Efficiënt

Correct,snel en bovendien gemakkelijk om te bestellen. Bedankt

Quality

Good promotions & perfect delivery of the goods.

Veel keuze uit kwaliteitsproducten, snelle levering

Prima kwalitatieve producten, snelle en verzorgde levering.

uitstekend

besteld, betaald, geleverd, alles perfect

Une belle expérience

Beaux produits, belles finitions, de qualité, un service rapide, la possibilité de choisir sa date de livraison donc franchement je vous conseille ce site. Ce n est pas ma première commande et elles se sont toutes extrêmement bien passées ! J ai toutefois le regret de ne pas pouvoir utiliser mes eco chèques Sodexo sur ce site! Regrettable et pour moi un manque réel de volonté de leur part..... j ose espérer que cela va changer !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Jean-Philippe Coppin Merci pour votre feedback. Malheureusement, il n'est pas encore possible d'utiliser le moyen de paiement Ecochèques de Sodexo. Nous prendrons certainement en compte vos commentaires pour inclure Sodexo dans notre système de paiement à l'avenir lorsque cela sera techniquement possible. Je peux vous recommander d'utiliser actuellement tous nos autres moyens de paiement tels que bancontact, visa, mastercard, ... pour passer une commande. Team MyComfort24

Perfecte levering

Correct op tijd.

Snel en correct

De eerste keer besteld en zeer tevreden

Snel, eenvoudig en goede verhouding prijs-kwaliteit

Mooi aanbod en goede service

"IK" vind het nogal een flodderige onderbroek

De onderbroek zit nogal los, de ene zal dat verkiezen ik heb een onderbroek liever strak rond mijn lichaan. Groeten

Mycomfort 24

Ik ben heel tevreden van mycomfort 24 . Reeds meer dan eens besteldt en telkens alles in orde i v m bestellen en leveringen steeds in orde dus ik zou mycomfort 24 met gerust hart aanbevelen

Un service impeccable et des délais de livraison courts et respectés

Nous insisterons sur la qualité des produits livrés dans des délais très courts (le lendemain de la commande) et toujours respectés. Bravo

Levering was prima en discreet. Inhoud was zoals de beschrijving die te vinden was op website. Ik kn er weer tegenaan.

Snelle en correcte levering, maar maattabel is niet duidelijk.

Heb mijn bestelling gebaseerd op de maattabellen, maar de pyjama’s waren toch nog te ruim.

Toppie

Alles correct verlopen van bestelling tot en met levering, klasse

Een aanrader

Ruime keuze aan interessante prijzen.

Duidelijke website, stipte levering.

Mooie kwaliteit tegen goede prijs.

Goede prijs kwaliteits verhouding

De bestelde goederen zijn op tijd geleverd zoals aangeven bij de bestelling, goed stevig verpakt. De goederen zijn prijselijk en kwalitatief

heel tevreden

overzichtelijke website, gemakkelijke betaling, snelle en correcte levering!

Overzichtelijke sight,ruim aanbod,discretie, eenvoudige betaling en perfecte levering....

Correcte snelle levering en prijzen

Besteld en snel ontvangen zoals afgesproken en met producten van hoge kwaliteit

Sympathieke medewerkers die aanmoedigen om klant te blijven

Dankzij de sympathieke medewerkers bij Mycomfort, is en blijf je klant omdat je door hun vlotte, hartelijke en correcte inzet altijd blij een aankoop kan "nabeschouwen".

mooi en goed product

vlot bestellen, vlotte levering, mooi verpakt, goed product

goed product

goed product met snelle levering

Zeer goede prijs en kwaliteit

Ik koop al meer dan 5 jaar mijn ondergoed Avion bij My Comfort 24 en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit.

Qualité à prix interessant

Promotions fréquentes à ne pas rater. Seul bémol, les grandes tailles sont toujours épuisées (prévoir une stock un peu plus important?)

1 Bilkensveld Halle 1500

32(02)308 87 45