Levering is dik in orde

De maat en de afwerking van het glas klopt en was ook goed verpakt voor vervoer. Goede prijs kwaliteit en levering op vooropgestelde datum 👍🏻

👍

👍

PerfectA

Moest iedereen zo werken, het zou een véél aangenamer wereld zijn !

goede service voor een scherpe prijs

Moest een glas hebben om op een bad te plaatsen als douchescherm. Het glas op maat was goedkoper dan een standaard badwand en werd netjes op tijd geleverd

Alles perfect op maat en snel geleverd

Zeer gemakkelijk om te bestellen. De levering liet niet lang op zich wachten en alles was perfect op maat. Zeer tevreden!

Zeer mooi verzorgd materiaal, levering van 3 weken is wat lang

Ik ben zeer tevreden van de kwaliteit. (Grijze spiegel) alsook ophangsysteem werkt perfect. Enigste werkpunt dat ik kan bedenken is 3 weken wachten op je spiegel maar dat wist ik al bij het bestellen natuurlijk. Zeker een aanrader als je geduld hebt. Mvg

Niks op aan te merken.

Niks op aan te merken.

Goede snelle en correcte service

In orde volgens afspraak. Snel.

Niets op aan te merken

Als je zelf de juiste maten doorgeeft dan krijg je exact wat je gevraagd hebt dus beter kan niet 👌

Goede kwaliteit, goede communicatie, gemakkelijke site.

Snelle en uitstekende service

Een Maat van glas ! Mijn glasmaat

Zeer eenvoudig, bestellen en ontvangen. Netjes verpakt. Merci en tot de volgende.

Het bestelde glas was perfect van maat mooi geslepen en degelijk verpakt zeker een aanrader

goede kwaliteit/prijs

goede kwaliteit/prijs verhouding; juiste maat; alles zoals afgesproken; stipte, aangename levering binnen de beloofde tijdvork; thx ;

prima verhouding prijs kwaliteit

Wij hadden 2 spiegels op maat nodig, gewoon besteld via Glasopmaat.be. Uitvoering van de spiegels perfect conform onze vraag. Keuze tussen levering en ophaling. Wij zijn ze gaan ophalen. We hebben zoals aangegeven zelf voor een stabiele ondergrond en bescherming (deken) in de wagen gezorgd. Desalniettemin zijn op de spiegel kurkhoekjes voorzien aan de voorzijde wat het contact met wat harder materiaal vermijdt. Ook kregen we nog steuntjes mee om in de breedte vast te zetten zodanig dat in de bochten de spiegels helemaal niet weg konden. Vriendelijk onthaal en perfecte service.

Ik bestelde een glasplaat voor de eetkamertafel en voor de salontafel en gaf de exacte maten door. Gisteren werden de glasplaten geleverd. De platen zijn gewoon perfect, zeer mooi afgewerkt en waren zeer goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Snel geleverd, De juiste afmeting en aantal Zeer correct

Stuk beschadigd. Snel nieuw gekrege

Vlotte afhandeling na klacht.

Beste, Zoals reeds telefonisch besproken betreuren we het dat de door u bestelde douchestrip tijdens het transport beschadigd is geraakt. Inmiddels is er kosteloos een nieuwe bij u afgeleverd. Hopelijk is het nu wel allemaal goed gegaan? We zouden het waarderen als u de review kunt aanpassen en zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Alles verliep als afgesproken en met uitstekende kwalit

Zeer positieve ervaring. Prijs, kwaliteit en service zijn allemaal prima.

alles vlot

alles vlot, vriendelijk ( afhaalpunt Harelbeke)

Beste Pascal, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het afhaalpunt in Harelbeke. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

tiptop

zeer goede service

Beste Victor, Bedankt voor de mooie review! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

heel goede service.

Netjes en op tijd geleverd. Topie

Beste Wim, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Alles is zeer goed verlopen, bestelling, betaling, levering, afwerking.

Beste Luc, Bedankt voor de mooie review! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Overzichtelijke website

Snelle en correcte levering.

Beste Iris, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Correcte service

Duidelijke website, vlot besteld. De uiteindelijke levering was wel later dan verwacht (2 weken voor 3 spiegeltjes 79cm x 40xm).

Beste Nicolas, Bedankt voor de mooie beoordeling! Op onze website staan de verwachte levertijd, in uw geval heeft het 2 werkdagen langer geduurd dan verwacht. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om aan de verwachte levertijd te voldoen kan het inderdaad wel eens gebeuren dat het ietsje langer duurt :-) Onze excuses hiervoor en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).