Ben heel tevreden, alles geleverd volgens opgegeven tekening, goed verpakt ,vlug en op tijd afgeleverd.

Zeer vriendelijk en snelle afhandeling.

Alles mooi netjes optijd geleverd gelijk afgesproken was

Bestelling correct uitgevoerd en geleverd

Prima dienstverlening door dit bedrijf. Enige minpuntje is de levertermijn.

volledig tevreden qua tijd van levering en materiaal

perfect

Bestelling werd prima geleverd.

Kwaliteit en service zijn ok.

Perfect en snel

Perfect op maat en snel geleverd! Afhalen verliep zeer vlot. Echt top :-)

Goede formule en snelle levering

Goede service en levering zoals beloofd.

Perfecte afspraken, perfecte levering volgens afspraak !!

Doe zo verder

Correcte levering. Wel redelijk lange levertijd.

Correcte levering. Wel redelijk lange levertijd.

Goede service en kwaliteit.

Perfecte service

Goede communicatie en correcte afspraken ,materiaal beantwoord aan wat ik verwacht .

Mooie spiegel voor een goeie prijs

De prijzen zijn scherp. En je word netjes op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnen is. Ik ben mijn spiegel zelf op gaan halen.

Perfect zoals gevraagd.

Goede service, vriendelijk onthaal bij afhaling.

Snelle levering, netjes verpakt en mooi product

Duidelijke site, product voldoet precies aan verwachting

Levering is goed verlopen. Alleen bij de betaling was er iets mis gelopen.

Bij de betaling was er iets mis gegaan, maar dat is in orde gekomen. Alleen heb ik er zelf wel 2 maal voor moeten bellen. Levering is verder goed verlopen.

Kwaliteit en vlotte levering

Heel tevreden met mijn bestelling. Ook vriendelijke en vlotte levering. Echter geen sms met richtuur van aankomst ontvangen. Dan was het perfect geweest.

Perfect maatwerk!

Mooi materiaal, snelle levering.

Correcte behandeling en service

Na het plaatsen van mijn bestelling, was er een duidelijke communicatie naar ons toe.

Alles in orde

Zoals verwacht, geen problemen

snel en correct

Goeie webpage bestelling vlot. Levering top

Alles vlot gegaan. Verwachtte product is geleverd...

Zeer correct afgehandeld.

Zeer goede opvolging van bestelling, bevestiging van ontvangst, status, wijzigingen lever termijn (ivm bouwverlof) en effectief afhaal moment.

Netjes verpakt en prima materiaal.

Goed materiaal, prima verpakt

Snelle en uitstekende service!

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).