snel en correct geleverd, prima kwaliteit!

heel tevreden over de prijs en de kwaliteit.

Geleverde producten voldoen volledig aan alle verwachtingen.

Zeer goed. Geleverde producten voldoen volledig qan de verwachtingen. Levering vroeger dan voorzien.

Correcte Service - niet bijzonder snel

Het advies op de website is uitgebreid, en de producten makkelijk te bestellen. De communicatie is beperkt, maar wel duidelijk. Hou wel rekening met een besteltermijn van 5 à 6w weken, en niet 5 à 10 werkdagen zoals op de website vermeld.

Beste Milo, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben de levertijd even voor u bekeken, want 5 weken is wel behoorlijk lang. Het blijkt dat u bij de bestelling heeft gekozen om het glas af te halen bij een afhaalpunt in Belgie. Zoals aangegeven stond op de website was dit afhaalpunt 3 weken gesloten i.v.m. vakantie. Vandaar dat de afhaaldatum helaas iets later was. Als u volgende keer contact met ons opneemt zodra u de afhaaldatum heeft ontvangen kunnen wij altijd (tegen meerkosten) uw bestelling sneller laten verzenden vanuit Nederland. Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glasopmaat.be

Mooie spiegel, tevreden

Op tijd bezorgd en alles zoals afgesproken. Niets op aan te merken. Zo hoort het

Voldoet aan mijn verwachtingen

Snel en goed verpakt geleverd

Was het zo maar overal

Onmiddellijk antwoord op mijn vragen en perfecte levering. Top!!

Tevreden met correcte opvolging en levering

Iets te lange leveringstermijn

Fijne correcte opvolging

Snel antwoord op mijn bestellings-mail. Tijdens het bouwverlof in B kon ik alsnog bij jullie terecht in NL. Maakte me wel blij.

T

T

product gekregen zoals verwacht

prima!

Bestelling vlot en correct verlopen

Alles is correct volgens bestelling en afspraken verlopen.

Goede service met duidelijke afspraken.

Website geeft uitgebreide informatie en de producten worden volgens afspraak geleverd.

correcte service

Alles goed en snel geleverd

Levering conform bestelling

Levering conform bestelling

Top - snel en correct!

Heel snelle verzending - alles in orde!

Perfecte service

Snelle service. Had een probleempje en ik werd snel en direct geholpen. Top!! ++

Correcte behandeling, alles vlgs afspraak

Goed passende onderdelen en zoals beloofd binnen 2 dagen geleverd

Prijs kwaliteit is TOP

Prijs kwaliteit van mijn spiegel is top, Alleen had ik grote argwaan om te bestellen aangezien er op de website nergens een adres te vinden was waar ik mijn spiegel kon afhalen. Alleen bij de laatste mail na bestelling kwam het adres voor het eerst naar boven. (Mocht te om een groter bedrag zijn geweest had ik waarschijnlijk niet besteld) mvg, Mario

Correct en nette behandeling

Goede behandeling . Werd zelfs gebeld of het afhaaladres klopte.

Alles naar wens gegaan

Mooi afgewerkt fijne leverancier

Mooi product en snelle levering

Bestellen bij glasopmaat ging eenvoudig en snel.

Makkelijk bestellen

Gemakkelijk besteld en dichtbij afgehaald

h

h

Informatie telefonisch: correct. Korte levertijd Goede prijs. Conclusie: prima bedrijf, aanrader.

Duidelijke communicatie, levering op afgesproken tijdstip

Bestelling verliep soepel. Product van goede kwaliteit. Levering op afgesproken tijdstip.

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Harelbeke, Erembodegem, Heusden-Zolder of Oosterhout (NL).