aangenaam en dik in orde

- Duidelijke informatie over mijn bestelling. - Vriendelijk onthaal bij ophalen - Enthousiaste hulp bij het inladen Hele fijne ervaring. Volgende keer opnieuw glasopmaat.

alles piekfijn afgeleverd en spiegels van hoge kwaliteit

alles piekfijn afgeleverd en spiegels van hoge kwaliteit. 2 minpunten - als je op de website bij een produkt op 'meer informatie' klikt wordt het automatisch toegevoegd aan je winkelmand, dat vind ik erg agressief en niet klantvriendelijk, de klant moet actief de keuze maken om iets te bestellen (dit is wettelijk verankerd, dus misschien veranderen voordat iemand daar werk van maakt) - Spiegelophangsysteem "Hans"; als je de haakjes dicht klikt lukt het me niet ze los te maken, lastig als je de spiegel later wil demonteren of verhuizen. kon daarover niets vinden op uw website. als vastklikken een eenmalige actie is die niet teniet gedaan kan worden is dat wel nodig te vermelden, als dat net zo is: Graag advies ho ze los te maken!

Snel, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteitsverhouding

perfecte communicatie en levering

Alles zoals het hoort. Bestellen, leveren enz.....

perfect

Perfecte service, goede kwaliteit van glas

Beste Serge, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Veel te lang moeten wachten

Door de verlofperiode heb ik veel te lang moeten wachten op mijn bestelling.

Beste Wouter, Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat de levertijd langer is geweest dan gebruikelijk, onze excuses hiervoor. Dit heeft inderdaad te maken gehad met het verlof van de fabrieken, helaas hebben wij daar geen invloed op. Dit stond ook vermeldt op onze site en in de mail met leverdatum die u binnen 2 dagen na bestelling heeft ontvangen. U had na ontvangst van de leverdatum contact op kunnen nemen om de order eventueel te annuleren vanwege de lange levertijd. Wij hadden dit dan uiteraard voor u in orde gemaakt. Nogmaals onze excuses voor het lange wachten. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Foute levering

Ik bestelde een eenvoudig stuk glas. De Firma Van Dooren had echter spiegelglas klaar staan. Er werd echter spiegelglas geleverd. Werd goed opgelost.

Alles verliep volgens de verwachtingen , materiaal en afspraken .

Alles OK

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Top kwaliteit aan scherpe prijs

Beste Mohammed, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

goede kwaliteit, risicovolle levering

Het glas dat ik besteld had, een tafelblad van 150 X 150 cm, was precies zoals ik het gespecifieerd had. De chauffeur van zeer vriendelijk en behulpzaam, maar hij was alleen en er werd dus op gerekend dat ik hem zou helpen bij het lossen van het glas, dat trouwens niet verpakt was. Alleen een stuk glas van dat formaat verplaatsen is risicovol. Bovendien had die man geen zuignappen bij en moesten we het glas gewoon in de hand verplaatsen. Als beveiliging had de man een paar strookjes spons bij, dat was het. Ook dat is vrij riskant. Er is gelukkig niets gebeurd, maar ik vind dat dit soort van levering niet erg professioneel is. U wou mijn mening, wel hier hebt u ze.

Beste Marcus, Bedankt voor uw review en feedback! Uw glas was inderdaad niet verpakt, omdat het buiten de afmetingen valt. Dit omdat het verpakken dan juist het risico vergroot op breuk en / of schade. Het glas wordt daarom ook met speciale glaswagens bezorgd. Echter is het niet gebruikelijk dat de chauffeur geen zuignappen en andere materialen heeft om het glas te lossen. Dit hebben dan wij ook direct doorgegeven aan de leverancier en zij gaan er mee aan de slag. Wij wensen u veel plezier van uw tafelblad en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Zoals het hoord

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Ik heb een heel goede ervaring met de firma, goede service en goede levering. tevreden van de spiegels.

Beste Marie-Christine, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij wensen u veel plezier van uw spiegels en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Goede prijs kwaliteit

Vriendelijke en correcte service

Best Ruben, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Perfecte dienstverlening

Ik heb telefonisch contact gehad voor Informatie te verkrijgen, en heb een zéér vriendelijk en goed uitleg gekregen. Perfecte en professionele begeleiding. Doe zo voort!

Beste Laurant, Bedankt voor uw super mooie review en hoge cijfer!! Altijd leuk om een 10 te mogen krijgen! ;) Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Goede communicatie, goede prijs, levering en service bij levering uitstekend! Aanrader

Beste Nancy, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Zoals altijd alles prima in orde.

De 2 spiegels zijn in perfecte staat afgeleverd. TIP: volgende keer laat ik alle randen slijpen, veel steviger bij plaatsing! Er gingen van de niet geslepen spiegel 2 kleine schilfers af! Ver alles zeer ok. Met vriendelijke groeten, Jos

Beste Jos, Bedankt voor uw mooie beoordeling en goede tip!! Wij wensen u veel plezier van uw spiegels en zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

perfect!!!

Jullie diensten waren gewoon super, is mooi afgewerkt. De levering zoals beloofd. Goede prijskwaliteit. 10/10 Actual-Laser bvba

Beste Anja, Bedankt voor uw mooie review!! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

correct op alle gebied

Ik werd tijdens het opmeten goed op weg geholpen. Tevens om de radius correct te bepalen, werd ik door jullie op weg gezet. Jullie waren steeds bereid om de juiste prijs door te geven wanneer ik iets bij wilde bestellen of wanneer ik de maten vh glas wijzigde. De dag voor de levering kreeg ik, zoals afgesproken, een sms met het juiste tijdstip vd levering. De levering gebeurde correct, vriendelijke, voorzichtige werkmannen. Ik ben heel tevreden. Katleen

Beste Katleen, Bedankt voor uw super mooie beoordeling, fijn dat alles naar wens is! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Prima service, misschien enig minpuntje, bij levering van grote spiegel totaal niks van bescherming er rond. Het minste wat men toch zou kunnen doen is de hoeken beschermen. Je kan wel een optie kiezen tegen meerprijs voor bescherming, maar vind persoonlijk indien men dit niet wenst, toch de hoeken standaard te beschermen. Duidelijke info i.v.m. tijdstip verzending.

Beste Davy, Bedankt voor uw mooie review en feedback! Het verpakken van glas kan helaas maar tot de afmetingen 2000mm x 1000mm, dit omdat het glas anders te zwaar en te onhandelbaar wordt om te verpakken. Alleen de hoekbeschermers plaatsen is jammer genoeg niet mogelijk omdat wij deze niet vast kunnen zetten op het glas zonder verdere verpakking eroverheen. Wij wensen u veel plezier van uw spiegel en zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Bestelling in prima staat netjes op tijd geleverd .

Gewoon een bestelling gedaan via internet . Netjes bericht gekregen over leverdatum en men heeft zich gehouden aan de afspraak om van te voren te sms en. De levering was ook vlot en nette behulpzame mensen .

Beste, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Prima verlopen

Geen problemen. Alles goed verlopen.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat alles naar wens is! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

perfecte aankoop

Duidelijke omschrijving producten op de webiste, snelle en perfecte levering.

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

stipt op tijd en perfect op maat geleverd thanks

verschillende ruiten geleverde prima kwaliteit

Glad heelhuids geleverd maar zonder de bestelde verpakking.

Beste, De Glasplaat is volgens afspraak geleverd. De Glasplaat was ongeschonden, niet gebroken en krasvrij geleverd. Dit hebben we als heel positief ervaren. Helaas was ze niet ingepakt. Dit terwijl we in de bestelling wel verpakking erbij besteld hadden. Dat was een minpunt. Aanbevelen: ja, op voorwaarde dat de Glasplaat in het vervolg wel verpakt is als dit bij de bestelling is bijbesteld. Mvg,

Beste Nathalie, Bedankt voor uw beoordeling! Heel vervelend om te horen dat uw glas niet is ingepakt terwijl u hier inderdaad wel voor heeft betaald. Wij hebben hier melding van gemaakt in het magazijn, onze excuses voor het ongemak! Graag hadden wij dit direct na levering van u vernomen zodat wij gelijk actie hadden kunnen ondernemen. Wij gaan de verpakkingskosten alsnog aan u crediteren en zullen het bedrag binnen enkele werkdagen aan u terugstorten. Hopelijk is het zo naar tevredenheid opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw tafelblad en zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Beste heer Renckens, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).