good value for money

snel, efficiënt , aantrekkelijke prijs

Zeer te vreden

Zeer te vreden

Kwaliteitsvol product, mooi afgewerkt

De levering ging normaal een week vroeger geleverd worden, maar we werden tijdig en correct verwittigd van de vertraging. Correcte levering op de verwachtte datum. Kwaliteitsvol product met een mooie afwerking

Correct

Alles verliep zoals afgesproken.

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

positief

Duidelijke website, correct product en vrije keuze ophaling of levering.

Beste, Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Snel correct en juiste prijs. Ik kom teru naar jullie website om te bestellen

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zien u graag weer terug. Vergeet dan niet om de kortingscode te gebruiken :) Mocht u de code tegen die tijd niet meer kunnen vinden dan kunt u gerust een email sturen naar info@glasopmaat.be Team Glasopmaat.be

Vlotte bestelling en ophaling!

Alles verloopt heel vlot. Lekker gemakkelijk online bestellen en afhalen wanneer het voor jou past.

Keurig maatwerk

Goede prijs. De levertijd was langer dan normaal owv verlofperiode.

prima, maar ruimte voor verbetering

helaas is de levering wel aan de lange kant. Daarnaast hadden wij gister een levering van groter glas. En ik moest op eens 3 mannen optrommelen om mee te helpen sjouwen. Dit was vooraf niet op de offerte gemeld. Daarnaast hadden jullie zelf ook een extra man kunnen regelen bij de levering.

Beste, Bedankt voor uw review. De levertijd op het geharde glas is normaal gesproken ± 2 weken. Zoals u zult begrijpen kunnen de levertijden tijdens / vlak na het zomerverlof wat uit lopen waardoor uw bestellingen qua levertijd iets langer waren (±2,5 week) In de mail met de beoogde leverdatum staat aangegeven dat bij grote afmetingen assistentie op locatie noodzakelijk is. De door u bestelde 12mm glasplaat van ± 2400 x 1250mm (±90kg) kan de chauffeur helaas niet alleen tillen. Door de leveringen met 1 chauffeur uit te voeren kunnen wij onze kosten en prijzen laag houden, vandaar dat er 1 bezorger per wagen is. Desondanks hopen wij dat de geleverde producten wel aan uw wensen voldoen en zijn wij u in de toekomt graag weer van dienst. Team Glasopmaat.be

Het bestelde voldoet aan de verwachtingen en ook de levering ervan

Ik ben tevreden over de bestelling en de levering ervan. Het glazen tafelblad oogt heel mooi op onze tafel.

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw tafelblad en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

snelle en vriendelijke bediening

Ze hebben mij de dag ervoor gebeld voor de levering. Vind ik super. Heel vriendelijke mensen

Vlotte en no-nonsens service

Spiegels zijn van prima kwaliteit en mooi afgewerkt

Beste, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Zeer correcte afhandeling van de bestelde goederen.

Besteld tijdens bouwverlof en toch hebben ze al het mogelijke gedaan om snel te leveren. TOP!!!

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling en positieve feedback! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Correct

Alles correct verlopen

Perfecte service en communicatie

Mijn levering was verlaat maar werd hiervan vriendelijk per telefoon op de hoogte gebracht. Verder ging het afhalen vlekkeloos, vlot en snel.

Beste, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u veel plezier van uw legplank en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Alles probleemloos ontvangen, correct klantencontact

Alles probleemloos ontvangen, correct klantencontact

alles perfect in orde, vlot en volgens afspraak!

persoonlijke service, zowel aan de telefoon als per mail, vlot antwoord en snelle professionele service én levering, alles perfect in orde en volgens afspraak! Een echte aanrader.

Beste, Bedankt voor uw mooie review en positieve feedback! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Team Glasopmaat.be

Sleccht

Ik had de maat beetje te groot op gegeven Bij het ophaalpunt weigerde ze om een klein stukje er af te snijden wat voor hen een kleine moeite was ben dus naar een andere glasnijder op zoek moeten gaan met alle kosten vandien na drie dagen zal er geen glas meer bestellen slechte ervaring

Beste, De locatie in Heusden-Zolder is een afhaalpunt waar bestellingen kunnen worden afgehaald. Zij doen daar ook glas snijden en bewerken, maar dit is enkel op bestelling. Normaal gesproken zou het absoluut geen probleem zijn om het glas voor u aan te passen in de juiste maat, echter ben u 1 dag voor het zomerverlof uw bestelling komen afhalen. Dit is de drukste periode van het jaar, vandaar dat het niet mogelijk was om het glas aan te passen. Het is dus niet helemaal fair om dit volledig op ons te schuiven, terwijl u de verkeerde maat had besteld en op het drukste moment van het jaar langs komt. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Correcte uitvoering en communicatie.

Correcte uitvoering en communicatie.

Alles is naar wens verlopen

Snelle levering, goed product. Mijn salontafel is er mooier op geworden!

Beste, Bedankt voor uw mooie review!. Wij wensen u veel plezier van het tafelblad en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Professioneel bedrijf dat de bestellingen en leveringen goed verzorgd

Online glas of spiegel bestellen is heel gemakkelijk. Zeer vriendelijke chauffeurs tijdens de levering, goed verpakt glas en spiegels. Perfect op maat. Het bedrijf nam tijdens mijn twee bestellingen telkens contact op voor extra info over de levering. Vaste leverdagen per regio zijn in principe niet meer van deze tijd, tenzij je producten zorgvuldig behandeld moeten worden (zoals in dit geval). Dan kan je enkel op eigen chauffeurs beroep doen en zijn vaste leverdagen per regio de enige oplossing denk ik. Er zit telkens een tweetal weken wachttijd op je bestelling, maar dat is ook normaal met iets dat op maat gemaakt moet worden.

Beste, Bedankt voor uw uitgebreide en mooie review! Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Bestelling gemakkelijk via de website geplaatst waarna een ontvangstbevestiging volgt. Vervolgens bericht wanneer het opgehaald kan worden.

Beste, Bedankt voor uw prachtige review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Eenvoudig bestellen, vlotte levering, goede prijs /kwaliteit

Eenvoudig bestellen op een duidelijke site, vlotte en correcte levering. Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Beste, Bedankt voor uw schitterende review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Profesioneel en snelle service

Corecte bestelling, directe prijsopgave online,goed van prijs ,mooi op tijd geleverd en vriendelijke en behulpzame afleveringspersonen

Beste, Bedankt voor uw prachtige review en lovende feedback! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Uitstekend!

Correcte info omtrent leveringstijd. Kwalitatief en tijdig geleverd. Vlotte service bij levering.

Beste, Bedankt voor uw prachtige review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).