Perfecte service

Eenvoudig online bestellen. Efficiënte levering. Ook voor kleine hoeveelheid.

Prachtig kwaliteitsproduct

Vlotte bestelling van glazen tafelblad via website i.v.m. maten en afwerking en betaling faciliteiten. Correcte afspraken in verband met levering. Zeker een aanrader.

tevreden

vlug geleverd

Hoopvol

Na mijn bestelling kreeg ik vrij snel een mail dat ik mijn glas kon afhalen, leuk. Bij het afhalen bleek de bestelling niet klaar, niet leuk. De reden glassnijmachine stuk. Als de machine terug werkt en mijn bestelling klaar is gaan ze me contacteren. Ben nog wachtende. Mvg Thierry

Mooi werk maar bediening kan beter!

Ik had gekozen voor een afhaling want leveringskosten van 37,50 € voor 23 km. vind ik overdreven. Ik werd tijdig verwittigd van een uitstel van de afhalingsdatum wegens problemen met een machine alsook op de hoogte gebracht dat mijn bestelling klaar was. Spijtig was er niets ingepakt (ik heb die optie niet gezien tijdens de bestelling) wat onvriendelijke opmerkingen leverde van de persoon die de levering hielp brengen.

Levering was niet tijdig heb twee maal moeten langs gaan

Zie hoger

Beste Jos, Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling tot 2x toe niet klaar stond bij het afhaalpunt, helaas waren wij hiervan niet op de hoogte gebracht door het afhaalpunt en zullen dit zeker met hun bespreken. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Het Glasopmaat.be team

Na levering scherp randje door vastgesteld

Na levering scherp randje (door slijpfaut aan hoek?) vastgesteld.

Correcte kwaliteit en correcte levering volgens afspraak

Correcte kwaliteit en correcte levering volgens afspraak

Eenvoudig product the vinden en bestellen op de webshop

Het product dat ik zocht was snel terug te vinden op de webshop. Goede en duidelijke informatie over afmetingen en toepasbaarheid. Bestelproces was snel en goed. Levertijd kon misschien sneller, maar was in mijn geval niet een prioriteit.

zeer tevreden

levering zoals gepland , op de juiste afmetingen versneden, goede prijs

je krijgt wat je vraagt

Alles gemaakt en geleverd zoals afgesproken

Alles is zoals aangegeven online

Heel snelle service

Heel snelle service. Continue informatie over levertraject.

correct

alles volgens de beloofde termijnen , correcte uitvoering van bestelde goederen

Gewoon goed zoals het hoort te zijn

uitstekend

De beloofde levertijden volledig nagekomen.De afhaling van de produkten in Werchter (Glas Vandoren) verliep rimpelloos,personeel was vriendelijk en zeer gedienstig.

niet slecht in vergelijking met de prijs

niet slecht in vergelijking met de prijs. maar erembodegem afhaalpunt kan de klanten niet echt schelen. mijn bestelling is all-in op 9 april maar heeft me niet geïnformeerd. ik belde naar nederland n daar weet ik dat op 14 april tgat het glas al in het afhaalpunt zit.

Beste heer/mevr. Tsering, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u de mails die wij verstuurd hebben niet heeft ontvangen, zoals gecommuniceerd zijn deze waarschijnlijk in uw ongewenste mail terecht gekomen. Het afhaalpunt in Erembodegem kan hier echter niets aan doen en zijn alleen een afhaalpunt. Maar fijn om te horen dat u verder tevreden bent! Onze excuses voor het ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Het Glasopmaat team

Uiterst gemakkelijk glas bestellen, uitstekende kwaliteit.

Wat gemakkelijk om hier zonder rompslomp glas te bestellen. Onze bestelling werd stipt geleverd zoals beloofd en van onberispelijke kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!

Uitstekende service en kwaliteit

Top ervaring

Vlotte en snelle afwerking van mijn aankoop

Bij de online bestelling werd ik zeer goed geholpen door uw diensten die mij de nodige info gaven over mijn bestelling. De bestelling werd op de afgesproken dag afgeleverd.

Gematigd

Ik had nog een extra mail verwacht als dit afgehaald kan worden. Ondanks dat De datum duidelijk in jullie voorgaande mail vermeld stond. Had ik eigenlijk een nieuwe mail verwacht omdat dit zo bij de meeste leveranciers te gewoonte is. Bij de afhaling bleek ook een van de twee glasramen stuk te zijn. Het voorstel om dan het glasraam gratis te leveren wordt wel ten zeerste geapprecieerd!

Beste Danny, Bedankt voor uw beoordeling, vervelend om te horen dat 1 van de platen beschadigd was en goed om te horen dat het meteen is opgelost en bij u geleverd gaat worden! In de mail met leverdatum staat vermeldt dat als er niets veranderd u die datum kunt aanhouden. Als er wijzigingen zijn wordt er zowel telefonisch als per mail over gecommuniceerd. Onze excuses voor het ongemak en eventuele verwarring! We hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Het Glasopmaat.be team

Snelle en correcte levering. Product past goed. Heb het wel iets lager moeten bevestigen omdat anders toch nog lekte.

Vlot en betaalbaar

Voor eerste keer bestelling gedaan en perfect verlopen,goeie samenwerking voor plaats levering...1 jammer punt...glas niks verpakt,enfin het was niet stuk das tvoornaamste,binnenkort doe ik nog bestelling,grtz

correcte levering en maatwerk

prima werk

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit, prijslijk en snelle levering TOP

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).