perfect

perfect

Snel, kwaliteit

Vlotte levering van de spiegel op maat. Perfecte kwaliteit en afwerking. Een pluim voor de chauffeur voor de vriendelijke en attente levering.

Vlotte en correcte bestelling/afhaling

Bestelling lag eerstdaags al klaar voor ophaling. Correcte afhandeling.

Snel en correct

Goede communicatie i.v.m. levering en gemakkelijk dat er in de buurt een afhaalpunt is.

Zeer goede ervarig, geen opmerkingen

Het bestelde glazen tafelblad met een ingewikkelde ovalen vorm werd perfect gemaakt zoals besteld.

Perfect wat ik verwachtte

fijn dat er nog gevraagd werd of ik de hoogte zeker goed gemeten had met de strip onderaan

Geleverd wat besteld was

Snelle levering van de bestelling

Uitstekend!!

Prima service, er wordt vlot gereageerd op vragen. Geven goede uitleg en tips.

top en snel

Goed en goedkoop alternatief ipv origineel. Ook nog eens veel sneller in huis.

Vlotte levering,

Levering binnen de week; prima kwaliteit.

Zeer goede service

Bestelling was niet volledig, werd onmiddellijk in orde gebracht en de dag nadien geleverd. Top!

Snelle levering van goed materiaal

Heel ruime keuze aan materiaal. Bestelling geplaatst, snelle bevestiging, snelle en veilige levering van het materiaal. Meer moet dat niet zijn!

Makkelijk en snel+ geode kwaliteit

Zeker aan te raden

Professioneel en vriendelijk

Correcte professioneel antwoord op mijn vragen. Correcte uitvoering, vriendelijke communicatie.

correcte afhandeling

prijs/kwaliteit in orde levering op tijd goede service

Perfecte service

Zeer goed afgewerkt, op tijd geleverd bij afhaalpunt, vriendelijke ontvangst op het afhaalpunt in Werchter.

Mooi artikel, redelijke prijs

Zeer snelle levering en 100% juiste artikel !!!!

Eerste en zeer goede ervaring met glasopmaat !!!!

Proper afgewerkt en netjes geleverd zoals werd beloofd!

Eenvoudig online te bestellen en het product voldoet aan de verwachting. Levering was zoals afgesproken. Zeer tevreden van! :)

Correct en volgens afspraak.

Online bestelling gedaan, correct en volgens afspraak geleverd. Zeer betrouwbaar, bestelling is vlot op te volgen.

Geweldig, goed geregeld, (af)levertijd goed, alleen niet goedkoop

Ik had een kleinere deur besteld. Was allemaal prima ( of ik wel de goede deurmat had opgegeven), ter controle. Prima toch? Deur op maat kun je niet meer terug! Logisch. Incl. Scharnieren, freesgaten voor scharnieren en deurknop. Allemaal prima. Niet goedkoop, maar achteraf wel het geld waard. Dhr. Hoyer

Kwaliteitsvolle service en levering!

Kwaliteitsvolle service en levering!

Mooi en kwalitatief!

Prima service, mooie spiegel en perfect op tijd geleverd!

Perfecte service

Ik bestelde onderstrip voor douchedeur. De bestelling is eenvoudig te plaatsen. Er worden regelmatig mails gestuurd zodat je perfect de status van je bestelling kan volgen. Product wordt stevig ingepakt bij je thuis geleverd en stemt overeen met de foto's en beschrijving van het product.

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).