Een aanrader

Gemakkelijk te bestellen en correct, goed verpakt en op de juiste datum geleverd.

Uitstekende website en prima service.

De website is overzichtelijk en duidelijk. Je kan de prijzen van de verschillende mogelijkheden perfect vergelijken. Stipte levering door vriendelijke medewerker.

TOP

correcte levering

Duidelijke website, vlotte levering

Alles verliep heel vlot. Bestelling, levering. Voor herhaling vatbaar!

Top service.

Snelle en correcte levering door een zeer vriendelijke medewerker!

Slechte communicatie over afhaling

pas 3 weken gekregen na de bevestigde afhaaldatum die in hun mail stond.

Snel en correct

Goeie afhandeling van bestelling

ok

ok

Goeie service

Duidelijke site, goede comunicatie, niet te duur en zeer vriendelijke en behulpzame levering

Perfect glas, onvriendelijkste klantenservice ooit

Ons glazen tafelblad was mooi geproduceerd en perfect ingepakt. De mensen van Glas Vandoren -waar wij onze bestelling mochten afhalen- waren heel vriendelijk. Echter de telefonische klantenservice van Glasopmaat is erbarmelijk. Van hen kregen wij te horen dat ons glas enkel in de werkweek op te halen was, niet in het weekend. Overigens zou het glas niet worden verpakt. Zorgen voor niets, want Glas Vandoren liet ons vriendelijk weten dat zij evengoed zaterdagvoormiddag open waren en het glas wél verpakten. Zo kregen we ons nieuwe tafelblad afgelopen zaterdag netjes thuis.

Beste, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het glas aan u wensen voldoet, we vinden het alleen wel jammer dat u onze klantenservice "onvriendelijk" vindt. Wij denken echter dat onvriendelijk hier niet op zijn plaats is, daar de persoon die u te woord heeft gestaan enkel de afspraken m.b.t. het afhalen en verpakken heeft uitgelegd. Graag lichten wij deze toe: Zoals telefonisch met u besproken zijn de afspraken met de afhaalpunten betreffende het verpakken van de tafelbladen dat dit tot een dikte van 10mm mogelijk is. Vanaf een dikte van 12mm (zoals u heeft besteld) is met de afhaalpunten afgesproken om dit niet te doen. Dit vanwege het gewicht en het breukrisico. Bij de andere diktes is inpakken tot 2000 x 1000mm mogelijk. Een dergelijke glasplaat weegt in 12mm maar liefst 60kg. U kunt zich wel voorstellen dat dit onmogelijk is om te verpakken. Tevens is met de afhaalpunten besproken dat afhalen enkel door de weeks mogelijk is en niet in het weekend. Indien zij van deze afspraken afwijken, is dat iets waar wij verder niets aan kunnen doen. Desondanks is het fijn om te lezen dat u tevreden bent met het glas en dat het afhaalpunt zich voor u flexibel heeft opgesteld, zodat het glas toch nog is verpakt en u het op zaterdag kon afhalen. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Merkwaardig vlug en goed

Bestelling en betaling via web, zeer gemakkelijk. Opvolging bestelling, en vriendelijke op tijd levering.

Zeer goede service. Tijdig geleverd. zeer vriendelijke chauffeur

Beste Koen, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de chauffeur :-) Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Makkelijk bestellen en afhalen.

Eens duidelijk was dat mijn bestelling effectief moest geleverd worden, ging de kar aan het bollen en ging het zelfs vlug. Mijn glas werd perfect geleverd in magazijn, waar het onthaal én het inladen op geen enkel punt kunnen verbeterd worden.

Prima afhandeling van de bestelling.

Alles is prima verlopen. De bestelling is ook met uiterste zorg afgewerkt en geleverd.

Beste Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Spiegel van 100x200cm geleverd zonder verpakking

Spiegel is ok maar werd geleverd zonder verpakking waardoor verplaatsing een heikele bedoening was. Credit nota gekregen voor ontbrekende verpakking van 4 euro maar zou bij een volgende bestelling fatsoenlijke verpakking heel erg waarderen.

correcte ramen en correct geleverd

alles was in orde, alleen waren de maten in schrift aangebracht op de glazen, mochten die stickers zijn dan had dit meer leesbaar geweest, zeker als je meer dan 50 stuks besteld

E—mail contact vlot verlopen.

Vriendelijk ontvangst bij ophaling

Beste Ivan, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het afhaalpunt in Oosterhout. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Vlotte service, kwalitatief materiaal voor een goede prijs

Zeer tevreden! Vlotte en snelle levering in afhaalpunt en top communicatie. Ik had het verkeerde verdeelpunt gekozen maar mits korte mail hebben ze dit meteen aangepast.

Beste Ivan, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Duidelijke omschrijving met afbeelding en correcte levering.

Beste Anne-Marie, Bedankt voor de mooie review! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Levering is dik in orde

De maat en de afwerking van het glas klopt en was ook goed verpakt voor vervoer. Goede prijs kwaliteit en levering op vooropgestelde datum 👍🏻

👍

👍

PerfectA

Moest iedereen zo werken, het zou een véél aangenamer wereld zijn !

goede service voor een scherpe prijs

Moest een glas hebben om op een bad te plaatsen als douchescherm. Het glas op maat was goedkoper dan een standaard badwand en werd netjes op tijd geleverd

Alles perfect op maat en snel geleverd

Zeer gemakkelijk om te bestellen. De levering liet niet lang op zich wachten en alles was perfect op maat. Zeer tevreden!

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).