Levering was prima en discreet. Inhoud was zoals de beschrijving die te vinden was op website. Ik kn er weer tegenaan.

Snelle en correcte levering, maar maattabel is niet duidelijk.

Heb mijn bestelling gebaseerd op de maattabellen, maar de pyjama’s waren toch nog te ruim.

Toppie

Alles correct verlopen van bestelling tot en met levering, klasse

Een aanrader

Ruime keuze aan interessante prijzen.

Duidelijke website, stipte levering.

Mooie kwaliteit tegen goede prijs.

Goede prijs kwaliteits verhouding

De bestelde goederen zijn op tijd geleverd zoals aangeven bij de bestelling, goed stevig verpakt. De goederen zijn prijselijk en kwalitatief

heel tevreden

overzichtelijke website, gemakkelijke betaling, snelle en correcte levering!

Overzichtelijke sight,ruim aanbod,discretie, eenvoudige betaling en perfecte levering....

Correcte snelle levering en prijzen

Besteld en snel ontvangen zoals afgesproken en met producten van hoge kwaliteit

Sympathieke medewerkers die aanmoedigen om klant te blijven

Dankzij de sympathieke medewerkers bij Mycomfort, is en blijf je klant omdat je door hun vlotte, hartelijke en correcte inzet altijd blij een aankoop kan "nabeschouwen".

mooi en goed product

vlot bestellen, vlotte levering, mooi verpakt, goed product

goed product

goed product met snelle levering

Zeer goede prijs en kwaliteit

Ik koop al meer dan 5 jaar mijn ondergoed Avion bij My Comfort 24 en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit.

Qualité à prix interessant

Promotions fréquentes à ne pas rater. Seul bémol, les grandes tailles sont toujours épuisées (prévoir une stock un peu plus important?)

Top !

perfecte kwaliteit en levering

kwaliteit vlot en vlug geleverd zoals afgesproken

Fijne online shop, correcte levering en mooi kwaliteitsvol ondergoed.

perfect, zowel de website, de levering als de producten.

Nooit problemen mee gehad tot nog toe.

Kwaliteit aan betaalbare prijs

Snelle levering en mooie acties

Zeer goed helpdesk

ik heb onderbroeken gekocht met promotie 3+1 gratis. Ik had er dus maar 3 besteld (ik moest er 4 bestellen) maar nooit de 4de gratis gekregen natuurlijk. Als ik het doorgegeven heb hebben ze direct maatregelen genomen en een 4de gratis opgestuurd. Niet alleen verkoop maar ook dienst na verkoop. Proficiat!

Beste Jean-Pierre, Allereerst onze excuses en nogmaals bedankt voor jouw bestelling.   Bij deze actie is het de bedoeling dat je 4 Sloggi’s in jouw winkelmandje plaatst. Op die manier krijg je de prijs de vierde & goedkoopste Sloggi automatisch als korting verrekend. Deze korting wordt pas verrekend indien je minimum 4 stuks of een veelvoud van 4 stuks (4, 8, 12… stuks) in jouw winkelmandje plaatst.   Ik licht even toe hoe wij achter de schermen anticiperen: Als onze klanten dit toch over het hoofd zouden zien – wat volledig begrijpelijk is – halen wij jouw bestelling er tussenuit en passen wij deze manueel aan van 3 naar 4 stuks, zodat onze klanten toch in 1 verzending hun volledige aantal stuks ontvangen. Echter is er hier per ongeluk deze taak over het hoofd gezien. Ik heb het daarom dadelijk voor jou rechtgezet. De vierde en ontbrekende Sloggi wordt maandag naar jou nagestuurd. Onze excuses dat dit over het hoofd is gezien! Met vriendelijke groet, Team MyComfort24

Tevreden over de kwaliteit van de pyjama. Afbeelding strookt met de realiteit. Bovendien perfecte en vlotte verzending en vriendelijke communicatie!

Teruggestuurd

Misleidende reclame. Na contact gehad te hebben met mycomfort24 werd dit misverstand correct opgelost en hielden zich aan de afgesproken belofte. Waarvoor dank.

Bedankt voor jouw review. We willen je graag even toelichting geven omtrent onze Sloggi 3+1 gratis actie: Hierbij vragen we om 4 stuks in de winkelmand te zetten, en dan wordt er in de winkelmand 1 stuk als korting verrekend. We proberen dit op zo veel mogelijk manieren aan onze klanten duidelijk te maken, door de vermelding 'Plaats 4 stuks in je winkelmand en ontvang het goedkoopste stuk gratis'. Maar wij appreciëren jouw feedback ten zeerste en gaan ermee aan de slag om dit voor onze (nieuwe) bezoekers nog duidelijker te maken. We contacteerden je vandaag ook persoonlijk via mail met een verdere bijkomende oplossing. We hopen je hiermee te kunnen verder helpen Met vriendelijke groeten, Team MyComfort24

En l'absence d'un guide de taille, je n'ai pas pu obtenir la taille qui me convenait.

Malgré cela, le service après-vente a été parfait, très réactif et a répondu entièrement à mes attentes.

Vlot besteld en geleverd prima

Het product is zoals op de bestelling ik ben tevreden

Service de livraison impeccable.

Rapidement trouvé sur le site Livré tout aussi vite...