Topwebwinkel

Een overzichtelijke en duidelijke website. Groot aanbod Belgische webwinkel Snelle levering Wat wil een mens nog meer van een webshop ?

Première expérience...et très satisfait du service!

Très bon service, à recommander

Prima !

geen opmerking !

Prachtige kwaliteit en afwerking van het merk DIM

Levering in correcte en veilige, discrete verpakking, binnen de beloofde tijd, maar het personeel van BPost staat zo onder tijdsdruk, dat het pakketje zonder wachten in de brievenbus werd gewrongen. Er werd wel aangebeld maar niet geantwoord op mijn oproep via de parlofoon. Andere koeriers-concurrenten (bv. Post NL) zijn correcter!

Eerste contact is positief.

Mijn bestelling werd correct geleverd en voldoet aan hetgeen ik ervan verwachtte.

Zeer goed verlopen

De levering is volledig uitgevoerd volgens onder verwachtingen

Correcte levering en prijs

breed en kwalitatief assortiment

Veel keuze, wel wat problemen gekend bij betaling, maar dat bleek aan de betalingsinstelling te liggen.

heel goede service

geen problemen bij de bestelling, stipt opgevolgd en besteld en voor een goede prijs.

correct

Snel en correct

Leuke webshop met veel keuze aan artikelen Levering super snel en correct.

alles prima!

schiesser is een merk ; maar kwaliteit !

Bestelling na 1 week niet terecht

7 dagen na plaatsen van bestelling, zending door bpost (Pick-up point) verloren gedaan. Kan myunderwear dat niet zelf natrekken en klant inlichten ? Uiteindelijk is er een nieuwe zending gemaakt en rechtstreeks op thuis adres geleverd. Nav mijn beoordeling, mail gekregen van Myunderwear. Dit alles is buiten hun wil om gebeurd. Ik begrijp dat dit voor myunderwear een spijtige zaak is. Ik zal zeker nog verder bestellen bij myunderwear

Beste Nathalia, Zoals u eerder vermeld heeft, hebben wij niet echt toezicht op de bestellingen van zodra het ons magazijn verlaat. Wij voorzien wel iedereen van een tracking-nummer aan de hand van een verzendbevestiging om zelf uw pakje te volgen. In het geval van langdurige wachttijd, mag er zeker contact met ons worden opgenomen om te achterhalen wat er verkeerd is gelopen. Zo kunnen wij zo snel mogelijk met een oplossing komen. Wij hopen alvast u binnenkort te verwelkomen bij MyUnderwear24. Met vriendelijke groeten, MyUnderwear24 team.

Vlugge en correcte afwerking van bestelling

Zeer positief

zeer tevreden

zeer tevreden van Myuderwear 24

Blij dat ik eindelijk iets in België kan bestellen, en zeer tevreden over de levering.

De zin hierboven zegt alles: gemakkelijk besteld, correct geleverd, goede kwaliteit.

voilà 2 fois que je commande et tout était parfait.

Beau choix de sous vêtements de bonne qualité. Service au top et délai respecté. Merci.

Correct en geen wachttijd die week in beslag neemt

Snel en correct

Snelle correcte levering, juiste maten, stevig verpakt!

Alles was in orde

Goede ervaring en korte levertermijn

Vlotte en supervlugge levering

Bij bepaalde modellen was er een actie is 3 kopen 4 krijgen. Wanneer er slechts 3 beschikbaar zijn (in mijn geval) zou ik veronderstellen dat het gratis exemplaar bijgevoegd in functie van de bijkomende bestelling. Is ondertussen rechtgezet. Zal het gratis exemplaar ontvangen waarvoor dank.

zoals het moet

ik had mijn bestelling de dag nadien alles liep vlot bedankt

vlugge en correcte levering

tip top in orde

goede kwaliteit

Oke

Spijtig dat ik niet van de aanbieding kom genieten voor maat 44, 4 kopen en 3 betalen, daar er niet voldoende in voorraad was Na mail van jullie Firma underwear hoop ik dat alles In orde komt, en dat ik nog kan gebruik maken van de gratis 3 + 1 gratis, als dit in orde komt, ben ik zeer tevreden en zal ik in de toekomst nog bestellingen plaatsen. Met dank