Snelle levering vriendelijke service

Goed glas, slechte verpakking

Product zelf is goed, maar de extra te betalen verpakkingsoptie waardeloos; het glas wordt verpakt in wat noppenfolie, wat het pakket natuurlijk niet minder breekbaar of dus niet beter transporteerbaar maakt.

Beste heer/mevr., Bedankt voor uw bericht en feedback, vervelend om te horen dat uw verwachting van het verpakken niet overeenkomt met hoe de spiegel verpakt is. Onze excuses hiervoor. De spiegel wordt inderdaad verpakt in bubbel-folie en op de hoeken worden harde kunststof hoekjes geplaatst. Dit dient om beschadigingen en krassen te voorkomen. In de mail met afhaaldatum die u ontvangen heeft staat ook duidelijk vermeld dat wij adviseren om voldoende bescherming mee te nemen in de vorm van dekens/karton/schuimrubber om het glas te vervoeren. Goed om te horen is dat u wel tevreden bent over het product zelf! Met vriendelijk groet, Het Glasopmaat team

Goede kwaliteit en levering!

Het glas was netjes geplaatst op de aangewezen plaats. Correct qua formaat, dikte en soort. Zeer tevreden over het geheel.

Op tijd en netjes afgeleverd

Vlotte afhandeling, telefonisch met vervoerder plaats van levering afgesproken.

Goed product, snelle levering

Heel tevreden van de nieuwe lekstrip, geen zwembad meer op de badkamervloer na een douche!

Topervaring

Op tijd geleverd zoals meegedeeld!

Top levering precies op tijd.

correcte levering, zonder problemen

correct service

Vakwerk en snelle service

Vakwerk en snelle service

Zeer goede ervaring met deze firma ook al was het online te bestellen.

Verkeerd adres

Factuuradres en leveradres werden omgewisseld! Grove fout…

Beste Jasper, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de adressen verwisseld zijn en de levering daardoor op het verkeerde adres is bezorgd. Wij zijn dit voor u nagegaan en er blijkt bij de pakketdienst iets te zijn misgegaan, helaas buiten onze macht om. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, Glasopmaat team

Kanj niet beter

uitstekende service

duidelijke en praktische site

perfecte en snelle bezorging

goede en snelle levering op een plaats niet veraf.

alles in orde

ben heel tevreden correct geleverd , mooi product

Ben heel tevreden, alles geleverd volgens opgegeven tekening, goed verpakt ,vlug en op tijd afgeleverd.

Zeer vriendelijk en snelle afhandeling.

Alles mooi netjes optijd geleverd gelijk afgesproken was

Bestelling correct uitgevoerd en geleverd

Prima dienstverlening door dit bedrijf. Enige minpuntje is de levertermijn.

volledig tevreden qua tijd van levering en materiaal

perfect

Bestelling werd prima geleverd.

Kwaliteit en service zijn ok.

Perfect en snel

Perfect op maat en snel geleverd! Afhalen verliep zeer vlot. Echt top :-)

Goede formule en snelle levering

Goede service en levering zoals beloofd.

Perfecte afspraken, perfecte levering volgens afspraak !!

Doe zo verder

Correcte levering. Wel redelijk lange levertijd.

Correcte levering. Wel redelijk lange levertijd.

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).