Vlug zeer korrekt en op datum z als afgesproken

Alles prima geregeld

Vlotte bestelling en afhandeling. Op tijd geleverd.

Vlugge levering

Makkelijk bestelen en op tijd geleverd.

Makkelijk met bestellen en op tijd geleverd.

grote keuze, snelle en correcte levering

grote keuze, snelle en correcte levering

Alles snel geleverd . Glas mooi afgewerkt. Siliconen uitvulblokjes glasband netjes in doos meegeleverd. Kortom perfect

SUPER

SUPER

Snelle levering en materiaal past perfect.

Snelle levering en materiaal past perfect.

perfecte, vriendelijke levering

snelle levering. alles perfect verpakt. topafhandeling

Perfecte levering, zeer tevreden.

Zowel de bestelling als de levering ging vlot.

Perfecte afhandeling

Perfecte afhandeling

Perfect gemaakt en geleverd zoals verwacht. Een aanrader met concurrentiële prijzen.

Alles ok

Alles ok

Correcte levering

Bestelling mooie op tijd geleverd vriendelijk en ze nemen tijd om de levering te controleren .

Spiegel op zich heel goed en mooi afgewerkt

Maar we hadden 2 doosjes besteld om de spiegel blind op te hangen maar id 2 doosjes zat er een verschillende inhoud. Met wat pas en meetwerk konden we onze plan ermee trekken maar ik wou dit toch even melden, Mvg, Lieve De Middeleir

Goeie service past perfect!!!

Ik heb niet lang moeten wachten en het Glas is prima op maat! Bedankt !

Perfect levering

Correct en goede prijzen

Steeds prima en net afgeleverd. De laatste levering echter was er 1 glasplaat geleverd met de verkeerde maat maar dat hebben we zelf opgelost.

perfecte service

Hier valt niets op aan te merken .

Bestelling glas op maat

Alles is perfect naar wens verlopen.

levering zoals het hoort

perfect

Snelle en eenvoudige service, goede prijs-kwaliteit

Product is van een goede prijs-kwaliteitverhouding! Ook de dienstverlening is de moeite!

Zoals het moest zijn

Snel en juist bezorger binnen tijdsbestek

Snel ontvangen zeer goed product

Alles naar wens

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Erembodegem of Oosterhout (NL).