Please do not book this company

I had booked a parking slot in the neighbourhood of Airport Hannover. Allo park should have been the intermediate booking partner for: Cheap parking Hannover. The adres leads to an open accessable parking, however signaled as private ownership. The adress, Schultzenstrasse 26 is owned by private appartment owners. Called the nr. As given in the reservation several times... No call taken !!! Had to arrange an alternative by myself. I'll strongly advise people not to use this company

Catastrophe

Commande internet rapide et pas chère Le parking délabré, pas sécurisé Attente de 30 min la navette pour aller le retour plus d une heure . La navette avec une camionnette délabrée passe t elle encore au contrôle technique ? Le chauffeur répond aux gsm r’ Conduisant SKY PARKING À ne pas prendre

Platform is corrupt!

Wij hadden reservatie gedaan, hierbij kregen we direct een bevestigingsmail van en werd het bedrag direct van onze creditkaart afgetrokken. Bij aankomst in de parking, werd ons meegedeeld dat parking volgeboekt was. Wij zouden hiervan een mail gekregen hebben. Werknemer achter de balie was zeer arrogant ! Wij konden geen tijd meer verspillen. We moesten ons vliegtuig halen. We zijn naar de luchthaven gereden, maar hadden al een geruime tijd verloren door de situatie van de parking. Door al dit gebeuren hebben we onze vlucht GEMIST en 2 DAGEN van onze reis moeten afgeven. Alsjeblieft mensen, wees gewaarschuwd ! Dit platform is niet betrouwbaar‼️ En als ik vraag om de annuleringsmail nogmaals te forwarden. Krijg ik een gewoon document i.p.v. van de mail! Opgelet ze zijn echt corrupt!

Zeer tevreden over UParking (PREMIUM)

Dit jaar hebben wij beroep gedaan op Uparking (allopark) om op onze wagen te letten terwijl we weg waren. Wij zijn heel tevreden van de prijs en diensten die wij mochten ontvangen. Op tijd onze wagen kunnen binnen brengen op een veilige locatie (of dat was onze indruk tenminste), na enkele minuten mochten wij al gevoerd worden naar Zaventem en waren wij er zo een 10 minuten later. Als wij terug waren moest ik enkel bellen, zoals afgesproken, en buiten gaan wachten. Zij waren er enkele minuten later, vriendelijk (en geduldig). Alles was prima, een aanrader! Enkel spijtig van de andere klant die bij ons zat in het vervoer en die respectloos haar ontevredenheid over ??? tegen onze chauffeur te luid uitte. (calm tf down lady - de chauffeur had niets te maken met je frustratie, don't shoot the messenger!)

arnaque

Réservation faite au parking de Bruxelles le 05 aout 2019, une semaine avant notre départ. Nous avons reçu un mail la veille à 15h, notre départ était à 8h le lendemain, celui ci nous indiquait une indisponibilité de place et nous proposait un remboursement. Nous avons due trouver en urgence une place de parking. Depuis le mail reçu nous demandant un RIB, aucun retour par mail, aucun remboursement, à fuir.

Paniek en stress!

Dag voor ons vertrek kreeg ik een frans talig mailtje. Gelukkig drukte ik op vertalen want ik dacht dat het alleen een reminder was. Bleek het een afzegging want de parkeerplaats welke we geboekt hadden was vol... Bellen in het engels maar helaas geen plek! Geld zou terug gestort worden. En nu? Geen alternatief geboden. Dus zelf op zoek. Geintje herhaalde zich nogmaals bij een ander bedrijf. Ja sorry internet site heeft niet de relevante gegevens (dit maal wel in nederlands). We zijn op het laatste moment uitgekomen bij het parkeer bedrijf waar Corendon (naam noem ik niet, mag denk ik niet, ff google) ook zaken mee doet. Deze had gelukkig plek. Stuk duurder maar goed moesten toch parkeren, he?

Hoe beëindig mijn vakantie in mineur: Met Allopark

20/08/2019 - Op internet gezocht naar betrouwbare en overdekte parkeerplaats op enkele minuten van de vlieghaven. 's Morgens aangekomen bij een gesloten garagepoort waar wij in eerste instantie van dachten dat we verkeerd waren. Poort dan zelf maar open gedaan door op een knop te drukken die de poort elektrisch opende. Binnengereden en gelijk aangesproken in gebrekkig Nederlands dat er geen plaats meer was in de aangegeven parking in de Avenue de Vilvorde. Zij konden wel mijn auto dubbel parkeren ergens in het gebouw maar dan moest ik de sleutel afgeven, een formule waar ik niet voor gekozen had. Als ik dit niet goed vond moest ik mijn koffers en mijn partner alvast laten instappen in het taxibusje dat mij zou voorrijden naar een parking van een bevriende parking uitbater: de Times parking, eveneens in Vilvoorde. In een desolate buurt kon ik mijn auto parkeren in een eveneens overbezette parking (je kon amper passeren en ik moest zeer voorzichtig laveren tussen de dubbel en trippel geparkeerde voertuigen om er geen enkele te beschadigen) om dat ene vrije plekje dat er nog beschikbaar was te kunnen bereiken. De auto stond dan niet overdekt maar ik had tenminste mijn sleutels én autopapieren nog zelf in mijn bezit. De chauffeur heeft ons dan binnen de kortste tijd netjes afgezet aan de vlieghaven, maar ik had het er toch moeilijk mee dat de gemaakte afspraak niet was nagekomen wegens overboeking. Als ik de andere reviews lees is dit blijkbaar dagelijkse kost en eigen aan de manier van werken van Allopark. In het terugkomen was het nog veel erger, zoals afgesproken direct gebeld als we uit het vliegtuig waren gestapt, de man kon geen Nederlands, de conversatie moest in het Engels gevoerd worden. Zoals afgesproken was het verzamelpunt op niveau 0, aan de letter C. Daar aangekomen stonden er nog minstens andere 25 andere mensen te wachten op de taxi die blijkbaar alle parkings moest aandoen (intussen was het middernacht voorbij). Het eerste busje dat eraan kwam werd

A fuir absolument

Attention ARNAQUE Réservation parking payée directement en ligne sur allopark avec choix des dates. Lors du dépôt de la voiture, Park 4 you me réclame 20€ au titre d’une majoration jour férié et arrivée de nuit. Ces frais supplémentaires n’ont jamais été évoqués lors de la réservation sur internet. Employés d’une rare mauvaise foi qui confirment au passage que les litiges sont nombreux avec les clients sur ce sujet. Ils obligent en plus à faire signer un contrat dont la clause suivante est manifestement abusive : « PARKING4YOU s’engage à n’utiliser le véhicule du client que pour l’accompagnement du client aller-retour à l’aéroport et pour les déplacements à l’intérieur du parking ». Enfin, ils refusent de remettre une facture en bonne et due forme après avoir encaissé les 20€. Bref, allopark est peu regardant sur les partenaires avec qui il travaille, refuse de reconnaître que l’annonce de frais supplémentaires n’est pas explicite lors de la commande et je ne recommande donc pas ce site.

Horrible evitez absolument

Ce sont des criminels qui prennent votre argent sans service car vous payez en avance , et vous ne recuperez jamais l'argent. Ne répondent pas aux mails. Navette sale et sans mesure de securité necessaire ...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Même pas une étoile.....

Machelen, 4 heure du matin parking complet même plus que complet, peu de lumière, personne à qui s’adresser. 20 minutes pour trouver une petite place qui n’en était pas une. J'espère que ma voiture ne sera pas griffée à mon retour. Des gens attendait devant l’entrée depuis 1 h un shuttle qui les amènerait vers l’aéroport. Par sécurité j’ai commandé un Hubber. Alors NON je ne recommanderais pas et c’est une expérience que je ne réitérerai sûrement pas. 😡

• Nous recommanderiez-vous? Non

A éviter, allopark et uparking, service horrible

2h45 d'attente à l'aéroport et 4 appels au parking pour enfin voir une navette arriver. Attention, personne n'est responsable, ils rejete la faute l'un sur l'autre. Par contre pour réserver et payer, ils sont très efficaces.😡😡😡

Horrible

Sky parking a éviter ABSOLUMENT! Terrain vague avec des déchets qui trainent et beaucoup de trous. Navettes délabrées au possible et répugnantes à l'intérieur. Services proposés sur le site non disponibles. Personnel raciste et misogyne. Sous prétexte que je suis une femme, "je n'ai pas le droit de parler" ont été ses mots! Même pas le temps de marcher de la navette à la voiture, installer les enfants dans leur siège, les valises dans le coffre, on se fait jeter dehors de façon pas très aimable. Avoid Sky parking!

negativ Ich musste vor Ort nochmal bezahlen, weil Allopark Betrüger sein sollen

Positive

Die Buchung die über allopark weitergegeben wurde, wurde vom ausführenden Park Unternehmen billigparken24 nicht durchgeführt. Es war telefonisch nicht zu erreichen und niemand anwesend. Auf Nachfrage bei allopark wurden die Kosten jedoch nicht zurückerstattet.

Vorschläge

Positive

Gar nichts positives zu berichten. Ich habe einen Parkplatz gebucht. Bin an dem besagten Tag zu dem angegebenen Standort gefahren; dort habe ich aber niemanden angetroffen. Auch der Ort war sehr abgelegen und ähnelte einem Schrottplatz. Trotz mehrfacher Anrufe unter der abgegeben Nummer ist niemand dran gegangen. Letztendlich mussten wir einen Parkplatz am Flughafen buchen, was uns das 5 fache gekostet hat. Beinahe hätten wir unseren Flug verpasst. trotz mehrfacher Anfragen hat man uns keinerlei Kosten erstattet. Diesen Anbieter würde ich niemandem empfehlen und werde es auch nie mehr buchen. Daher keine Sterne zu vergeben!!!!!

Suggestions

Besseres Entgegenkommen bei nicht eingehaltenen Vertrag...

Positive

Réservation rapide et bon de commande imprimé directement

Trés bon service

Positive

J'ai su réservé mon parking en quelques clic !