunnen jullie mij zeggen waar ik nu mijn ondergoed van Avion kan aankopen aan redelijke prijzen? Aanbevelen heeft geen zin meer, daarom antwoord ik neen. Bedankt voor de geleverde service. Eddy

Beste Eddy, Bedankt voor jouw review. Avion ondergoed is jammer genoeg niet meer te verkrijgen bij andere webshops dan bij MyComfort24. Team MyComfort24

Excellente expérience

Excellente expérience !

Bestellingen, betalingen en leveringen verliepen vlot.

Bij mijn laatste bestellingen van handdoeken waren er gratis strandlakens in aanbod. De voorwaarden waren apart en klein vermeld zodat ik het aanbod gemist heb. Voelde mij gefopt.

Beste Lucienne, Bedankt voor review. Ik contacteer je persoonlijk omtrent jouw vraag. Team MyComfort24

Ben altijd heel tevreden geweest met mijn bestellingen, Goeie service, vind het spijtig dat jullie ermee stoppen.

Beste Marleen, Bedankt voor jouw positieve woorden. Dat doet plezier aan het hele team Team MyComfort24

Excellent site avec les meilleurs marques .

J'ai passé plusieurs commandes chez vous,toujours avec la même satisfaction .

Merci beaucoup Guy pour votre feedback positive! Team MyComfort24

Prima in orde, wat beloofd werd wordt nagekomen. Ook de levering prima.

Bilkensveld 1 A

1500 Halle