alles goed verlopen

alles goed verlopen

Vriendelijk & profesioneel

goede service

I need installation and operation manual in English

I have asked via email many times and no one ever replied. Machine comes with manual in single language. I need at least manual in English.

Correct en heel snelle levering

De levering is heel snel en correct verlopen, zelfs sneller dan we hadden verwacht

100% tevreden na installatie waterontharder

Zaakvoerder samen met zoon, tevens zaakvoerder in petto , leverden een kwaliteitsvolle installatie van waterontharder LIMSO 12 met vereiste uitleg voor de gebruiker. Eerlijke voorafgaande prijsofferte en stipte afspraken, NIET gebonden aan onderhoudscontract voor zij die dit niet wensen..Leuk klein cadeautje van de zaak, na installatie waterontharder. Betrouwbare FAMILIEZAAK.Zeer zeker aan te bevelen. Correcte prijs en leveringstermijn wordt gehanteerd.

100% tevreden

100% tevreden snelle afhandeling

correcte afwerking van bestelling en info aan de telefoon. wel 2 dagen later geleverd.

goed en duidelijk.

Filter slecht afgewerkt alle gaten veel bramen liep overal uit dan mooi glad gemaakt zodanig was d

Dit euvel verdwenen ook na enkele dagen vervuild zodat water gewoon overliep en dus geen filterwerking meer heeft het kuisen van de moussen is een dwangarbeid die 2uur duurt met gevolg vele kubieke meters waterverbruik heb ganse vulling moeten vervangen met japanse matten en stukjesplastiek waar bacterien op kunnen groeien heef 120euro gekost veel stress en veel onnodig werk de kranen (2)zijn ok gr

kan niet beter

loopt perfect

alles in één vloeiende beweging

correct,vlot

Goede service, maar word alleen een beetje gek van die vraag naar een beoordeling

Goed maar ga waarschijnlijk steeds slechter beoordelen naar gelang ik meer vragen krijg voor beoordeling van de service. Hoop voor jullie dat jullie niet van zulke onzekere types achter de kassa hebben staan. In ieder geval bedankt voor het pakketje

Bon produit rappiditer de livraison

Pour ma commende dommage rien en français dans le mode emploie.

Correcte, snelle levering

Goede, eenvoudige filter. Werkt goed, water zuiver, laakt wel wat geluid. Voor de rest top.

Snelle levering en goed compleet

Snel geleverd en goed verpakt. Bij de filterinstallatie zat een matige installatiehandleiding bij. Deze mocht wel iets duidelijker gemaakt worden. Ik ben technisch geschoold en miste toch hier en daar info in de tekening. De pomp zat helemaal geen aansluitschema bij en moest ik zelf uitvogelen hoe en wat. Kwaliteit en compleetheid meer dan goed. Echt alles wat je nodig hebt zit erbij.

Ik heb het product in goede orde ontvangen zeer tevreden

Geacte na het telefoongesprek is gebleken dat ik de verkeerde heeft aan geschreven ik biedt hier voor mijn excuus voor het foute bericht ik hoop dat uw dat mij vergeef succes met het verkoop gr Dick

het geleverde product voldeed volledig aan de verwachtingen

het geleverde product voldeed volledig aan de verwachtingen en werd binnen e gestelde termijn geleverd

snelle en correcte afhandeling

zal daar zeker nog bestellen

lang wachten

Hallo. heb mijn paketje nog altijd niet gehad . gr miguel tuytens

Goed, snelle levering, tevreden

Zocht via internet een rubberen terugslagklep. Hier gevonden. Snel besteld; en bedrag overgeschreven... 3 werkdagen later via postpakket stond het voor mijn deur! Klep direct en eenvoudig kunnen vervangen en het werkt! Tevreden!

Duidelijk website Vugge levering

Toen niet de betaling ging zoals het had gemoeten, addequaat en keurig opgelost de medewerkster. Product ook prima.

De helft is nog steeds niet aangekomen

Weinig info bij late levering

Snelle service.

Goede opvolging