supper service

Mijn bestelling correct en op de afgesproken dag ontvangen, en een dikke pluim voor de chauffeur. goede prijs en service.

Perfecte webservice en levering aan huis.

Bestelling online is super eenvoudig en duidelijk. Kans op missers maken is echt miniem. Levering aan huis was verrassend snel en vlot. Installatie tuintafelglas ging super vlot.

Zeer vlot en correct bedrijf aan zeer correcte prijzen.

Zeer goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Vlotte levering

Product was zoals verwacht. Dik in orde

Snelle en correcte levering

Zat mooi verpakt fn voldoet aan zullen eisen.

Perfekt

Vriendelijk personeel aan de telefoon. Opgegeven afmetingen tot op de millimeter juist. Levering zoals voorzien. Een aanrader, zeker prijs - kwaliteit

Alles vlot verlopen.

Alles vlot verlopen.

Spiegel zoals gevraagd

Doen wat ze beloven

Goede service en zeer goede kwaliteit.

Snelle verwerking van de orders en vlotte en vriendelijke levering.Zeer tevreden.

Kan beter

Lange levertijd, bij afhaling nauwelijks beschermd ingepakt, slechte service!

Beste Steven, Bedankt voor uw beoordeling! Zoals telefonisch besproken na aanleiding van uw review, hebben wij uw feedback en ervaring aan het afhaalpunt teruggekoppeld. Helaas was er wat misgegaan met de communicatie betreffende de wijziging van de leverdatum, deze is per abuis door het afhaalcentrum vergeten door te geven. Bij deze bieden zij hun excuses aan! Ook willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak en hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn. Het team van, Glasopmaat.be

zeer vriendelijk

goeie service

uitstekend service

Wat men besteld is in werkelijkheid, ook het geen men ziet op tekening. En is zeer degelijk materiaal. En kan zonder problemen geplaatst worden

Duidelijke website. Prima levering. Zeer tevreden

Heel positief!

Ontvangst ,zeer vriendelijk, zeer behulpzaam personeel! Onze spiegel is ook super! Wij zullen zeker in de toekomst met jullie verder samenwerken!

Correct

Het glas werd geleverd zoals het besteld werd, en kon op het afhaalpunt worden afgehaald zoals gepland was. Kon niet beter.

Snelle levering, duidelijke site met goede keuzemogelijkeheden

Mijn spiegel was met 2.30m net iets langer dan 2.00m. Vreemd genoeg kon ik hierdoor de spiegel niet laten inpakken om extra te beschermen wat wel wenselijk was. Het zou fijn zijn als dit ook bij (iets) grotere maten zou kunnen. Ook de bezorgers wilden niet verder dan voorin mijn pand afleveren omdat de spiegel niet beschermd was en ze bang waren de spiegel dan te beschadigen.

Beste Jurre, Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u een groot deel tevreden bent! Helaas zijn wij voor het verpakken gebonden aan de maximale afmetingen van 2000mm x 1000mm. Dit komt omdat de kans op breuk bij grotere panelen fors stijgt. Van de chauffeurs wordt verwacht dat ze, zoals op de site vermeldt staat en in de mail met leverdatum, leveren tot aan de eerste deur. Zeker nu in de tijd met corona dient de chauffeur het contact zo kort mogelijk te houden. Onze excuses voor het ongemak! Wij wensen u veel plezier van de spiegel en hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn. Het team van, Glasopmaat.be

Gewoon TOPBEDRIJF in gans het aankoooparcours

TOPERVARING

Snelle levering aan een afhaalpunt in België en perfect op maat zoals besteld.

Pluspunt is de onmiddellijke indicatie van de prijs, geen gedoe met offertes. Levering zoals beloofd (ong 10 werkdagen) en afwerkingskwaliteit is prima !

Duidelijke website en prima afhandeling van onze bestelling

De website is duidelijk, met goede productomschrijvingen zodat je makkelijk zelf het juiste product kan uitkiezen. Bestelling en levering gingen prima.

Goede afwerking, levering zoals gepland. A++

Alles netjes verpakt, goed afgewerkt, levering stipt zoals gepland. Zeker aan te raden.

GOEDE SERVICE ? VRIENDELIJK ONTHAAL IN AFHAALPUNT

HEB GEKREGEN WAT IK BESTELD HEB

Uitstekende ervaring

Bestelling makkelijk online geplaatst Na enkele dagen konden wij onze bestelling gaan ophalen Alles perfect verlopen Aanrader!

Perfecte levering

Ben heel tevreden met de kwaliteit, de vlotte service en de hulpvaardigheid van de medewerker om die zware plaat veilig in mijn auto te leggen ! Als het goed is, moet het ook gezegd worden (-:

Goede kwaliteit, verpakking duur en levering later dan voorzien

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Kwaliteit is heel goed. Originele voorziene leveringsdatum werd niet gerespecteerd en met 2 weken uitgesteld. Kostprijs om in te pakken duur (€ 6).

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).