Ruim en kwalitatief aanbod

Ik zocht vervanging van douchelekprofielen en vond de perfecte match hier. Niet te vinden in de gekende speciaalzaken.

3 weken vertraging en mijn extra betaling voor een veilige verpakking was haast onbestaand.

Het product an sich is ok. Maar meerdere weken vertraging bij levering en de extra kost voor een extra veilige verpakking was voor mij niet zichtbaar.

Beste, Het is ons niet helemaal duidelijk waarom u ons deze negatieve review geeft. Zoals aangegeven op de website is de levertijd van spiegels ~ 2 weken waarbij dit iets kan uitlopen door feestdagen. Uw bestelling is op 06-05 geplaatst en op 29-05 bij het door u gekozen afhaalpunt afgeleverd. Dit is weliswaar een tijdsbestek van ~ 3 weken, echter zaten er meerdere feestdagen tussen (Hemelvaart + Brugdag, Pinksteren) wat voor een kleine vertraging heeft gezorgd. U heeft bij uw bestelling gekozen voor het verpakken van de spiegels. Als we de afleverfoto's bekijken is te zien dat uw spiegels netjes zaten ingepakt in bubbelfolie. Dit is de manier van verpakken die wij voeren, ook dit staat op de website vermeld. Desondanks hopen we dat u veel plezier heeft met de bestelde spiegels. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Goed maar duur

Het geleverd product was perfect in orde de transport kosten daarentegen waren over de schreef.

Beste, De verzendkosten staan duidelijk op de site gecommuniceerd. Deze zijn hoger dan de reguliere pakketdienst tarieven, omdat het glas met gespecialiseerd glastransport bij u wordt afgeleverd. Op deze manier hebben we 100% de garantie dat het glas in 1 stuk bij u wordt geleverd en niet breuk of beschadigd bij u aankomt. Desondanks wensen wij u veel plezier van het bronzen glas. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Goede service en snel geleverd

Ontdekt op internet. Goed product.

Beter kan niet zijn.

Levering en kwaliteit van het spiegel is super.

Snel en perfect resultaat geleverd

Site was makkelijk om te navigeren, goede uitleg bij de producten. Glas was precies wat ik besteld had, goed verpakt en ik geniet er elke dag van.

levering zeer slecht door dat de maatschappij een verkeerd adres aan de leverancier gegeven heeft

Wij hadden ons adres correct doorgegeven aan de maatschappij die het glas ging bezorgen. De leverancier (vervoer) had het pakket afgegeven op een totaal ander adres . Wij hadden speciaal thuis gebleven en dit omdat het pakket ging komen, maar die kwamen niet want niettegenstaande ons adres correct doorgegeven werd, stond er een adres op het pakket die totaal anders was !?? De leverancier (vervoer) kon er niks aan doen want het adres was totaal verkeerd op het pakket geschreven. Wij waren speciaal thuis gebleven en niemand kwam er. Wij hebben dan gebeld naar de maatschappij die contact genomen hadden met de vervoerder en die had het verkeerde adres gekregen en had het daar geleverd !?? Wij hebben er dan zelf nog moeten om rijden !? Een halve dag thuis gebleven en dan nog zelf een eind gaan rijden omdat jullie een fout begaan hadden. Ik vind dat de aangerekende kosten om het pakket te leveren, ons tenminste terug betaald moet worden en dit zou dan correct zijn ! Ik ben benieuwd ?

Beste, Zoals eerder telefonisch besproken heeft de transporteur het verkeerde adres opgenomen in de order. Na onderzoek is gebleken dat dit is ontstaan door een bug in hun systeem waardoor het adres niet goed werd gekoppeld aan de postcode. Zoals ook besproken was de betreffende chauffeur al enkele uren van het afleveradres vandaan en kon hij uw bestelling niet gaan ophalen. Het was wel mogelijk om dit de volgende dag te doen, echter in overleg gaf u aan dat u zelf vanuit uw werk langs het adres zou rijden. Wij hebben u hier niet toe verplicht. Gezien de vervelende samenloop van omstandigheden zullen we uw verzoek honoreren en de betaalde transportkosten naar u crediteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Oké

Oké

Perfect verlopen

Alles verliep vlot

Afwerking

Een duidelijke website met handige invoer van maten en afwerkingskeuzes. Levering volgens belofte.

ALLES IS PERFECT VERLOPEN

Ik heb hoogrendementsglas besteld. Het was gemakkelijk om de bestelling te doen. Korte leveringstermijn van 3 weken. De man van de leveringsfirma was heel vriendelijk en behulpzaam. Het geleverd glas voldoet aan mijn verwachtingen.

Betrouwbaar, helder..

topservice

leveren zoals afgesproken top kwaliteit

Heel tevreden

Snel efficiënter dan efficiënt, perfect afgewerkt en afgeleverd! De man die kwam leveren was super attent correct en heeft geholpen wat een service. !

top

Bestelde goederen voldeden volledig aan de verwachting en werden bijzonder snel geleverd.

Correcte afmetingen, snelle levering, A++

Prima voorzetramen. Levering zoals afgesproken, niks op aan te merken.

Ramen zijn eenvoudig te plaatsen. Afmetingen zijn op de millimeter juist. Vorige zondag had ik toch nog een beetje condens, na dagen zonder dat fenomeen. Dat moet ik dus nog wat in het oog houden.

prima en kwalitatief afgewerkt, correcte levering

prima en kwalitatief afgewerkt, correcte levering, uiterst tevreden

Alles zoals besteld!!!

Correcte levering volgens bestelling

Betere kwaliteit dan verwacht Snelle en vriendelijke levering.

Zeer betaalbaar maar met enkele krassen en een breuk bij levering

De prijs is scherp en men is behulpzaam bij het geven van informatie. Echter is er een addertje onder het gras wat levering betreft. Nadat je besteld en betaald hebt (op voorhand) krijg je de melding: "Let op: Uw bestelling wordt geleverd tot aan de voordeur, indien u in een flat of appartement woont is dit de portiekdeur op de begane grond. Bij levering van grote en/of zware glasplaten is het van belang dat er één of meerdere personen aanwezig zijn om de chauffeur te assisteren bij het lossen." Ik betaalde nochtans voor levering aan de deur en in mijn opinie wil dat zeggen dat ik die niet zelf van de bestelwagen moet halen. Toch wordt dit gevraagd. Ik had bij de eerste levering breuk bij het afhalen van de plaat van de bestelwagen. Deze bleek NIET gedekt door een verzekering van de chauffeur of van het bedrijf. Komt er dus op neer dat je als klant opeens verantwoordelijk wordt gesteld door glasopmaat! Na duidelijke argumentatie van mijn kant werd er een nieuwe plaat geleverd aan 50% van kost. (Deze had dan weer enkele krassen op het oppervlak maar heb ik door een nijpende deadline op deze manier moeten gebruiken.) Ik raad glasopmaat aan om te zorgen dat er ofwel een 2de persoon met het transport meegaat of er een verzekering is dit dit soort zaken dekt en niet ten koste van de klant.

Alles correct gemaakt en geleverd!

Goede informatie voor levering. Chauffeur belt nog voor levering.Top! Alles correct gemaakt.

Vlug zeer korrekt en op datum z als afgesproken

Alles prima geregeld

Vlotte bestelling en afhandeling. Op tijd geleverd.

Fazantstraat 23

4901 AZ Oosterhout

0031 765158083

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten.