Slecht

Het glas was niet verpakt. De hoeken waren zoals besteld, niet gerond.

Correcte afhandeling

Door afwezigheid op het opgegeven adres de levering gemist maar na communicatie via mail is dit onmiddellijk recht gezet en mocht ik de goederen alsnog ontvangen de dag erna. Perfect service , bedankt.

Correct en professioneel

Glasopmaat was mij onbekend. Iets bestellen bij onbekende online winkels doe ik altijd met een gezonde dosis argwaan. Bleek niet nodig. Correcte afhandeling en snelle verwerking. Goederen werden ook zorgvuldig verstuurd zodat ze niet beschadigd zouden worden.

Zeer correcte levering, conform de levertermijn

Alles is correct verlopen.

Vanaf de bestelling tot de levering is alles zoals beloofd verlopen en werd het product door een vriendelijke koerier aan huis afgeleverd.

Excellent

Nice work, serious and professional. Happy and satisfied with the products

Correct tot op de millimeter

Als je glasplaten nodig hebt die exact de afmetingen hebben die je nodig hebt, dan is Glasopmaat de webshop waar je terecht kan. Zelf had ik onlangs glazen legplanken nodig voor een buffetkast, maar de afmetingen die ik nodig had waren niet standaard verkrijgbaar.Meestal zijn glazen legplanken 200, 250, 300 mm breed, maar ik kon die net niet leggen in mijn kast. Ze mochten maximaal 299 mm breed zijn en geen 300. Glasopmaat brengt dan redding. Ze houden zich correct aan de maten en aan de leveringstermijn. Ik raad deze webshop aan iedereen aan die het wil horen.

Perfecte service en levering!

Perfecte service en levering!

Perfect in orde!

Snelle levering, vriendelijk onthaal, goede communicatie, een aanrader!

handige tool om maten op te geven

correcte prijszetting + levering op datum zoals afgesproken.

Alles ok

De montage Beschreibung konnte duideleike sein en met grotere Schrift voorzien

Beste Jozef, Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Wij zullen dit aankaarten bij de leverancier. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Kwaliteitsvol glas en zeer goede service

Beste Ricky, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Alles dik in orde

Alles prima !

Beste Jaklien, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Zeer correct

Vanaf bestelling tot levering alles perfect verlopen

Beste Simon, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) . Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

alles prima verlopen!

Geen opmerkingen voor verbeteringen, alles was top!

Beste Patrick, Bedankt voor uw super mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles soepel is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Correcte service

Door afhaalmogelijkheid wordt kost gedrukt. Correct product afgeleverd binnen de vooropgestelde tijd.

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat naar wens is verlopen en u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Thuis ontvangen voor de afgesproken datum.

Beste Betty, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

pik bello

goed product en goede levering dik ok

Beste Koen, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een tien te krijgen ;) ! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Gewoon vlotte en correcte service

Duidelijke website Goede opvolging Correcte levering

Beste Frank, Bedankt voor uw super mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles soepel is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Alles zoals afgesproken. Dank u

Alles zoals afgesproken. Dank u

Beste Rik, Bedankt voor uw super mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Snel, correct en behulpzaam

Vlotte bestelling, uitstekende service; ik had per ongeluk Harelbeke als ophaalpunt geselecteerd en de medewerkers hebben me hierop attent gemaakt en het ophaalpunt verplaatst naar het dichtstbijzijnde filiaal. Zeer behulpzaam bij de ophaling!

Beste Sarah, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Perfect!

Juiste maat. Snelle verwerking en levering. Goed ingepakt. In één woord prachtig.

Beste Ronny, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles goed is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

snelle levering alles correct

top firma!

Beste Geert, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd fijn om een 10 te krijgen ;) ! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

eenvoudig online bestellen

eenvoudige procedure om een tafelblad op maat te bestellen. Duidelijke richtlijnen over aanbevolen dikte . Korte levering termijn. Scherpe prijzen.

Beste Alain, Bedankt voor uw super mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles soepel is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Snel en precies zoals verwacht!

Gewoon prima ervaring

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).