Super - Snelle levering + uitstekend telefonisch advies

Aquariatics is een bedrijf dat om zijn klanten geeft. ik had een paar vragen over mijn regenwaterput en ze hebben meteen advies gegeven + advies gewonnen bij dakwerkers. Aanrader!

snel geleverd

snel geleverd, goed verpakt, en een goede prijs!

Topverkoper!

Drukschakelaar werkte niet volledig zoals zou moeten. Mailtje gestuurd naar de firma en 2 dagen later werd reeds een nieuwe thuis afgeleverd! Topservice!

Hello

Bon produit

Snel geleverd, prima product

Goede prijs, snelle levering naar nederland. Dikke prima

Goed item, in promo, snel geleverd

Niets op aan te merken

Goed verzorgd goede service

Miste een ondedeel na 2 mailtjes meteen opgestuurd Alleen jammer dat de zandfilter blijft lekken

perfect

materiaal in perfecte staat en correct geleverd

Rapide

Vite reçu Merci

Super, op tijd geleverd, Danku

Super, op tijd geleverd, Danku

super

Snelle levering.

Klantendienst is behulpzaam

satisfaite

Livraison très rapide, marchandise conforme au site. service après vente pour questions, efficace.

Perfect!

Goed matriaal en goedkoop meer moet dat niet zijn

Goed matriaal en goedkoop meer moet dat niet zijn

Prijs/kwaliteitsverhouding is goed , ruime overzichtelijke keuze .

Producten goed aangekomen . Goede verpakking , prijzen outlet goedkoop .

Goed product en snelle levering

Telefonisch contact was goed, binnen 3 dagen geleverd

Correct

Correcte communicatie en snelle levering

slechte levering

Mijn bestelling klopte niet met mijn gevraagde goederen, ik begrijp dat er iets kan misgaan met de bestelling maar een produkt dat duidelijk afwijkt van het gevraagde, een diameter gevraagd van 64mm en geleverd 160mm is geen toeval maar opzettelijk verkeerd. Daarbij komt dat we bij bpost bovenop de terugstuurkost nog eens meer dan 2euro moesten bijbetalen omdat er op het terugstuur document geen Qrcode aanwezig was.

Zeer goede service

Site was goed en alles wordt correct opgevolgd

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Ik heb eerder ook al bestellingen gedaan bij Aquariatics. De bestelde materialen en stukken waren/zijn steeds van goede kwaliteit. Ook de levering was perfect. Alleen de zoekfunctie zou wat verbeterd moeten worden.

perfect zoals het hoort

Net zoals mijn ervaringen eerder, jaren geleden al , de klant wordt hier nog steeds als koning behandeld, een voorbeeld voor anderen. Ik durf deze firma blind aanbevelen.

alles tiptop

Zoals gewenst