prima service en product

aan te bevelen

Correcte prijs en levering

Niet het verwachte product gekregen

Mijn draadalgen stop werkt totaal niet na 3 wkn niets veranderd nog steeds draadalg waardeloos

Zeer snelle levering, nette afhandeling

Supersnel geleverd, alle tracking gegevens net aanwezig. Helaas had ik zelf het verkeerde artikel besteld, ook de retourverwerking was snel, de volgende werkdag het betaalde bedrag, incl verzendkosten netjes terug ontvangen!

Service

Très satisfait

uitmuntend

zeer vlugge levering van mijn mijn bestelling prima waarvoor dank

materiaal onbruikbaar - geld kwijt

Geleverde filters zijn onbruikbaar door afgifte van vieze geur en smaak aan het water. Na telefonisch contact wordt halsstarrig volgehouden dat de filter in gebruik niet wordt terugbetaald en de resterende filters op eigen kosten moeten worden terug gestuurd. Na een filter te kopen bij een ander bedrijf is de vieze geur en smaak niet langer meer. Echt jammer van de slechte (geen) service.

Niet tevreden

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling Ik vind dit niet leuk HEB ALLES NETJES BETAALD EN NOG NIETS ONTVANGEN.

Alles loopt vlot

Op Google gevonden en snel besteld en vlot geleverd.

Ik ben tevreden over de dienstverlening en communicatie. Die is uitstekend verlopen.

Na een fout van mij heb ik zonder problemen mijn bestelling kunnen wijzigen om deze opnieuw in te geven. Top.

prima service

komen afspraken goed na . goede dienst naverkoop

Très serviable

service clientèle très sympathique, produit conforme à la commande et livraison sous 24h si commander le matin , je recommande vivement leur produit

super simple, rapide et prix intéressant.

Reçu très rapidement. Juste le coffret légèrement abîmé. J'ai déjà fait un trou pour tester et c'est nickel, la machine fonctionne correctement et la couronne ne semble pas s'user anormalement. J'ai encore une douzaine de trou de 82mm a faire dans mes couvres mur en béton d'environ 6cm d'épaisseur donc a suivre... Merci.

Snelle levering, super

Zéér goede service en snelle levering

Ook direct verholpen als bleek dat er een onderdeel defect was

Snel en correct

Snelle en correcte levering na bestelling.

Service laat te wensen over, houden zich niet aan afspraken

Probleem met koi autofeeder. Werd gevraagd deze in de zaak terug te brengen. Ontvangst was niet vriendelijk omdat ze op verlof wilde vertrekken. Beloofd om vervangend toestel te sturen. Echter na enkele weken nog niets ontvangen, ook geen bericht. Tenslotte werd na discussie geld terug betaald. Never again !

Moet artikel nog monteren

Overzichtelijke app en fijn en op tijd bezorgd.

Goed product

Ik had een stromingspomp besteld, en ben zeer tevreden over, werkt prima !

Super rien a redire

Tout s’est très bien passé , très compréhensif Je recommande le site pour son sérieux

Goede prijs, vlotte levering, goederen zijn naar verwachting

Mijn bestelling betrof slechts een perslucht slang en een onderdeel voor de compressor. Vooral dit laatste was zeer scherp geprijsd. Vanwege mijn afwezigheid tijdens de vakantie had ik gevraagd de verzending een week later in gang te zetten. Dit werd goed opgevolgd.

Entreprise très professionnelle

Envoie rapide et produit conforme

goed werk