Perfecte levering van het gevraagde product

Alles prima

Vlot en correct

Kit Pompe à sable

Très satisfait de ma pompe, elle est parfaitement adaptée à ma piscine de + de 6m³, aussi? contacte facile de et avec le personnel.

Waterfilter simplex

Super service met vooral een super prijs een echte aanrader

goede en snelle levering

Article conforme et service rapide

Ravi du produit

Snel opgestuurd

Bij retour snelle afhandeling

Excellent

Zelfde afmetingen en werking als de oude drukschakelaar. Op een kwartiertje geplaatst en werkt zoals het hoort. Meer moet dat niet zijn, en dit voor nog geen €10 staat mijn compressor terug klaar als nieuw!

product is ok, maar klantendienst niet bereikbaar

ik wou een vraag stellen over het product, en zond een mail. Hun antwoord was : "wij zijn met vakantie van 1 september tot 22 september, daarna zullen we jou vraag beantwoorden....." Raar, want het is juni...

Beste Jan, Dank voor uw review, wel vreemd verhaal. Wij zijn steeds telefonisch bereikbaar via onderstaande gegevens: Aquariatics BV (Hoofdzetel) Houwstraat 4a 2590 Berlaar België +3215689489 [email protected] Openingsuren kantoor/magazijn Berlaar: Weekdagen van 8:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur Zaterdag van 9:00 uur tot 14:00 uur. (van 1 mei tot 1 oktober) Aquariatics Experience Center (Toonzaal waterbehandeling) Langestraat 9 2240 Zandhoven Alle dagen open van: 9u. tot 12u. – 13u. tot 16u. en op zaterdag: 9u. tot 14u. woensdag en zondag gesloten +3236898088 Antwoord op een email kan iets langer duren in het hoogseizoen wegens drukte, bij dringende vragen best steeds even telefonisch contact opnemen. Met vriendelijke groeten, Burt Neve Zaakvoerder

Légèrement déçu

Content du service sauf que le coude commandé était un femelle femelle et celui reçu femelle mâle ( voir commande et facture). Bien à vous Didier Lasoie

Vlugge bediening

Vlugge bediening

super

perfecte afhandeling

Commander la veuille le lendemain livré

Achat pompe à sable pour piscine autoportante elle fonctionne très bien par rapport aux pompe que l'on livre origine avec pour moi qualités pris c'est bon

6 traps Osmose toestel

Heb dit toestel rustig in 2 middagen geinstalleerd. Moest even de kneepjes van de leidingen (quick connect) uitvissen. Eenmaal het princiepe weten is leidingen aansluiten geen probleem. Ons water hier geeft TDS waarde van 675 deeltjes. Water uit Osmose toestel geeft TDS waarde van 102, dus flinke reductie van vervuilende deeltjes.

Vlotte bediening zoals ik het wilde.

Super tevreden

Super tevreden over de levering, communicatie en afhandeling van mijn aankoop. De werking weet ik nog niet aangezien ik het nog niet heb aangesloten. Ik miste wat bij de levering. Binnen 2 dagen is het nageleverd. Goede service en wat mij betreft is deze verkoper een aanrader. Bedankt voor de goede afhandeling

Très. Content

Sérieux livrer dans les 3jours

Super service.

Ik werd verschillende keren gebeld door Aquariatics om mij op de hoogte te brengen van status van mijn bestelling. Terug een persoonlijke benadering naar de klant toe ipv altijd maar mails te sturen. Super.

Zoals het hoort, correct

Zoals het moet, perfecte levering en afspraken

´

.nette zaak goede klant service

Onderdeel niet nodig terug sturen was te duur Nu als reserve

Zeer betrouwbaar

Vlug en goed geleverd

Heel positief

1 kleur ging op nalevering en na een belletje een andere kleur kunnen nemen en dezelfde dag op de post gedaan. Netjes geholpen dus zeker weer.

kwaliteit en snelle levering.

Vlotte levering.