Goede, snelle service

Snelle levering en product was in goede staat.

Goede prijs, geen verzendkosten.

Vlotte afhandeling, ruime keuze.

Vlotte afhandeling, ruime keuze.

Perfecte sevice

Ik zocht een klein pompje voor inbouw in een object in een aquarium. Enige verwarring was dat de maten in de omschrijving niet overeen kwamen met de maten van de afbeelding. Dit werd snel hersteld. Vervolgens kreeg ik een bericht dat er een pakje op mij lag te wachten waarvoor eerst betaald moest worden. Wonderlijk, want het zou kosteloos worden verzonden. Aquaiatics geraadpleegd: het bericht was 'pishing'! Oppassen dus met valse e-mails. Maar ik heb de pompjes en ze voldoen prima.

goed product en snel geleverd

XXXX

XXXX

Goede producten

Duidelijke site, en goede prijs

Snel en aangenaam

Alles verliep zeer vlot. Vriendelijke klantendienst

geweldig

vlotte afhandeling

Snel en volgens afspraak . Goede prijs

Vlotte levering en service

beste service ooit

zeer snel geleverd

zeer goed

Snel en correct

Mijn eerste kennismaking Aquariatics was een schot in de roos, bestelling correct geleverd volgens planning.

Super aanbieding. Pomp werkt perfect! Snelle levering.

Een waterpomp gekocht die niet werkt

Een waterpomp gekocht die absoluut niet doet wat ze in de omschrijving zeggen. 1st gebruikt voor in de kelder af te pompen. Ze sloeg niet automatisch af. Dan gebruikt om overtollig water uit het zwembad te pompen en nu werkt ze gewoon niet meer. Klantenservice al een maand niet bereikbaar wegens vakantie.

Onze (spoed)bestelling van een zuigslang voor de zwemvijver is zeer correct afgehandeld ook na telefonisch overleg over een alternatief voor de slang omdat de originele kleur niet meer beschikbaar was. Geeft een professionele indruk, dus onze complimenten hiervoor !

Commande du 26/07 non livré le 05/08

Bonjour, Pas de livraison ce jour alors que le colis a été expédié le 27/07.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vlotte levering en goede dienst na verkoop

Nous sommes tres satifait du service..colis recu dans les temps

Nous sommes tres satifait du service..colis recu dans les temps

Alles naar wens

Snelle levering en kwalitatieve producten.

Snel geleverd en perfecte staat

Service après vente ultra nul et pompe défectueuse

Première et dernière fois. Cette pompe n’est pas fiable, lorsque j’appelle le service après vente pour expliquer le problème d’écoulement et non étanchéité de la pompe on me répond que c’est impossible, que c’est de ma faute que l’appareil est parfait et on me raccroche au nez. Nul

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vlotte aankoop

Tevreden over het product

Heel correcte en vlotte levering.

Voor het product dat ik nodig had was er een mooie korting van toepassing. Dit ik combinatie met een correcte en vlotte levering maakt dat ik een maximum score kan geven.