Snelle verzending + mooi ingepakt

Altijd stijlvolle collectie, vriendelijk team

Dikwijls al via webshop besteld, snelle service. Goede info ivm levering. Heel vriendelijk team in de fysieke winkel Prijs kwaliteit top, altijd leuke collecties. En bovendien leuke kortingen

Modieuze kledij en accessoires met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Altijd vriendelijke en snelle service Prachtige locaties en warme aanlokkelijke winkels Iedereen vraagt waar ik mijn mooie kledij koop

Vriendelijk en behulpzaam

Aankopen worden netjes ingepakt. Vragen worden beleefd beantwoord.

Great

Goods delivered in time and conform to description. Very pleased!!

Snelle levering en mooi verpakt!

Vlotte bestelling en snelle levering. Heel tevreden met de nieuwe shoes en trui! En dit met een interessante Black friday korting.

Super snel geleverd! Goed verpakt ! Sper leuke briefje bij de bestelling! Ik bestel nog!

Mooie kleding

Rok werd snel geleverd en zit goed

zeer tevreden

vlot besteld en vlug geleverd, mooie tas en er was dan ook nog een leuke korting op.

Zeer tevreden!!

Snelle levering, netjes in gepakt en een leuk kaartje erbij!!

Very good!

Perfecte service!

Steeds zeer tevreden over wat ik heb aangekocht

Mooie, draagbare en betaalbare kledij. Vind altijd wel iets bij sienna.

Vlot en heel tevreden !

Leuke items maar onvoldoende transparatie bij beschrijving

Ik heb 3 items besteld, twee hiervan zijn leuk en de beschrijving hiervan is correct. Het derde item is een trui die erg prikt. Ik vind het jammer dat dit niet bij de beschrijving stond (dit kan een persoonlijk aanvoelen zijn maar deze was niet te dragen). Nu moet ik jammerlijk nog retourkosten betalen voor een item van 90 euro dat niet voldeed.

Hi Evelien, Dank voor je review en het delen van je feedback. We vinden het spijtig om te horen dat het derde item, de trui, niet voldeed aan je verwachtingen en dat deze oncomfortabel bleek voor jou. We hebben tot op heden geen vergelijkbare ervaringen of verdere opmerkingen ontvangen met betrekking tot de prikkelende eigenschap van de genoemde trui. Desalniettemin nemen we jouw feedback serieus en zullen we dit intern bespreken om mogelijke verbeteringen aan te brengen. We waarderen je opmerking over transparantie in productbeschrijvingen. Het is ons streven om klanten volledige informatie te bieden bij het online winkelen. Groetjes en tot snel, Su.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Zoals altijd heel goed

Ik ben altijd tevreden als ik iets koop bij Sienna. De kleren zijn van goeie kwaliteit. Er is altijd wel iets dat ik leuk vind.

Très satisfaite de mes deux achats. Gilet rouge très beau, très doux!

Très satisfaite de mes deux achats. Gilet rouge très beau, très doux!

Al verschillende keren bestelling online gedaan en altijd snelle levering . Altijd een kleine attentie met een persoonlijk kaartje erbij .

Love it!

Naast de mooie collecties, ben ik heel tevreden met de regelmatige kortingen.

Mooie, kwalitatieve kleding en vriendelijke/goede service

Steeds heel vriendelijk personeel waar je alles aan kan vragen. Super leuk! De kleding zelf is heel mooi, van super kwaliteit en goed te combineren met tal van andere kledingstukken in de winkel. Ik kom zeker en vast terug: zowel online als in de winkel zelf.

Geweldige service

Vlotte communicatie en snelle levering. Zeer duidelijke informatie. Persoonlijke attentie verstopt in het pakket, leuk!

Fijne items in de winkel

Valt tegen

De kleur is totaal niet zoals op de foto.

Dag Christel, dank voor je review en feedback. Dat stellen we op prijs. Spijtig te horen dat de kleur van de jurk in werkelijkheid niet helemaal overeenkwam met de productfoto's. Onze excuses! Natuurlijk vinden we dit jammer, vooral omdat we veel moeite doen om onze collecties online zo goed mogelijk te presenteren. Echter, soms kunnen verschillende schermen en instellingen van apparaten de kleuren enigszins beïnvloeden. We zullen je feedback zeker meenemen om onze online productfoto's verder te verbeteren. Als er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn over onze producten of service, weet dat je ons altijd kan contacteren via telefoon of email. We helpen je dan graag verder. Groetjes en nog een fijne dag, Su.

Zeer vriendelijk

Medewerkers zijn steeds ontzettend vriendelijk en helpen met alles wat je nodig hebt, ook op mail.

Positief

Snelle en correcte service. Steeds heel vriendelijk.

Over Sienna Goodies

Wij zijn continue bezig om onze service te verbeteren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Met je feedback help je ons én andere klanten. Doordat wij je beoordeling op onze website plaatsen help je anderen om ook een weloverwogen keuze te maken. In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze boutique-winkels in Antwerpen, Gent en Breda, en online in onze Sienna Goodies webshop.