Correct

Matentabel niet correct, dus te groot besteld. Nieuwe bestelling en refund correct verlopen.

Niettegenstaande een week vertraging door poststaking,is alles vlot verlopen. Spijtig genoeg heb ik mijn kortingscode van 10% vergeten invullen. Mijn fout.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dirk, Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Wij willen dit graag voor je rechtzetten i.v.m. de vergeten kortingscode. Wat jammer dat je de code op dat moment bent vergeten toepassen. Ik heb ondertussen op jouw bestelling een terugbetaling gedaan van 10% van de bestelwaarde. Dit omdat onze Comfortdays promotie loopt, en je hier recht zou hebben op 10% vanaf een bestelwaarde vanaf €50. Op die manier is de 10% korting toch nog verrekend voor jouw bestelling. hopend je hiermee verder te helpen. Fijne dag Team MyComfort24

Alles verlopen zoals verwacht

Makkelijk te bestellen, vlotte afhandeling en levering

Bijzonder snelle en perfecte service

Deze webshop is gewoonweg top, mooie keuze, vlotte bestelmogelijkheden en heel goede en efficiënte opvolging. Door een staking bij Bpost verliep de zending wat moeizamer, maar de opvolging door de webshop was echt een voorbeeld. Bijzonder snel reagerend op vragen.

kwaliteit

goede service en kwalitatieve producten

alles is perfect verlopen

De bestelling werd zeer snel afgehandeld en geleverd. De goederen waren overeenstemmend de beschrijving.

Mooie producten voor een goede prijs

Ik heb de producten nu 2 weken dus nog wat vroeg om te oordelen maar het ziet er heel degelijk kwaliteit uit voor een goede prijs.

Prijs en kwaliteit zijn zeer goed

Altijd een correcte levering op het moment dat ik dat wil. Ook is de bestelling altijd correct en compleet. Ik zal zeker nog bestellingen plaatsen. Doe zo verder.

Superservice

Naast kwaliteitsvolle artikelen - met af en toe leuke prijskortingen en extraatjes - is vooral de service van de medewerkers lovenswaardig. Dus alleen maar positieve "vibes"

Gewoon correct en degelijke artikelen aan fantastische prijzen en vlot geleverd

Gewoon correct en degelijke artikelen aan fantastische prijzen en vlot geleverd

Prijs/kwaliteit

Groot assortiment met een goede afhandeling

Produits de qualités et conformes aux descriptions.

Pour une première commande, nous sommes vraiment satisfaits ! Les draps et linges de bain correspondent en tout point avec ce que nous souhaitions. La qualité est au rendez-vous et l'envoi à été soigné et rapide.

Duidelijk en overzichtelijk

Ondergoed bestellen via My Comfort is eenvoudig. De prijzen zijn prima en er is een mooi aanbod.

Prix et rapidité de livraison

Dans mon cas, il est plus que fréquent que la taille que je cherche est indisponible, ou en trop petite quantité. Quand au reste, rien à redire...

aucun soucis avec les produits reçus

Le colis est arrivé dans les délais prévus

klantgericht

Ruim aanbod, kwaliteitsvolle producten, duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen vd producten, vaak acties en promoties, gebruiksvriendelijke website, betrouwbare levering in degelijke verpakking, mogelijkheid tot retour

Mooie producten

Vlotte levering

wrang gevoel

Aangetrokken door de paasactie werd een bestelling geplaatst. Na het willen betalen met vouchers van mijn werk bleek de korting van de paasactie niet te combineren. Vond dit wat jammer daar er geen verband is tussen de voucher van het werk en de actie door Mycomfort. Daar ik de voucher diende te gebruiken liep ik de actiekorting mis. Hierdoor zal ik dus niet meer ingaan om mogelijke acties. Verder tevreden over de producten en levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Patrick, bedankt voor jouw bericht. Het klopt inderdaad dat je in het promotiecode veld per bestelling slechts 1 code kan gebruiken. De code via je werkgever en deze van de paasdeal zijn inderdaad beide met promotiecode en zijn dus niet cumulatief. Echter willen wij je graag verder helpen. We raden je dan ook aan in de toekomst even contact op te nemen met onze klantendienst om te kijken of we je hierin een oplossing kunnen bieden. Aarzel niet ons te contacteren in de toekomst. Wij zoeken het met plezier voor je uit. Team MyComfort24

Een échte aanrader

Pasvorm : ideaal, mooie kleurencombinatie, goede kwaliteit!

tevreden over de ganse lijn

alles verliep naar wens

Alles oke

De levering is aangekomen op de afgesproken dag. Wij gaan in de toekomst nog wel bestellen bij jullie.

zeer goede gestructureerde website

Zeer overzichtelijk assortiment; vlotte afhandeling van bestellen, betalen en leveren.

Goede ervaring met bestelling van onderhield maar jammer dat ik de bijpassende slips niet kon bestellen

Mooie kwaliteit en snelle en vlotte levereing

ik kom zeker nog langs voor een vlotte bestelling

Zeer vlotte en verzorgde levering!

Zeer vlotte en verzorgde levering! Grote keuze uit verschillende artikelen die zeer interessant zijn en tegen gunstige prijzen.

1 Bilkensveld Halle 1500

32(02)308 87 45