Heel correcte en vlotte levering.

Voor het product dat ik nodig had was er een mooie korting van toepassing. Dit ik combinatie met een correcte en vlotte levering maakt dat ik een maximum score kan geven.

vlotte levering!!!!!

Correcte levering en behandeling

Produit conforme bien emballer et livraison très rapide

A recommander

correcte afhandeling

correcte en snelle verwerking

Uitstekende service en correcte levering van product dat beantwoordt aan verwachting

Zeer goede op opvolging Correct Kwaliteit beantwoordt aan verwachting

Goede service, vriendelijk contact

Na de bestelling alles snel afgehandeld. Nog even gebeld waar de bestelling bleef, maar door de overstromingen waren de track&trace codes vertraagd. snel daarna mijn bestelling gekregen.

Snel in goed

Snelle levering en top kwaliteit

Heel snelle afhandeling van de bestelling Heel scherp geprijst Goede kwaliteit een aanrader

Na menselijk foutje en overmacht is toch alles goed gekomen en ben ik super tevreden!

Heb beide aquarium pompjes binnen na klein foutje in bestelling. Maar ze hebben het meer dan goed met me gemaakt en ben zeer tevreden! Bestel volgende keer weer bij jullie! Bedankt..

Service impeccable, rapide, aimable.

Produits commandés un jour et livrés par Bpost le lendemain. Super !

Satisfait

Rien à dire tout est parfait etc'est ma 2è commande

Top snelle verzending!

Zeer snelle verzending,

vandaag besteld morgen geleverd

Op vrijdag besteld zaterdag al geleverd perfect!! Ook nog zonder verzendkosten zeker een aanrader

manque reduction pour tuyaux de 50

pompe de filtration bruyante

Snel gleverd, goed product voor goede prijs.

Waterslang gekocht. Mooie dikke slang en goede kwaliteit voor een goede prijs.

Heel goede service.

Heel goede service na verkoop

Prima levering

Mooi verpakt. Onderdelen compleet

Goede prijs/kwaliteit verhouding, correct en goed verpakt geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en zeer scherpe prijzen

alles tip top

alles tip top

Prima webshop

Dor de watersnood in jongstleden belgie Limburg kon het bestelde niet direct geleverd worden. Werd gebeld met de vraag of het een probleem was als het een paar dagen later werd verstuurd omdat men niet bij het magazijn kon komen. Vond ik wel net zo netjes om dit te laten weten. Voor de rest was het bestelde precies zoals omschreven en voldoet prima

Een vlotte service

Een webshop om bij mijn favoriete op te slaan goeie service

Parfait et rapide

Première commande pour moi sans aucun soucis. L'article commandé est de bonne qualité et livré rapidement bien que le commerce ait été victime des inondations. Vendeur à recommander

vlot en goedkoop

snel