Goede service met duidelijke afspraken.

Website geeft uitgebreide informatie en de producten worden volgens afspraak geleverd.

correcte service

Alles goed en snel geleverd

Levering conform bestelling

Levering conform bestelling

Top - snel en correct!

Heel snelle verzending - alles in orde!

Perfecte service

Snelle service. Had een probleempje en ik werd snel en direct geholpen. Top!! ++

Correcte behandeling, alles vlgs afspraak

Goed passende onderdelen en zoals beloofd binnen 2 dagen geleverd

Prijs kwaliteit is TOP

Prijs kwaliteit van mijn spiegel is top, Alleen had ik grote argwaan om te bestellen aangezien er op de website nergens een adres te vinden was waar ik mijn spiegel kon afhalen. Alleen bij de laatste mail na bestelling kwam het adres voor het eerst naar boven. (Mocht te om een groter bedrag zijn geweest had ik waarschijnlijk niet besteld) mvg, Mario

Correct en nette behandeling

Goede behandeling . Werd zelfs gebeld of het afhaaladres klopte.

Alles naar wens gegaan

Mooi afgewerkt fijne leverancier

Mooi product en snelle levering

Bestellen bij glasopmaat ging eenvoudig en snel.

Makkelijk bestellen

Gemakkelijk besteld en dichtbij afgehaald

h

h

Informatie telefonisch: correct. Korte levertijd Goede prijs. Conclusie: prima bedrijf, aanrader.

Duidelijke communicatie, levering op afgesproken tijdstip

Bestelling verliep soepel. Product van goede kwaliteit. Levering op afgesproken tijdstip.

Vlug en correct

Alles in orde en op tijd

De spiegels zijn mooi, maar waren te groot uitgesneden

Voor spiegels op maat waar millimeters weldegelijk een verschil kunnen maken is het jammer als de maat 3 tot 4 mm groter blijkt (niet bij alle spiegels even veel verschil). Ook de vriendelijkheid op het afhaalpunt liet de wensen over jammer genoeg (maar ik begrijp dat dit niet de schuld van glasopmaat.be is).

Beste Mathias, Bedankt voor uw beoordeling, zoals inmiddels telefonisch besproken na aanleiding van uw beoordeling gaan wij contact opnemen met het afhaalpunt en uw ervaring terugkoppelen. Dit is niet onze werkwijze. Wij willen dan ook onze excuses aanbieden! Mocht u nogmaals een bestelling wensen te plaatsen en u bent niet tevreden horen wij dit graag meteen, zodat wij de kans krijgen om het op te lossen. Wij willen graag dat onze klanten krijgen wat ze bestellen en tevreden zijn. Wij wensen u veel plezier van de spiegels en hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn! Het team van, Glasopmaat.be

goed en voor herhaling vatbaar

perfect , alles op maat en vlug bediend , ik zal in het vervolg terug bij GLASOPMAAT bestellen

Snel en efficiënt.

.........

Correct, kwaliteit, levering zoals het hoort,

Een perfecte communicatie en perfecte levering

Via de handige website heb ik 2 stukken tafelblad op maat besteld voor onze tuintafel. Een dag later volgde de mail met de levertermijn en vervolgens werden de bestelde stukken netjes op die datum door de vriendelijke chauffeur afgeleverd. Enkel de sms met het tijdvak van levering heb ik niet ontvangen. Over het algemeen een prima ervaring!

Snel, goed en vriendelijk!

direct reageren voor het probleem op te lossen

pluspunt: goeie communicatie, offerte en leveringstermijn. minpunt: verpakking van de goederen onvoldoende, kwaliteit van het geverfde glas onvoldoende(je mag het niet opkuisen met een schuurspons), de verflaag is onvoldoende want er zijn kleine deeltjes waar geen verf op zit. De verf is blinkend terwijl ik mat had gevraagd. Een van de glasplaten is bij vastnemen in stukken gesprongen.

Voor de eerst kennismaking een heel goede ervaring

punctueel geleverd & alles volgens afspraak en aan goeie prijs

maatwerk volgens tekening perfect uitgevoerd & levering op datum zoals initieel bevestigd

excellent

excellent

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).