Correct

Snelle levering, goede service

Geen Nederlandse beschrijving van aquarium pomp maar dit is meer te wijten aan de leverancier. Toen ik opbelde voor informatie over de pomp kreeg ik netjes uitleg hierover.

W

W

Goeie communicatie en vlugge levering

prima ervaring

artikel, bleek niet direct op voorraad , dat kan gebeuren , ben direct persoonlijk gebeld, met de keus of de vertraging ok is (1 week) , en wanneer het dan wel binnen zou komen, of dat ik mijn geld terug wilde. Dit zouden meer bedrijven zo moeten doen. verder ben ik erg blij met mijn fruitpers, goede prijs kwaliteit verhouding . Prima ervaring.

Mooi en beschadigd

het is een mooie hok. Mooi van kleur. Alleen is die wel licht beschadigd. De groene steentjes op de dak gaan er redelijk makelijk vanaf.

Super service, correcte en snelle levering van de bestelling.

Was niet het gevraagde product bij levering, maar door de goeie service en snelle response was dit binnen de 2 dagen opgelost. Dank u

perfect behalve de leveringstijd

De leveringstijd kon wel korter.

Zaken waren perfect geleverd

Ik kreeg alles zoals beloofd

Super snelle levering

Super snelle levering en ook zeer makkelijk qua bestelling via internet

Boedmachine

Ik heb besteld broedmachine voor 12/ 48 eieren. Maar ik krijg machine voor 15 eieren .die machine is in dienst genomen . Ik zal zien hoe goed is da machine.

Vlugge levering. de prijs was goed t.o.v.andere web

De prijs was redelijk veel lager t.o.v.andere websites.

Goed materiaal

Goed materiaal, degelijk, prijs kwaliteit ok

We hadden ons bestelling heel snel , alleen gaf ik aan bij opmerking dat het liefst op de aangegeven data bezorgd kon worden ivm werk maar dat heeft blijkbaar geen zin . Verder kreeg ik wel wat vergoed ivm schade die met de levering waren dat was super geregeld .

Alles correct en snel geleverd

Kwaliteit kwam overeen met het gene wat was beschreven

Mooi afgewerkt product

Snelle bezorging en het product voldoet aan onze wensen juist zoals het omschreven stond

Makkelijk en snel

gemakkelijk te bestelken en snel geleverd. Bestelde product nog niet gebruikt. Dus niet bekend of deze voldoet.

Correct

Alles verloopt zoals het hoort

positief

kreeg netjes bericht wanneer het artikel geleverd zou worden.

artikel is zoals ik besteld heb en snel geleverd.

hoi

Het voldoet aan de verwachtingen.

Veel kan ik er niet over zeggen nog te kort bij. Wel jammer dat er maar één kraan is bijgeleverd voor de afwatering En dat de andere op een moeilijke plaats zit namelijk tussen de twee compartimenten.

Snelle levering en niet zo duur

Erg tevreden

perfekt verlopen

goede beschrijving en fotos, goede prijs en snel opgestuurd

Traitement de la Commande et livraison en un temps record. Merci