Vlugge & correcte levering

2 dagen na mijn bestelling mocht ik deze al in ontvangst nemen. Was mijn 2de bestelling bij jullie & zoals voordien terug zeer tevreden.

clair,net et précis

de l 'inscription comme client jusqu'à la livraison en passant par la commande et le suivit de livraison (très rapide) bravo et merci à vous pour votre sérieux VIEILLEVOYE VINCENT

uitstekend

Handige en overzichtelijke website. Later goede communicatie van het te lopen traject. vlotte levering

Snel

Snel verzonden en geleverd

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Goed en snel geleverd zoals het hoort

Hetzelfde als hierboven. Snel en goed

Correcte prijs en levering.

Correcte prijs kwaliteit. En correcte levering.

Alles prima gebeurd. Dank jullie

Prima hoor

Mislukt

Snele mail en dacht dat ik het goede artikel kreeg achteraf is het toch niet de goede maat

Super vriendelijk en behulpzaam

Mooie producten, erg behulpzaam, goed van prijs

Binnen de 24 uur geleverd.

Levering binnen de 24uur. Perfect

Alles ok

Uitstekend ok goed

Goede webshop.

Heb een vijverpomp gekocht deze is door hun snel verstuurd maar helaas met DPD die zijn namelijk niet zo vlot met bezorgen. Dus duurde het 5 dagen voordat ik de pomp had.

Snelle verzending en levering.

Snelle en perfecte levering

LIVRAISON TRES RAPIDE ET EFFICACE

recherche sur internet me donne accès au produit recherché, commande facile, paiement par virement très apprécié, livraison ultra rapide. Satisfait

goede en correcte service

uvc filter bestelt voor bij mijn chelydra's , zeer tevreden met product en service

Doet wat ze beloven

correcte en vlotte levering

vlotte levering van goed omschreven product

Alles gegaan naar wens.

Zeer snel geleverd en goed product

Ik heb een uvc unit voor de vijver gekocht. Dit nadat ik bij een ander bedrijf een miskoop gedaan had, waar de service ook slecht was. Toen het geleverd was had ik daar nog een vraag over, wat ik via de mail deed. In de avond om half acht werd ik nog gebeld met goede uitleg van mijn vraag door een zeer vriendelijke meneer. Hulde voor hem en het bedrijf.

Snel, duidelijk en correct.

Het gekozen product is snel geleverd, makkelijk te volgen via track and trace link en werkt uitstekend. Betaalbare producten en goede service, zeker een aanrader.

zeer correct

zeer stipt

alles in orde

vlotte afhandeling en correct product

Goede service, vlot en correcte prijs voor goed materiaal!

Goede service, vlot en correcte prijs voor goed materiaal!