On time delivered

Description compliant Good price Delivered wuickly

Snelle levering, goede kwaliteit voor een goede prijs

zeer goede service! zelfs de bestelling uit mijn handen genomen

vlotte communicatie over bestelling die niet vlot liep! product tijdig geleverd en tevreden over de kwaliteit ervan

Top prijs, top levering

Snelle levering en lage prijs

Snelle levering, goed product (zoals omschreven)

Zeer vlot

Vlug code gekregen voor een mooie korting en vlotte bestelling en vlotte levering

Top !

Bestellen bij mycomfort24 is een echte aanrader . Mooi uitgebreid gamma en snelle levering . Ook de dienst na verkoop is top !

Correcte afhandeling van bestelling.

Correcte en vlotte afhandeling en bezorging van bestelling.

Jullie service is top !!!

Bij mijn bestelling had ik een verkeerd huisnr doorgegeven. Toch nog geprobeerd mijn fout te corrigeren door een mailtje te doen. Dacht dat dit nooit zou lukken maar ik kreeg een vriendelijke mail terug van Dylan dat hij dat in orde had gebracht. En inderdaad, het adres klopte en kwam goed en op tijd terecht. Nogmaals dank hiervoor.

Top !

Super producten, snelle levering , goeie service

Super snelle levering

Een juiste en snelle levering. Ook een goede samenwerking met de gezinsbond. (mooie korting)

Vlotte levering

De leveringsdatum werd perfect gerespecteerd. Mooie pyama van uitstekende kwaliteit.

vlugge levering

Bestelling oké bevonden

Efficiënt

Correct,snel en bovendien gemakkelijk om te bestellen. Bedankt

Quality

Good promotions & perfect delivery of the goods.

Veel keuze uit kwaliteitsproducten, snelle levering

Prima kwalitatieve producten, snelle en verzorgde levering.

uitstekend

besteld, betaald, geleverd, alles perfect

Une belle expérience

Beaux produits, belles finitions, de qualité, un service rapide, la possibilité de choisir sa date de livraison donc franchement je vous conseille ce site. Ce n est pas ma première commande et elles se sont toutes extrêmement bien passées ! J ai toutefois le regret de ne pas pouvoir utiliser mes eco chèques Sodexo sur ce site! Regrettable et pour moi un manque réel de volonté de leur part..... j ose espérer que cela va changer !

Cher Jean-Philippe Coppin Merci pour votre feedback. Malheureusement, il n'est pas encore possible d'utiliser le moyen de paiement Ecochèques de Sodexo. Nous prendrons certainement en compte vos commentaires pour inclure Sodexo dans notre système de paiement à l'avenir lorsque cela sera techniquement possible. Je peux vous recommander d'utiliser actuellement tous nos autres moyens de paiement tels que bancontact, visa, mastercard, ... pour passer une commande. Team MyComfort24

Perfecte levering

Correct op tijd.

Snel en correct

De eerste keer besteld en zeer tevreden

Snel, eenvoudig en goede verhouding prijs-kwaliteit

Mooi aanbod en goede service

"IK" vind het nogal een flodderige onderbroek

De onderbroek zit nogal los, de ene zal dat verkiezen ik heb een onderbroek liever strak rond mijn lichaan. Groeten

Mycomfort 24

Ik ben heel tevreden van mycomfort 24 . Reeds meer dan eens besteldt en telkens alles in orde i v m bestellen en leveringen steeds in orde dus ik zou mycomfort 24 met gerust hart aanbevelen

Un service impeccable et des délais de livraison courts et respectés

Nous insisterons sur la qualité des produits livrés dans des délais très courts (le lendemain de la commande) et toujours respectés. Bravo