Reeds jaren klant bij Mycomfort24 nooit problemen gehad met deze online shop. Altijd correct en kwalitatieve produkten kunnen kopen. Jammer dat ze ermee gaan stoppen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Antonio, Van harte bedankt voor jouw jarenlange trouw aan onze webshop. Deze feedback doet ons plezier! Team MyComfort24

Alles is vlekkeloos verlopen, van bestelling tot levering aan huis. De geleverde goederen voldeden volledig aan beschrijving en foto's.

Fantastische ervaringen.

Mijn nachtkleding dat ik bij MIJN CONFORT24 gekocht heb is zeer mooi, Ik draag het in de zomer thuis ook overdag omdat het zo aangenaam is om te dragen en het zijn juist kleedjes. De maten zijn goed, de beschrijving is in orde. Ik heb geen enkele klacht, kousen, onderbroeken, onderlijfjes pyjama's, homekleding voor mij en mijn vriend alles is tip, top in orde.

Snel en efficiënt!

Ik heb steeds goede ervaringen met mycomfort24, steeds snel bediend, uitermate communicatief, goede webshop en vind het spijtig dat ze ermee stoppen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt Guy, Wij vinden het uiteraard ook heel jammer en bedanken je bij deze voor jouw klantentrouw. Team MyComfort24

vlugge levering, nooit probelmen gehad

Zeer snelle levering. Ik heb nooit een probleem ondervonden. Jammer dat jullie online-shop stoppen. Bedankt

bedankt Geert, We appreciëren deze mooie feedback Team MyComfort24

Steeds heel positief.

Heel spijtig dat MyComfort24 sluit. Was uitstekende e-commerce. Ook een eerlijk bedrijf met echte voorraden (niet zoals Sleepworld dat, zoals ik recent mocht ondervinden, beroep doet op dropshipping en bovendien in Lochristi een medewerker heeft die slordig op de bestelbon een verkeerde bestelling invulde (Beddinghouse Blossom Dark Red ipv Beddinghouse Plum Blossoms dekbedovertrek).

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt Monique, We deden (en doen) altijd ons best voor onze klanten. Mooi compliment! Team MyComfort24

Mooi aanbod aan witgoed en altijd correct geleverd

Nadat de collishop ermee stopte, was dit de webshop waar ik mijn producten vond. Spijtig om te horen dat my comfort er nu ook mee stopt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt Chris, om ons mee te volgen na Collishop Fijn jou als klant gehad te hebben, Team MyComfort24

vlotte levering, uitstekende service

erg jammer van de stopzetting

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Greg, Bedankt voor jouw mooie feedback dat doet ons plezier Team MyComfort24

Goed materiaal.

De levering is correct verlopen. Goed tot zeer goed materiaal. Goede kwaliteit.

Super echter liever éénkleurige multipacks!

Zie hierboven

Snel, groot aanbod en voordelig

Ideaal voor aankopen waarbij passen niet nodig is, zonder de deur uit te moeten.

Correcte en vlotte service

Correcte info op de site. Overzichtelijk productaanbod. Vlotte leveringen .

Vlotte en correcte afhandeling

Vlotte en correcte afhandeling.

Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment met producten van goede kwaliteit. Pakje was snel geleverd.

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering, correct

Excellent service

Je recommande sans hesitation!

Tevreden klant

Bij mijn eerste bestelling van 2 zwembroeken was de maat niet goed ( tabellen kloppen niet). Het retourneren ging zeer vlot en gemakkelijk en werd ook snel afgehandeld. Het geld stond op enkele dagen al terug op mijn rekening. Bij mijn tweede bestelling van opnieuw die zwembroeken in een andere maat was alles perfect , goede kwaliteit!

superieure bediening, superieure goederen

jammer dat mycomfort24 ermee stopt....

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Lodewijk Bedankt voor jouw superieur positieve review Dat doet ons team echt plezier Team MyComfort24

Service zeer goed

Goede kwaliteit,

Excellent produit livré selon le planning

J'ai passé plusieurs commandes chez vous,toujours avec la plus grande satisfaction.

Vertrouwen in Colruyt

Ben nogal argwanend tegenover aankopen via het internet maar toen in zag dat Colruyt achter Mycomfort24 zat heb ik mijn eerste stappen gezet.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor jouw vertrouwen, Frans. Aarzel niet ons te contacteren bij vragen, (mail : [email protected]) Team MyComfort24

Prima , maar weinig voorraad.

Wou er 3 bestellen maar er waren er maar 2 van die maat in voorraad. Spijtig. Schieser L 6 Long Life soft mannen onderbroek.

Vlotte afhandeling

Ik begrijp niet dat er nog reviews geplaatst moeten worden als de website stopt.

Vlotte website

Zo wel de bestellingen en opvolging van de bestelling liepen zeer vlot

Héél tevreden!

Makkelijk om op de site de juiste kleding te vinden, ook met maatadvies! Voor mij was het zeker een koopje aangezien alles in uitverkoop was. Héél erg tevreden en snelle levering!

1 Bilkensveld A

Halle 1500