Doen wat ze afspreken

Doen wat ze beloven

Zeer vlotte levering

Heel goede ervanging gehad . Onze bestelling was binnen de afgesproken datum geleverd . Top

Besteld en snel binnen

Precies wat ik zocht en snelle levering

Ik had 2 X 25 meter slang besteld, kreeg uiteindelijk 1 x 50 meter. Was hier erg blij mee, maar had bewust voor 2 x 25 meter gekozen. Slang past goed op mijn dompelpomp en ziet er ook degelijk uit, goed verpakt. Prijzen vind ik goed meevallen ten opzichten van andere alternatieven bij andere bedrijven.

Super rapide

Prix abordable et envoie rapide Merci

Puissance et facilité d'utilisation

Très bonne communication et renseignements corrects d' AQUARIATICS.Livraison de la commande très rapide par BPost. pour le Filtre à sable Filtre piscine avec vanne 5 voies + pompe 6m³ (51793). Fiche technique en Anglais uniquement mais les schémas sont bien suffisants. Cette pompe est puissante et répond à mes attentes.

Réponse rapide, délais respecté, top

Parfait

Parfait

tevreden

Vlugge levering niets op aan te merken

Vlotte afhandeling en levering

zeer tevreden

Pakje was mooi op tijd geleverd en niet geschonden een zeer tevreden klant Chantal

Klant vriendelijk

Vlugge levering

Vlugge levering, in 24 uur was de bestelling reeds op mijn adres. Het materiaal dat ik besteld had, is van goede kwaliteit.

Sitôt commande sitôt reçu !

Agréablement surpris de la rapidité de réaction

Mag alleen iets vlugger reageren op mails !

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Gewoon prima!!!

Au top , rapide claire et précis

Franchement ne changez rien

Service prima

Service goed, niets op aan te merken. Over zandfilters in het algemeen: Zand komt bijna altijd wel ergens in bad terecht. Vaak omdat de pomp te sterk is. Heb er een kleinere in gezet maar dan nog komt er zand in het bad. Je leest vaak over "Glas Media"...maar dat is sterk af te raden, want als dat in de overige filters komt (lees: motor) dan zullen de lagers het niet overleven. Vaak zijn de pomp onderdelen allemaal van goedkope China leveranciers. Het niet aanbevelen heeft niets te maken met het bedrijf....daar kun je met een gerust gevoel bestellen.

Vlotte bediening en vluge levering .

Snelle levering, correct product, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, correct product, goede prijs kwaliteit verhouding

Volgens afspraak.

Prettig

Artikelen zijn prima

Artikelen zijn prima. Verzending naar nl duurt wat langer maar dat ligt meer aan dhl denk ik. Ze hebben niet gereageerd op mails dus dat kan beter.

Supersnelle reactie en toezending.

Snelle. en correcte levering

Goede ervaring met jullie bedrijf

Goede shop

Netjes duidelijk en snel geleverd