Geleverd product beantwoordt aan de beschrijving

Koeriersdienst leverde niet op ons adres maar liet het achter op de koer van een leegstaand pand

goeie service

Zeer vlugge respons op mijn bestelling dag nadien reeds ontvangen

OK

Geen probleem gehad met de bestelling...

De weking vann het filter zal het succes moeten uitwijzen

perfect

optijd geleverd en goed! Je wordt goed op de hoogte gehouden waar en wanneer de levering komt

Serieux et rapide

Trés bien , suivi après commande facile et rapide, objet conforme a la description

zeer snelle aflevering top

bestellen en leveren 1 dag ertussen top

Prima service.

Bestelling vlot geleverd. Een aanrader.

Zeer goede correcte service

Prachtige solaire tuindouche gekocht , maar in de loop van de zomer begon de kraan te lekken . Gewoon zonder probleem een compleet nieuwe gekregen , TOP

Prima cervices

Goed en correct afgehandeld.

snelle levering en goed product/prijs

snelle levering en goed product/prijs

Vlug geleverd, vlug opgebouwd, mooi uitzicht.

100% tevreden.

Snelle levering en correct, maar waarom de hanleiding niet in Nederlands.

zeer correct

Eerste levering kwam stuk uit de doos. Even een mailtje gestuurd, met voorstel hoe dit ging opgelost worden. Snel antwoord dat er direct eennieuw toestel ging opgestuurd worden. Dit ook snel ontvangen. dank je wel

had beter verwacht

op tijd besteld op vrijdag middag 12.30 en is pas dinsdag op de post gegaan. en dus veel later ontvangen. ook helaas niet compleet mijn smd soldeer station. en na pas een week na veel heen en weer berichten te sturen ook met een bijlage voor het ontbrekende blaas mondje het type model nummer door gestuurd een heel ander model en bevestiging dan de blaas mondjes die er bij zitten. zou met briefpost worden verzonden en na een week bijna ontvangen via pakket dienst. en bij het uitpakken een brievenbus enveloppe die door de brievenbus had gekund. zat het zelfde blaasmondje er in als die ik steeds had vermeld in de berichten en dus niet waar ik elke keer een bijlage en gevraagd werd om welk monde het ging. dus niet erg vlot verlopen helaas. apparaat werkt trouwens wel perfect.

Geweldig en vlotte levering.

Levering is vlot en heel netjes gebeurt als het nodig blijkt ga ik vaker bij hun bestellen ga zo door dan hou je tevreden klanten.

Zeer snelle levering van 1 goed produkt. Knappe prijs.

(Waardeloze) maatvoering in advertentie klopt niet

Je koopt een duims (1”) flexibele rvs slang en leest in advertentie; Flexibel gevlochten RVS staal DN25 1"inch 30 cm. Maatvoering: binnenmaat 25mm Buitenmaat 32mm 2 stuks €35 Je krijgt: veel dunnere slang met max 3/4” binnenmaat omdat DE MAATVOERING UIT ADVERTENTIE VOOR DE KOPPELING ZOU GELDEN!!! Twee maal contact gehad met verkoper en ze bleven bij hun erg droog geformuleerde reactie. Moet niet gekker worden, Belgisch bedrijf dat verkoopt op Nederlandse markt met Belgische maatvoering. Heb bij drie Nederlandse bedrijven check uitgevoerd. Helaas was minimale lengte daar 50cm maar de flexibele slang klopte wel. Retour zenden kostte mij €13 Terwijl fout bij hun lag. GEEN AANRADER wees wijs en koop gewoon bij Nederlands bedrijf.

Correct

Snelle levering, goede service

Geen Nederlandse beschrijving van aquarium pomp maar dit is meer te wijten aan de leverancier. Toen ik opbelde voor informatie over de pomp kreeg ik netjes uitleg hierover.

W

W

Goeie communicatie en vlugge levering

prima ervaring

artikel, bleek niet direct op voorraad , dat kan gebeuren , ben direct persoonlijk gebeld, met de keus of de vertraging ok is (1 week) , en wanneer het dan wel binnen zou komen, of dat ik mijn geld terug wilde. Dit zouden meer bedrijven zo moeten doen. verder ben ik erg blij met mijn fruitpers, goede prijs kwaliteit verhouding . Prima ervaring.

Mooi en beschadigd

het is een mooie hok. Mooi van kleur. Alleen is die wel licht beschadigd. De groene steentjes op de dak gaan er redelijk makelijk vanaf.