Op tijd. Zeer goed verpakt en veilig.

Correcte prijs, snelle levering en goede kwaliteit.

Correcte prijs, snelle levering en goede kwaliteit.

Beste Jurgen, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Uitstekende afwerking

Ik ben heel tevreden met het geleverde product

Beste Erik, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Onvoldoende

Hadden meer betaald voor de spiegels te laten verpakken...en hoe kwamen ze toe...onverpakt ! Wel het geld kwijt !

Beste Tom, Bedankt voor uw review. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken na aanleiding van uw review, echter is dit helaas niet gelukt. Wat vervelend dat uw spiegels niet verpakt waren, onze excuses hiervoor. Wij waren jammer genoeg hiervan niet op de hoogte, heeft u die melding bij ons gemaakt? Inmiddels hebben wij de verpakkingskosten aan u gecrediteerd en wordt de terug betaling zo spoedig geregeld. Wij wensen u heel veel plezier van uw spiegels en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Spiegel was perfect in orde

alles perfect verlopen

Beste Dieter, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) !Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Alles top!

Snelle reactie, Mooi product en netjes geleverd.

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Mooie spiegel

Zeer mooie spiegel, volgens de opgegeven afmetingen. Afgeleverd op het afgesproken tijdstip. Ik betaalde wel extra om de spiegel te verpakken, maar dit gebeurde niet.

Beste Ellen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat vervelend dat het product niet ingepakt was. Na ons telefonisch contact hebben wij voor u een credit opgemaakt voor de verpakkingskosten, deze heeft u inmiddels ontvangen. Het bedrag wordt binnen enkele dagen naar u teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel plezier van uw spiegel en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Zeer correcte en duidelijke communicatie en afhandeling.

Een fout in de eerste levering werd zonder discussie snel recht gezet. Persoonlijke en professionele aanpak.

Beste Peter, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het correct is afgehandeld en u tevreden bent! We wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Goede communicatie, degelijk produkt

Deurluifel via de webshop besteld. Volgens afspraak geleverd in degelijke verpakking. eenvoudig te monteren en prima resultaat.

Beste Robert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! We wensen u veel plezier van uw deurluifel en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Prima service!

Alles Top!

Beste M, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

zeer tevreden

Correcte info gekregen toen de levering niet op tijd was via de telefoon. De levering was iets later, maar niet beschadigd en met duidelijke info om op te hangen.

Beste Katrien, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Correcte service

Online besteld en alles was naar wens.

Beste Nicolas, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Beste Michèle, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

gewoon goed wat ik ook verwacht had

zeer gemakkelijk te plaatsen

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Prachtig resultaat

Geweldig positief over de spiegel en service.

Beste Karlien, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij wensen u veel plezier van uw spiegel en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Reeds de derde maal dat ik hier heb besteld, telkens een mooi product, correct uitgevoerd en geleverd volgens planning.

Beste Inge, Bedankt voor uw super mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;)! Helemaal na meerdere bestellingen! Wij wensen u wederom veel plezier van uw aankoop en zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

correcte levering op afgesproken uur en plaats

gemakkelijke website en correcte prijzen. leveringstermijnen niet heel kort maar de opgegeven termijnen en leveringsdatum werden perfect nagekomen

Beste Leon, Bedankt voor uw mooie review! Goed te horen dat alles vlot en naar wens verlopen is! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Niks op aan te merken!

Vlotte opvolging, vlotte beantwoording van mails.

Beste Mevrouw Borny, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn te horen dat alles vlot verlopen is! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

volgens het boekje !

alles volgens bestelling en correct geleverd

Beste Paul, Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Kwaliteit, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Ik had voorafgaand offertes gevraagd bij allerlei plaatselijke glashandelaars, maar dit ging zeer lang duren (mede door Corona-virus) en de prijs viel tegen. Eerst had ik wat schrik om dit gewoon online te bestellen, maar uiteindelijk was het goedkoper en snel geleverd. Levering was duidelijk afgesproken en mooi op tijd. Enige nadeel is dat ze het aan de deur afzetten en dus moesten we het zelf nog 2 verdiepingen hoger dragen.

Beste Pieter, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Fijn om te horen dat uw online ervaring goed is bevallen! Helaas is het afleveren aan de eerste deur een regel vanuit de leverancier en wijken ze daar nu i.v.m. de corona-maatregelen ook niet vanaf. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Zeer tevreden over alle facetten,

Prima kwaliteit en geleverd volgens afspraak.

Beste Theo, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Excellent

Thanks for exceptional delivery to Walllnia

Perfect !

Alles super vlot verlopen en alles volgens afspraak bedankt

Beste Vanessa, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn te horen dat alles vlot en naar wens verlopen is! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Alles volgens beschrijving

Zeer snelle levering Alles correct.

Beste Jury, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

perfect

steeds de perfecte maat, mooi geleverd en goede kwaliteit

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).