Zeer goede prijs en kwaliteit

Ik koop al meer dan 5 jaar mijn ondergoed Avion bij My Comfort 24 en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit.

Qualité à prix interessant

Promotions fréquentes à ne pas rater. Seul bémol, les grandes tailles sont toujours épuisées (prévoir une stock un peu plus important?)

Top !

perfecte kwaliteit en levering

kwaliteit vlot en vlug geleverd zoals afgesproken

Fijne online shop, correcte levering en mooi kwaliteitsvol ondergoed.

perfect, zowel de website, de levering als de producten.

Nooit problemen mee gehad tot nog toe.

Kwaliteit aan betaalbare prijs

Snelle levering en mooie acties

Zeer goed helpdesk

ik heb onderbroeken gekocht met promotie 3+1 gratis. Ik had er dus maar 3 besteld (ik moest er 4 bestellen) maar nooit de 4de gratis gekregen natuurlijk. Als ik het doorgegeven heb hebben ze direct maatregelen genomen en een 4de gratis opgestuurd. Niet alleen verkoop maar ook dienst na verkoop. Proficiat!

Beste Jean-Pierre, Allereerst onze excuses en nogmaals bedankt voor jouw bestelling.   Bij deze actie is het de bedoeling dat je 4 Sloggi’s in jouw winkelmandje plaatst. Op die manier krijg je de prijs de vierde & goedkoopste Sloggi automatisch als korting verrekend. Deze korting wordt pas verrekend indien je minimum 4 stuks of een veelvoud van 4 stuks (4, 8, 12… stuks) in jouw winkelmandje plaatst.   Ik licht even toe hoe wij achter de schermen anticiperen: Als onze klanten dit toch over het hoofd zouden zien – wat volledig begrijpelijk is – halen wij jouw bestelling er tussenuit en passen wij deze manueel aan van 3 naar 4 stuks, zodat onze klanten toch in 1 verzending hun volledige aantal stuks ontvangen. Echter is er hier per ongeluk deze taak over het hoofd gezien. Ik heb het daarom dadelijk voor jou rechtgezet. De vierde en ontbrekende Sloggi wordt maandag naar jou nagestuurd. Onze excuses dat dit over het hoofd is gezien! Met vriendelijke groet, Team MyComfort24

Tevreden over de kwaliteit van de pyjama. Afbeelding strookt met de realiteit. Bovendien perfecte en vlotte verzending en vriendelijke communicatie!

Teruggestuurd

Misleidende reclame. Na contact gehad te hebben met mycomfort24 werd dit misverstand correct opgelost en hielden zich aan de afgesproken belofte. Waarvoor dank.

Bedankt voor jouw review. We willen je graag even toelichting geven omtrent onze Sloggi 3+1 gratis actie: Hierbij vragen we om 4 stuks in de winkelmand te zetten, en dan wordt er in de winkelmand 1 stuk als korting verrekend. We proberen dit op zo veel mogelijk manieren aan onze klanten duidelijk te maken, door de vermelding 'Plaats 4 stuks in je winkelmand en ontvang het goedkoopste stuk gratis'. Maar wij appreciëren jouw feedback ten zeerste en gaan ermee aan de slag om dit voor onze (nieuwe) bezoekers nog duidelijker te maken. We contacteerden je vandaag ook persoonlijk via mail met een verdere bijkomende oplossing. We hopen je hiermee te kunnen verder helpen Met vriendelijke groeten, Team MyComfort24

En l'absence d'un guide de taille, je n'ai pas pu obtenir la taille qui me convenait.

Malgré cela, le service après-vente a été parfait, très réactif et a répondu entièrement à mes attentes.

Vlot besteld en geleverd prima

Het product is zoals op de bestelling ik ben tevreden

Service de livraison impeccable.

Rapidement trouvé sur le site Livré tout aussi vite...

livraison rapide.

bonne qualité pour mon achat.

Pyjamashorts homme 3 XL

J'ai acheté 2 pyjamashorts 3XL qui pouvaient être lavés à 60° (mon mari étant incontinent total. Ils ont déjà été lavés 3 fois et ils ne bougent pas. Qualité supérieure, look parfait, je suis enchantée. Le prix est un peu haut mais cela en vaut la peine. Prochain achat 2 en plus le mois prochain. Budget exige.

Kwaliteitsvol product mooi op tijd en snel geleverd

Goed verpakt, goed product, snelle levering, ...

geen opmerkingen over de service

aanbod aan extra grote/lange maten mag meer zijn

Correcte levering en mooie kwaliteit

Heel tevreden

heel snelle levering via bpost, heel tevreden over de kwaliteit van geleverd product dat in een uitstekende verpakking stak, ook uitstekende info indien product zou moeten teruggestuurd worden, ga in de toekomst zeker nog bestellen via Mycomfort24

Alles tip top in orde

Makkelijke bestelling, snelle levering. en ook de producten waren volledig in orde.

Vlotte bedeling

Snelle en correcte levering

Goede producten en vlotte afhandeling

Goede producten en vlotte afhandeling

Prijs/kwaliteit is top

Snelle levering, overzichtelijke website en goede kwaliteit.

Kimono

Ik bestelde een kimono voor mijn tante, zij woont in Spanje en was 3 dagen in België. Maandag besteld, woensdag om 11u30 in onze brievenbus (gelukkig keek ik nog snel in die brievenbus net voor ik de tante naar de luchthaven bracht), hop, in de handbagage mee naar Spanje. Mooie kleur en kwaliteit trouwens.

prijs kwaliteit zeer goede producten

Zeer goede producten en speciale aanbiedingen. De producten worden geleverd op de voorop gestelde datum

Bilkensveld 1 1500 Halle

32(02)308 87 45