Afhandeling en betaling correct verlopen evenals de levering. Top!!

Zoals men als klant mag verwachten een perfecte afhandeling.

Zeer tevreden ,

klein foutje van mij was dag zelf nog opgelost. super.

Zeer snelle response op verkoop en inlichtingen

Na een vraag werd ik zeer snel geholpen en bijgestaan. Weliswaar na het bekomen van de waren en ik nog een "probleem" zag werd er mij hier tot op heden nog niet geantwoord. Dit is een zeer klein min punt daar ik nog steeds niet weet of het erg is of niet?

snel en vlotte levering

Product zoals beschreven op de website

Top bedrijfje

Doe zo verder top services

Snelle levering, aftersales opvolging ook top

Vlotte levering. Na melding van kleine beschadiging van deel vh besteld product, werd er onmiddellijk nr oplossing gezocht. Zeer vlotte after sales opvolging. Zeker aan te raden.

Correct

Levering en info zijn van top kwaliteit.

Snelle en nette service.

Snelle verwerking van de bestelling. Helaas ging wat mis bij de levering door DHL. Een vraag van mij aan Acquariatics werd zeer snel en service gericht beantwoord.

Product in orde en snel geleverd

Eerst navraag gedaan of het zeker op voorraad was, omdat ik niet heel lang kon wachten, maar de belofte dat het meteen uit voorraad verzonden kon worden klopte ook. Product zelf ook goed en volledig.

prima product en een stipte levering

De UV-lamp die ik gekocht heb, is perfect. De levering aan huis was vrij snel en correct. Misschien hoog tijd om de website wat op te frissen en te vernieuwen...

Goed materiaal en zeer snel geleverd

Heel gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

heel snel en netjes geleverd

Moou product, en is heel snel en netjes afgeleverd. Top!

Super tevreden

Goed telefonisch advies, prima producten en supersnelle levering

Goede levering, product is minder. Probleem netjes opgelost.

Levering netjes op tijd en relatief snel omdat het op voorraad lag. Maar het product (bureau) bleek enerzijds veel te laag en 1 van de lades was niet goed te monteren. Aquariatics heeft hierop wel snel gereageerd met een nette vergoeding voor het ongemak.

Prima geregeld

Snel geleverd, goed verpakt en goede handleiding.

Top !

Op tijd geleverd, de filter is al opgesteld, alle koppelingen aanwezig. Top een echte aanrader.

Kocht onlangs een fietsenrek. Daar kan natuurlijk niet zoveel mee gebeuren. Toch perfecte deal! En de beste prijs!!

Product werkte niet

Na 2 x contact te hebben opgenomen werkte het filter nog niet. Retourzending erg duur ( € 16) in vergelijking met het product.(€ 35) Werden bovendien nog extra behandelingskosten afgetrokken. Zal dus niet snel een 2e bestelling plaatsen, helaas.

Beste Bartel, Dank voor uw review. Zoals duidelijk vermeld in onze retour voorwaarden had u via ons ook een retour label kunnen aanvragen, deze kost voor een retourtje Nederland>>>Belgie 8,25 euro. Zoals duidelijk vermeld in onze retour policy: Indien wij het product, eventuele hulpstukken, handleidingen of de originele productverpakking beschadigd, nat, vervuild of incompleet retour ontvangen kunnen de door ons gemaakte kosten voor reparatie of vervanging in rekening worden gebracht. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om onze productverpakkingen niet als verzenddoos te gebruiken. Wij kregen de filter kletsnat retour, de verpakking viel uit elkaar en de sponzen intern waren ook nat en gebruikt. Dus hebben wij de verpakking en de sponzen om hygiënische redenen moeten vervangen met extra kosten tot gevolg en zoals vermeld in de retour policy. Tevens hebben wij het artikel getest en deze werkte perfect. Vriendelijke groet Burt van Aquariatics

Nikel

Super bien livrer et bien embaler tout corecte

Zeer correcte levering en goede communicatie

Perfect en snel geregeld

Ik had een filterpakket bestelt met UV licht erin en alles snel geleverd 👍

Snelle en goede service

Onze puppy ren werd snel geleverd helaas tijdens transport beschadigd. Dit werd echter snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Top en snel geleverd

Gaan we vaker doen

op vrijdag besteld, meteen betaald, op maandag bezorgd.

prima levering van het product.

Over Aquariatics