Mooie schoenen, heel snel en correct geleverd.

Ik kocht deze sandalen al in voorjaar 2023, maar met een licht anders patroon (gebogen riempjes). Ik heb ze zo veel gedragen dat ik nu een 'fris' paar wilde, dus ik heb een variant uit dezelfde collectie besteld.

Snelle een goede levering

Rok besteld. Werd snel geleverd. Rok is mooi, wel eenvoudig. Vind hem inclusief de verzendkosten wel wat aan de dure kant (made in China)!

Super expérience

C’est la première fois que je commande sur ce site à l’étranger. Mais franchement rien à redire. La livraison est très rapide. Je recommande.

Na een foutje in het kledingstuk onmiddellijke rechtzetting

Het kledingstuk dat ik online besteld had tijdens de stocksale (geen retour mogelijk), had een foutje aan de stikking. Sienna Goodies heeft onmiddellijk persoonlijk contact opgenomen om dit probleem aan te pakken. Uitstekende klantenservice en opvolging.

Hi Rebecca, Dank je voor je review. Het spijt ons te horen dat je een jurk hebt ontvangen met een defecte naad. Dit is zeker niet de bedoeling, waarvoor onze excuses. Zelfs onze stocksale items moeten volledig in orde zijn. Als je een defect hebt ontvangen, willen we dit zeker oplossen! We hebben inmiddels contact gehad. Gelukkig kan de defecte naad gemakkelijk door een naaister worden gerepareerd, en we zullen de kosten hiervoor vergoeden. We zijn blij dat we de kwestie naar jouw tevredenheid hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Hans.

Top shoppen

Mooie dingen tegen leuke prijsjes, zoals steeds goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Jammer genoeg is de bloes beetje aan de krappe kant maar ja dat is een gokje.

Zeer tevreden over de kledij alsook de verzending

Vlotte service

Alles is goed verlopen

Prima service, bedankt voor het persoonlijk kaartje.

Mooi en degelijk verpakt met een persoonlijk kaartje. Snelle levering.

Mooie kleding, snelle verzending! Met persoonlijk kaartje erbij, heel leuk!

Lovely

Good and nice people

Very nice

A lot of choice, good service, good website, nice shops

Top! Leuke items, goede prijs-kwaliteit, snelle levering!

Top! Leuke items, goede prijs-kwaliteit en vlotte levering!

Alles was perfect!

snelle service en klantvriendelijk

Ik bestelde een rok en een broek. Alles was betaald, maar de broek bleek uit stock te zijn. Ik kreeg hier speciaal een telefoontje voor om dit te melden. De rok werd snel geleverd en mijn geld van de broek stond ook snel terug op mijn rekening. Zeer vriendelijke service!

Alles is goed

Het is gewoon steeds leuk om dingen bij jullie te kopen . Prijs kwaliteit is goed . Soms wat jammer dat op gelijke sites het zelfde kleding stuk soms een stuk goedkoper is .

Louise is zeer deskundig. Ze geeft goed advies en heeft een oog voor kleur. Ik ben 3 kwaliteitsvolle knit-sweaters rijker en zeer tevreden :)

Vriendelijk onthaal in de winkel

Professioneel en vriendelijk

Heel leuk en aangenaam shoppen.

Al een aantal keertjes in de winkel geweest en ook al eens wat online besteld. Altijd tevreden met de hulp en bediening! Zeer snelle levering online en heel persoonlijke feedback en advies. Altijd prettig als ik terug kom!

Zeer fijne service zowel telefonisch als op mail

Zeer goed geholpen met een sweater die uitverkocht was op de webshop. Laten overkomen vanuit een andere winkel en binnen een weekje in huis. Heel fijne service. Goed geholpen door Lana en Joelle. Voor herhaling vatbaar!

Ridiculous return conditions

I purchased an item and chose to return it (poor quality), with their own shipping label that they provided. I had to message again and again for a month because I had no news from them about the return. Finally they tell me that my shipping is lost and they will only reimburse 10 euros (the order was 90 euros) because the lost package is my responsibility. But they provided the label and chose the shipper ! Never again

Hi Adele, thank you for your review. We aim to assist our customers with issues, such as your missing return package. Despite PostNL's delayed response (beyond our control), we have made every effort to support you and monitor the situation. However, according to the law, the responsibility for returning an item after canceling an order falls on the consumer, as the sender. Providing a (paid) return label does not change this, as stated on our customer service page. Moreover, alternative methods for returning items are also available. Nevertheless, through our continued follow-up with PostNL, we secured partial compensation for the loss of your return package, which we promptly transferred to you. We understand the inconvenience and frustration this may have caused and apologize for it. However, we cannot change the responsibilities. In this respect, we continue to work with BeCom, our eCommerce trustmark, to ensure compliance. Kind regards, Hans.

Mooie winkel, zalige kledij, uitstekende service en enorm vriendelijke verkoopsters

Ik kan alleen maar enorm positief zijn over mijn winkelervaring bij Sienna Goodies! Zowel online als in de fysieke winkel! Altijd heel vriendelijke, niet opdringerige verkoopsters die je super goed verder helpen. En natuurlijk ook super mooie kleding!

Heel klantvriendelijk

Ik had online besteld en toevallig vond ik het ook in de winkel op koopzondag. De dame heeft zonder problemen mijn digitale bestelling omgezet in een fysieke!

altijd een mooie originele collectie aan een correcte prijs! Ook een super service en altijd heel behulpzaam

Kleur was niet wat ik wilde.

Kleur wijkt af van de foto. Was wel een mooie cardigan maar heb hem terug gestuurd. Vanwege het kleur.

Hi Carina, dank je wel voor je feedback! Het spijt ons dat de kleur niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar om de kleur zo accuraat mogelijk weer te geven in onze productfoto's en blijven hier voortdurend aan werken. Als een item niet geheel naar wens is kun je het inderdaad simpel naar ons retourneren. Groetjes en tot snel, Su.

heel vriendelijk personeel en enorm behulpzaam, schatjes

Heel snelle respons via email en in de winkel heel behulpzaam

Over Sienna Goodies

Wij zijn continue bezig om onze service te verbeteren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Met je feedback help je ons én andere klanten. Doordat wij je beoordeling op onze website plaatsen help je anderen om ook een weloverwogen keuze te maken. In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze boutique-winkels in Antwerpen, Gent en Breda, en online in onze Sienna Goodies webshop.