Goed spul

Nette en snelle levering

perfect

Snelle levering. perfect product

Perfect !!!

Zelfs na eerder aangeboden oplossing alsnog in een later stadium het gehele artikel kosteloos vervangen. Zelfs met de afloopdatum voor garantie in zicht. Dit soort leveranciers kom je niet vaak tegen en kom je hier graag terug!

Topper..!

Grote doorstroomfilter besteld in promo. Prijs/kwaliteit prima. Snelle levering..! Contact gehad met verkoper via telefoon, welke zeer klantvriendelijk was. Super aanrader..!!

Top en goed materiaal.

Prima materiaal en vlug geleverd. Top.

Snell verzending

Zeer positief

Topshop

Zoals altijd tiptop en snelle levering

zeer goed

vlugge en perfekte leveriing , goede prijs !!

goede prijs en snelle levering

ik heb al een paar keer besteld bij Aquariatics en iedere keer netjes afgehandeld en snel geleverd

Super service.

Correcte afhandeling en snelle levering.

Aankoop is top en snel geleverd voor een goede prijs

perfect

heel correct

zeer vlot

Snelle en goede service

Oorspronkelijk een verkeerd product ontvangen, maar binnen de twee dagen het juiste product ontvangen + retourlabel voor het andere terug te sturen. Dat is voor mij zeer goede service.

Super ervaring, nog nooit zo snel geholpen.

Heel vriendelijk aan de telefoon. Heel snelle perfecte levering, alles optimaal.

Correcte info en tijdige levering

Goeie info Correcte prijs en vlotte levering

Goed samengewerkt tot een mooie oplossing

Na het niet meer voorradig zijn van een product is er een perfect ander product gezocht en gevonden. De afhandeling was snel en efficient. Wij zijn zeer tevreden met deze professionele aanpak. Met dank vanwege Familiekunde-Vlaanderen vzw

Tout a été impeccable

Juste parfait

prijsgunstig en snel

vlot en snel geleverd

Geleverd wat gevraagd en op tijd

Geleverd wat gevraagd en op tijd

Diamantboor met 80 mm boor voor een goede prijs

Mooie prijs voor die paar gaten die ik moet boren. Stuk goedkoper dan laten doen door een aannemer. Huren ging niet omdat er een verlengstuk (i.v.m. gat diepte 550 mm) bij moest deze heb ik elders apart besteld. Verlengstukken kan je helaas niet huren en mag je bij verhuur aan particulieren ook eigenlijk niet gebruiken. Als ik klaar ben gaat hij weer in de verkoop en wordt het prijstechnisch helemaal gunstig :-) .

vlug geleverd en prima prijs materiaal

materiaal is precies zoals beschreven ,

Goede producten en snel geleverd.

Topservice

Bij mijn zoektocht naar een onderdeel vond ik bij Aquariatics direct wat ik nodig had voor een topprijs.