Hondenkar.

Wij hebben een hondenkar gekocht en alles werd in perfecte staat op de afgesproken tijd geleverd. Wij en onze hond zijn zeer tevreden.

prima product voor mijn boottrailer

Prima product tegen schappelijke prijs.

correcte dienstverlening

De wijze waarop het probleem met levering werd opgelost is een voorbeeld voor veel andere web-firma's.

Toffe online shop

Snel geleverd en tof al die voor mij nieuwe onbekende artikelen.

product redelijk, maar prima advies webshop

producthandleiding onduidelijk, werd echter prima geadviseerd door de webshop. Product an sich werkt, was wel veel werk om vijverbodem proper te maken doordat zak snel vol is. Lag redelijk wat zand op de bodem (was de eerste keer na plaatsing), denk wel dat bij mindere vervuiling dit wel vlotter werkt.

Levering was beschadigd maar zeer snel nieuwe geleverd en beschadigde opgehaald.

Vlotte communicatie en snelle levering!

Ik had enkele vragen en deze waren snel en duidelijk beantwoord. Verzending met track an trace zoals beloofd de volgende dag geleverd. Het apparaat in kwestie werkt, nog te proberen op de werkvloer. Ziet er veel belovend uit. Wel benieuwd naar de teflonlaag van de elementen.

prima levering zoals verwacht

bestelling geplaatst en geleverd zoals benoemd in de levertijd, prima voor elkaar

Mijn verwachtingen waren hoger

Het toestel werkt zoals het moet maar ik had er meer van verwacht.

Kwalitatief materiaal en service

hulpvaardig, betrouwbaar, duidelijk

heel hulpvaardig en meedenkend met mijn probleem. Ook de oplossing voor een snel transport was een dikke plus. Het product is van hoge kwaliteit. Bedankt en zo'n (web-)shop referentie geef ik graag door aan andere. Doe zo verder!

Snelle levering van de tuinkast en makkelijk in elkaar te zetten

Prima kast, overweeg er nog 1 te bestellen.

Een iets te snelle levering

Ik had op het telefonisch verkregen advies, bij de vraag om de levering van mijn Gazonbeluchter een aantal dagen uit te stellen dit gemeld bij Opmerkingen in de bestelling. De opmerking is kennelijk niet gelezen want de bestelling werd meteen uitgevoerd. Gelukkig heb ik goede buren. Ik heb dit gemeld via het info mailadres van Aquariatics, tevens dat de verpakking niet sterk genoeg was, er rolde een ijzeren stang over de straat bij de levering. Gelukkig waren er in de bezorgauto niet meer onderdelen uitgerold. Het bedrijf heeft na een week nog steeds niet op mijn opmerking en advies gereageerd. Dus mijn mening is: prima bedrijf met een aardige man aan de telefoon, echter een slordige verzendafdeling.

Doet moeite voor hun klanten

Ik had vorig jaar een pers gekocht en die was na nog geen jaar stuk gegaan. Na wat over en weer gemail bleek dat de herstelling niet onder garantie viel. Een paar dagen later kreeg ik toch telefoon dat ze met de leverancier van de pers hadden onderhandeld en ik toch het te vervangen stuk gratis kreeg toegestuurd. Bedankt voor de extra moeite

Snelle levering en goed op te volgen

Snelle levering en goede opvolging.produkt op zich was goed wel dun materiaal en moeilijk om het volledig uit te trekken.

Heel netjes geholpen.

Bedrijf dat meedenkt!!!

Meilleure rapport qualité/prix

Meilleure rapport qualité/prix

Vlotte levering en vriendelijk personeel.

prima filter

Werk naar behoren

Winkel straalt vertrouwen uit.

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Duidelijk,snel en goed materiaal

overzichtelijke site,snelle levering en goed materiaal voor een nette prijs.

Heel behulpzaam

Behulpzaam en klantvrienelijk

Impeccable

Du premier contact à la livraison tout était parfait Rien à dire Top Merci

rapide et prix compétitifs

Prix très attractifs, matériel efficace, contact aisé, rapidité d'expédition. Très satisfait

Supergeweldige zaak.

Ik had een hele tijd geleden een zelfaanzuigende mazoutpomp gekocht bij Aquariatics. Na een jaar intensief gebruik, bleek ze stuk. Even gebeld met de zaakvoerder en hup 2 dagen later werd er thuis netjes een nieuwe afgeleverd in garantie. Defecte pomp opgestuurd via Bpost. Betaald door de firma Aquariatics. GEWELDIGE SERVICE. EEN ABSOLUTE AANRADER