Produits de qualités et conformes aux descriptions.

Pour une première commande, nous sommes vraiment satisfaits ! Les draps et linges de bain correspondent en tout point avec ce que nous souhaitions. La qualité est au rendez-vous et l'envoi à été soigné et rapide.

Duidelijk en overzichtelijk

Ondergoed bestellen via My Comfort is eenvoudig. De prijzen zijn prima en er is een mooi aanbod.

Prix et rapidité de livraison

Dans mon cas, il est plus que fréquent que la taille que je cherche est indisponible, ou en trop petite quantité. Quand au reste, rien à redire...

aucun soucis avec les produits reçus

Le colis est arrivé dans les délais prévus

klantgericht

Ruim aanbod, kwaliteitsvolle producten, duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen vd producten, vaak acties en promoties, gebruiksvriendelijke website, betrouwbare levering in degelijke verpakking, mogelijkheid tot retour

Mooie producten

Vlotte levering

wrang gevoel

Aangetrokken door de paasactie werd een bestelling geplaatst. Na het willen betalen met vouchers van mijn werk bleek de korting van de paasactie niet te combineren. Vond dit wat jammer daar er geen verband is tussen de voucher van het werk en de actie door Mycomfort. Daar ik de voucher diende te gebruiken liep ik de actiekorting mis. Hierdoor zal ik dus niet meer ingaan om mogelijke acties. Verder tevreden over de producten en levering

Beste Patrick, bedankt voor jouw bericht. Het klopt inderdaad dat je in het promotiecode veld per bestelling slechts 1 code kan gebruiken. De code via je werkgever en deze van de paasdeal zijn inderdaad beide met promotiecode en zijn dus niet cumulatief. Echter willen wij je graag verder helpen. We raden je dan ook aan in de toekomst even contact op te nemen met onze klantendienst om te kijken of we je hierin een oplossing kunnen bieden. Aarzel niet ons te contacteren in de toekomst. Wij zoeken het met plezier voor je uit. Team MyComfort24

Een échte aanrader

Pasvorm : ideaal, mooie kleurencombinatie, goede kwaliteit!

tevreden over de ganse lijn

alles verliep naar wens

Alles oke

De levering is aangekomen op de afgesproken dag. Wij gaan in de toekomst nog wel bestellen bij jullie.

zeer goede gestructureerde website

Zeer overzichtelijk assortiment; vlotte afhandeling van bestellen, betalen en leveren.

Goede ervaring met bestelling van onderhield maar jammer dat ik de bijpassende slips niet kon bestellen

Mooie kwaliteit en snelle en vlotte levereing

ik kom zeker nog langs voor een vlotte bestelling

Zeer vlotte en verzorgde levering!

Zeer vlotte en verzorgde levering! Grote keuze uit verschillende artikelen die zeer interessant zijn en tegen gunstige prijzen.

zeer goede service.

Zeer goede service, goed kwaliteit, vlugge levering.

Het bestelde voldeed aan mijn verwachtingen. De levering was ook zeer snel, dus voor herhaling vatbaar.

Servicevip

J’ai été surpris de la qualité des

Snelle en correcte levering.

Kwalitatieve producten aan beste prijs.

Alles prima

Vlotte opvolging, vlotte aflevering

Uitstekende kwaliteit

Essenza kussensloop en slaapmasker werden snel en vlot geleverd. Zeer tevreden van kwaliteit.

Uitstekend!

Hetgeen ik bestelt heb is zeer goed. Heb raad gevraagd a U en heb juiste antwoord gekregen en mijn hoeslakens zijn de juiste afmeting en zeer fijne kwaliteit! Dank U wel! Een aanrader voor iedereen!

super!

Correcte levering van mijn bestelling! Goede kwaliteit!

Zachte handdoeken

Snelle levering, de handdoeken zijn zacht en nemen het water goed op. Washandjes ook zacht en neemt de douchegel goed op, het schuimt ook lekker veel.

Veel keuze

Grote keuze en snelle levertijd.

Goede aankoop

Net wat ik zocht