Correcte service,vriendelijk dame aan de telefoon voor ik besteld om in het magazijn te gaan kijken of mijn product bepaalde voorwaarden had. Dus zeker een aanrader.

zeer vlugge en correcte afhandeling

uitstekend toegekomen.

Zeer tevreden, alles is goed en verzorgd ingepakt.

Achat d'une housse de couette et protection matelas

L'utilisation du site internet est facile. La commande est expédiée rapidement. Le service clientèle est très réactif (j'ai demandé un retour pour une couleur qui ne me plaisait pas). Je suis cependant déçue par la "conformation" de la housse, il n'y a aucun système de fermeture pour le dessous. Ce qui veut dire qu'il faut replacer l'édredon tous les jours car il glisse hors de la housse. Je ne recommande donc absolument pas cette marque.

Quality

Good price & quick delivery service

Vlotte bestelling en vlotte levering

De kwaliteit van bestelde stukken klopt helemaal met de beschrijving

Très belle qualité et bon confort.

Très contente des produits achetés.

Topkwaliteit perfect op tijd

Ten Cate ondergoed besteld en aan de hand van de maattabel heb ik meteen de juiste maat kunnen bestellen. Had ook een kortingscode en was besteld op een zondag, maar heb het pakketje zelfs een dag vroeger dan verwacht gekregen. Afgeleverd bij de buren zoals aangegeven

Globaal uitstekend. De maattabellen voor Dulcia boxers katoen zijn problematisch: XL van andere merken komt overeen met M van Dulcia.

c'est dommage que vous soyez en rupture de stock sur mon achat

de sous-vêtements HOM

tevreden

Très bon produit, car contre quand on permet un cadeau pour geste commercial il faut le donner

Mon produit a bien été livré et est conforme à ma demande et mes attentes.

Choix et qualité

Choix et qualité du peignoir commandé Certains prix peut-être un peu hauts

Vlotte bestelling

Vlugge en correcte levering

Zeer goede service!

Zeer tevreden over service van Mycomfort / De kwaliteit van het gekochte product (lakenpakket van Romanette) viel tegen . De afwerking was niet zoals het hoort. We vertrouwden op de gebruikelijke kwaliteit van jullie producten. ik kan dat product (ondertussen al in gebruik), dus niet aanbevelen aan anderen. Indien nodig wel een foto ter beschikking. Er is door de klantendienst naar een oplossing gezocht, uiteindelijk zeer tevreden zowel over de service als over de terugbetaling van een product dat niet voldeed.

oké

oké

Produits tout à fait conformes, délai de livraison court ! Très bien ! Je recommande

prima service

snelle en correcte levering

Maat ondergoed

Wij kochten verschillende keren bij jullie ondergoed (gilets) van Arion. Het verschil tussen eerder gekochte maat XXL en de nu bestelde XL was nauwelijks merkbaar!

Al verschillende keren besteld, en altijd correct verloop

Ook bij retourzendingen en terugbetalingen. Ook goede communicatie.

Goeie kwaliteit

Commande de tapis de bain et sous vêtements

Emballage très bien,livraison rapide Informations complètes

je n'ai pas d'expérience de la marque

Content de la rapidité et de la qualité du service

goede kwaliteit

GOED VERPAKT EN VLUG GELEVERD

Een aanrader!

Snelle service. Zeer goede kwaliteit.