Perfect verdergeholpen en heel vriendelijk.

Snel verzonden en alles naar wens!

Geweldige pomp voor weinig geld!

De kooi werd binnen 2 werkdagen geleverd, Al hoewel de poedercoating hier en daar ontbreekt, is het toch een fijne kooi ...

super

heel goed geholpen! ook al belde ik 4 keer met verschillende vragen. tot de volgende keer!

Product snel geleverd en degelijk. Montage iets moeilijker en zonder nederlandstalige handleiding.

de levering was snel en correct. Wat ik wel niet wist is dat we het product (de bladveger) wel nog volledig zelf moesten monteren zonder nederlandstalige handleiding! Jammer!

Beste Ronald, Dank voor uw review. Spijtig te horen dat u toch enkele opmerkingen had. U had ons uiteraard hierover direct mogen inlichten zodat wij dit snel hadden rechtgezet voor u. Dergelijke grote bladveger kan niet verzonden worden in zijn geheel en moet steeds deels gemonteerd worden. Uiteraard had u een Nederlandstalige handleiding moeten ontvangen, wij zullen deze dan ook een exemplaar per email toesturen. Hopend u hiermee te hebben geïnformeerd,

Zeer goede behulpzame mensen

Content....👍

Bestelling gedaan, snel geleverd maar dpd heeft gefaald. Krijg bericht van dpd dat ze tussen 13.02 en 14.02 zouden leveren. Toen ik thuis aankwam rond 13 uur waren ze reeds weg en volgens papier dat ze achtergelaten zouden ze om17 uur ??? langs geweest zijn?....wtf....

Aan te bevelen! Snel en prima goederenlevering

Prima verpakt en vlugge levering

Heel goed werk geleverd

Alleen kreeg ik drie dagen later nog een rekening die ik al had betaaldwel gelijk een herinnering vond ik niet zo leuk

Ik heb Aquariatics in een bericht gevraagd naar hun voorraad om het desbetreffende product ,waarop hun best héél snel hebben gereageerd . En de bestelling was binnen no time bij mij bezorgd.

perfecte service

Goede prijs en goede service! Sugestie:Opstartprijs duidelijker vermelden.

Perfecte service, vlot en snel. Zo hoort het!

Bestelling gedaan, beantwoord en geleverd binnen zeer snelle tijd. Waarvoor dank. Zelf telefoontje gehad aangaande andere kleur van slangen met de vraag of dit mocht doorgaan. Zoals het hoort.

Vlot kopen, betalen én ontvangen

Alles OK

Uitstekend.

Op donderdag namiddag besteld en vrijdagvoormiddag reeds geleverd. Uurtje voor levering werden we verwittigd. Perfect.

Bereikbaarheid en dienstverlening .

ik had problemen met de levering > koerierdienst perfecte opvolging door Aquariatics tot de uiteindelijke levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding! Bezorgservice had pakket niet afgeleverd en retour gestuurd, ondanks correct adres. Na 1 belletje hebben ze het product snel weer opnieuw verstuurd met een andere bezorgdienst en dit keer wel goed!

Geweldig !!!!

Je vindt er gewoon wat je zoekt. Is er een probleem? dan wordt dit met de glimlach supersnel opgelost. Ik kan deze site enkel warm aanbevelen.

Zeer goed.

Vlotte bestelling en levering

Niks op aan te merken

Er is niks aan te merken op de correctheid van deze handelaar. Timing, mailing, betaling, levering, product... alles is in orde.

Goede en snelle service!!!

Na een verkeerde bestelling gedaan te hebben, was alles na één telefoontje opgelost. Twee dagen later was mijn nieuwe bestelling al geleverd!

Item arrived with mild damage, Aquariatics were prompt in remedying the problem

The whiteboard arrived with surface defects. Aquariatics quickly responded to my complaint and offered to replace it or give me a discount.

Alles is en was naar wens !

Goed !!!

zeer snelle levering

tot nu toe werken de filters goed.

vlug en goed !!

alles is zeer vlug en goed verlopen met de nodige uitleg !! houden zo !

prima service levering was wat vertraagd maar er was goede comminucatie

levering was wat vertraagd maar hier werd ik goed door over op de hoogte gehouden