Zeer correcte afhandeling van de bestelde goederen.

Besteld tijdens bouwverlof en toch hebben ze al het mogelijke gedaan om snel te leveren. TOP!!!

Correct

Alles correct verlopen

Perfecte service en communicatie

Mijn levering was verlaat maar werd hiervan vriendelijk per telefoon op de hoogte gebracht. Verder ging het afhalen vlekkeloos, vlot en snel.

Alles probleemloos ontvangen, correct klantencontact

Alles probleemloos ontvangen, correct klantencontact

alles perfect in orde, vlot en volgens afspraak!

persoonlijke service, zowel aan de telefoon als per mail, vlot antwoord en snelle professionele service én levering, alles perfect in orde en volgens afspraak! Een echte aanrader.

Sleccht

Ik had de maat beetje te groot op gegeven Bij het ophaalpunt weigerde ze om een klein stukje er af te snijden wat voor hen een kleine moeite was ben dus naar een andere glasnijder op zoek moeten gaan met alle kosten vandien na drie dagen zal er geen glas meer bestellen slechte ervaring

Beste, De locatie in Heusden-Zolder is een afhaalpunt waar bestellingen kunnen worden afgehaald. Zij doen daar ook glas snijden en bewerken, maar dit is enkel op bestelling. Normaal gesproken zou het absoluut geen probleem zijn om het glas voor u aan te passen in de juiste maat, echter ben u 1 dag voor het zomerverlof uw bestelling komen afhalen. Dit is de drukste periode van het jaar, vandaar dat het niet mogelijk was om het glas aan te passen. Het is dus niet helemaal fair om dit volledig op ons te schuiven, terwijl u de verkeerde maat had besteld en op het drukste moment van het jaar langs komt. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Correcte uitvoering en communicatie.

Correcte uitvoering en communicatie.

Beste, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Alles is naar wens verlopen

Snelle levering, goed product. Mijn salontafel is er mooier op geworden!

Beste, Bedankt voor uw mooie review!. Wij wensen u veel plezier van het tafelblad en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Professioneel bedrijf dat de bestellingen en leveringen goed verzorgd

Online glas of spiegel bestellen is heel gemakkelijk. Zeer vriendelijke chauffeurs tijdens de levering, goed verpakt glas en spiegels. Perfect op maat. Het bedrijf nam tijdens mijn twee bestellingen telkens contact op voor extra info over de levering. Vaste leverdagen per regio zijn in principe niet meer van deze tijd, tenzij je producten zorgvuldig behandeld moeten worden (zoals in dit geval). Dan kan je enkel op eigen chauffeurs beroep doen en zijn vaste leverdagen per regio de enige oplossing denk ik. Er zit telkens een tweetal weken wachttijd op je bestelling, maar dat is ook normaal met iets dat op maat gemaakt moet worden.

Beste, Bedankt voor uw uitgebreide en mooie review! Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Bestelling gemakkelijk via de website geplaatst waarna een ontvangstbevestiging volgt. Vervolgens bericht wanneer het opgehaald kan worden.

Beste, Bedankt voor uw prachtige review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Eenvoudig bestellen, vlotte levering, goede prijs /kwaliteit

Eenvoudig bestellen op een duidelijke site, vlotte en correcte levering. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Beste, Bedankt voor uw schitterende review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Profesioneel en snelle service

Corecte bestelling, directe prijsopgave online,goed van prijs ,mooi op tijd geleverd en vriendelijke en behulpzame afleveringspersonen

Beste, Bedankt voor uw prachtige review en lovende feedback! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Uitstekend!

Correcte info omtrent leveringstijd. Kwalitatief en tijdig geleverd. Vlotte service bij levering.

Beste, Bedankt voor uw prachtige review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

glas ok, maar slechte communicatie over levering

heb na 14 dagen mail gestuurd om te vragen wanneer er zou geleverd worden kreeg daarop geen antwoord uiteindelijk gebeld een week later en te horen gekregen dat eerste glas "gesneuveld" was daarna snel in orde

Beste, Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor dit ongemak. We hebben het even nagekeken, maar kunnen geen mail van u terug vinden. Zou het mogelijk zijn om deze nogmaals naar ons door te sturen? Dit kan naar info@glasopmaat.be. Dan kunnen wij dit uitzoeken en bekijken of er iets aan onze kant is mis gegaan. Wel is het zo dat u had gekozen voor afhalen in Harelbeke terwijl u het over een levering heeft. Is er wellicht sprake van een misverstand? Desondanks wensen wij u veel plezier van uw tafelblad en hopen wij u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

niet zo goed . Verkeerde levering

Verkeerde spiegel werd geleverd. Heb dan een mail gestuurd naar Glasopmaat en zouden terug contact me me opnemen. Vorige week werd die spiegel ( de juiste maat) geleverd zonder te verwittigen

Beste, Bedankt voor uw review. Nadat wij uw mail hadden ontvangen hebben wij contact opgenomen met de betreffende leverancier en zij gaven aan met u contact op te zullen nemen voor het afspreken van een nieuwe datum voor het leveren van de correcte spiegel. Wij begrijpen uit uw reactie dat dit niet is gebeurd, waarvoor onze excuses. Dit is absoluut niet zoals het hoort en is niet de gebruikelijke gang van zaken bij ons. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Precies wat ik nodig had!

Gebruiksvriendelijke site die me vertelt hoeveel het glas gaat kosten. Ik hoef niet te wachten op offertes of dergelijke. Ik weet waar ik sta. Tevens koos ik voor thuislevering waardoor ik de deur niet uit moest. Helemaal perfect dus!

Beste, Bedankt voor uw review en lovende feedback! Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Zeer snelle respons en levering

Het glas was op de mm juist gesneden en geslepen. Thuis geleverd door speciaal daartoe uitgeruste leveringsdienst. Goede prijs en leveringstermijn. Tevreden klant

Beste, Bedankt voor uw prachtige review en feedback! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Voor herhaling vatbaar

Positief,correct,kwalitatief Levertermijn of afhaaltermijn misschien iets korter proberen maken.

Beste, Bedankt voor uw mooie review! De levertijd op gehard glas is standaard ± 10werkdagen. Vanwege het maakproces van deze glassoort is dit helaas niet te bespoedigen. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Goede communicatie met verkopnd personeel.

Goede service, na een foutje goed en snel hersteld. Levering volgens afspraak.

zoals het zou moeten zijn

vlugge levering , perfecte verpakking

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Mooi kwaliteitsvol glas

Snelle afhandeling, snelle levering, deftig van prijs en heel mooi glas.

Beste, Bedankt voor uw prachtige review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

super firma om mee te werken

super firma glasmet snel en op de afgesproke dag geleverd zonder problemen perfect glas alles ok

Alles prima

Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Snel, makkelijk en goede prijs

Stormweer vernield enkele serreramen, op glasopmaat bestelde ik online ruim half zo duur als bij lokale glasleverancier en kon ik alles laten leveren in plaats van zelf af te halen en nig steeds goedkoper.

Perfecte snelle levering

Alles ok

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).