Snel ontvangen zeer goed product

Alles naar wens

Ik bestelde een glaasje om als schapje te dienen voor mijn klant. Echter als schilder ken ik niet veel van glas dus ik had gewoon de dikke versie van enkel glas besteld. Aangezien het een klein stuk glas was, heeft het bedrijf me opgebeld om even na te gaan voor wat het moest dienen. En ze hebben me dan goed verder geholpen zodat ik toch het juiste glas met de juiste sterkte bestelde. Dus ze zijn echt bezig met je bestelling en hebben goede kennis in mijn ogen. Alles was netjes ingepakt, op tijd geleverd en er werd goed gecommuniceerd over de leverdatum. Een aanrader! Ik tevreden en mijn klant is ook tevreden met haar glazen schapje.

Alles ok Zeer goede service

Kundig, vriendelijk en geduldig.

Wat bij wijlen minder prettig is is een langere wachttijd.

Heel goed!

Uitstekende service. Bij het uitladen van de spiegel botste de chauffeur tegen de grond waardoor een kleine barst zichtbaar was. Na amper 1 week kregen we al een nieuwe spiegel geleverd. Vlotte en correcte service!

eenvoudig te bestellen en perfecte service

De maten kwamen perfect overeen met de aanvraag en de levertermijn was OK. Het was zo eenvoudig dat ik iedereen zou aanraden om via web bij jullie een bestelling te plaatsen

Alles prima

Alles verliep vlekkeloos. Aan te raden

Duidelijk, goed en goedkoop.

Behulpzaam in zoeken naar een leveringsdatum, Prima levering.

snel en goede producten .

We zijn tevreden over onze spiegel. Fijne communicatie voor de levering!

We zijn tevreden over onze spiegel. Fijne communicatie voor de levering! Ook toen de spiegel de eerste keer gebroken was nog voordat deze bij ons was geleverd, hebben ze ons tijdig gecontacteerd om het tijdstip van levering aan te passen.

Prijs qualiteit zit goed

Enige opmerking. Bij levering zou het handig zijn om bescherm hoekjes te hebben zodat de gevoelige hoeken van de spiegel minder risico oplopen

Zeer fijne ervaring

Vlotte levering & héél behulpzame helpdesk. Mooi product dat perfect voldoet aan wat er besteld is.

Stipt en correct

Bestelling op maat werd correct en binnen de afgesproken tijdspanne geleverd

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, correct product & vlotte comminicatie.

volledig als verwacht

-Kwaliteitsvol product identiek aan de specificaties en afbeeldingen op de website -Stevige verpakking wat beschadiging(-en) praktisch onmogelijk maakt -En als laatste maar zeker niet de minste ! Ondanks file's en druk bezette wegen gebeurde de levering (vanuit Nederland naar Oost- Vlaanderen) mooi binnen het (via mail) vooraf gemelde tijdstip ! PROFICIAT !!!

Super tevreden

Glas is in perfect staat en precies wat ik had besteld. Goede leveringsservice en vriendelijk personeel.

Snelle correcte levering. Top

Zonder gedoe en zonder problemen

Zeer snel en goede service

OK

Mooi en snel geleverd

Spiegels

Prachtig maatwerk en mooi geslepen, levering en verpakking waren in orde.

Vlotte en stipte vriendelijke afhandeling.

Juiste prijs, vlot te bestellen, juiste en vriendelijke levering. Kortom heel goed.

Goede kwaliteit

Vlug besteld en vlug in huis

Snelle en beleefde levering van het materiaal

Was een klein product, dus niet veel om handen, maar ook voor iets kleins moet ik zeggen dat de service perfect was. Ook vriendelijke leverancier.

Correct en snel

Vriendelijke personeel, heel duidelijk uitleggen en snel reageren en ook snel verzenden.

Was goed alleen jammer dat de chauffeur de stukken glas geen 1 verdiep omhoog het glas kan leveren of mag leveren.

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Erembodegem of Oosterhout (NL).