Gewoon super

Vlotte afhandeling en communicatie

Goed en snel.

Snelle service, prima verhouding prijs/ kwaliteit!

Het bestelde ondergoed was snel ter plaatse. Prijs/ kwaliteit uitstekende verhouding.

Super snelle service: jullie maken waar wat jullie beloven!

Sloggi is voor ons de standaard voor uiterst comfortabel te dragen ondergoed. Jullie bedrijf heeft het gehele assortiment tegen een super prijs en het wordt nog snel geleverd ook! Klasse!

Bonne qualité, rien à redire. Je connaissais 2 des marques.

Délais de livraison tenus, c'est remarquable quand la condition d'achat avant 14 heures est respectée. Cela demande une belle collaboration, vous au départ, la Poste néerlandaise qui prend le colis en charge, elle le transmet à la Poste Belge qui livre le lendemain. Vraiment rien à redire si ce ne sont que remerciements et félicitations.

Alles verliep zoals gepland.

Zondagavond bestelling plaatsen, bericht ontvangen dat betaling niet doorgaat. Maandagmorgen ,heel vroeg,een link om de betaling uit te voeren. Uur later bericht ontvangen dat bestelling werd doorgegeven. Dinsdagmiddag pakje keurig afgeleverd door bpost. Zo hoort het, dank u wel.

Correcte behandeling, kwaliteit en service

alles correct volgens verwachtingen

Livraison rapide et conforme

Il s'agit d'une première expérience très positive.

Gekregen wat ik gekocht had...en de snelle levering

Ik heb de overstap naar een BELGISCHE webshop gemaakt.

Super !

Parfait !

Kwaliteitsproducten, top-service

Toegankelijke website, kwaliteitsproducten, snelle levering, goede service, prima webwinkel.

Super kontent

Super kontent

Snel gekeverd en producten van goede kwaliteit.

juiste product snel geleverd

Positief is dat ik het product herkende op de website, en dat bij aankomst het ook bleek het product te zijn dat ik echt wilde. Dus geen verassingen, dat is aangenaam.

*********

************

Door op zoek te gaan in Collishop(Colruyt) ben ik terechtgekomen bij MyUnderwear24 en vond direct wat ik nodig had. Vlotte afhandeling en levering. Zal in de toekomst nog bestellen.

Snel, duidelijk en eenvoudig

zeer tevreden : duidelijke aanwijzingen, eenvoudig in gebruik en snelle levering

Ik ben ronduit tevreden!

Ik ben zeer tevreden. Mijn slip is heerlijk om dragen, zit perfect en is ook heel mooi! De levering is probleemloos verlopen.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Groot aanbod en goede kwaliteit! Snelle levering en vriendelijke service.

Gemakkelijk

Bestelde items in perfecte staat.

Vlots besteld en geleverd

Wat kunt ge meer wensen.

't was in orde.

Snel geleverd.. En mijn bestelling voldeed aan de verwachtingen.

Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop. Ik werd goed geïnformeerd over de levering en het kleedje zit super.

Correcte en snelle levering

Klantvriendelijke site en gemakkelijke keuze te maken met interssante prijzen.

Saevis tranquillus in undis

MyUnderwear24 geeft mij "rustige vastheid": telkens weer een gebruiksvriendelijke on-line bestelling, een snelle behandeling, een verzorgde verpakking, een bijkomend dankwoordje en last but not least conforme producten. Meer moet dat niet zijn.