Snel, correct en goed verpakt.

Snel, correct en goed verpakt.

Nageleefde beloftes

Het aanbod is prima, het materiaal is top. De communicatie is eerlijk en de levertijd werd exact gerespecteerd. De levering gebeurde in alle vriendelijkheid, de bezorger was zeer behulpzaam.

Alles verliep exact zoals voorzien: correct product, levering op tijd, juiste prijs.

Alles zoals afgesproken!

Zeer duidelijke bestelling mogelijkheden en alles zoals gevraagd afgeleverd.

Snelle levering, product als omschreven

Product zoals verwacht en dus in orde

Positieve ervaring die als het nodig is, nog zal herhaald worden.

Snel en veilig ingepakt

Netjes

vlotte service

eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, goed product

prima service

Eenvoudig online besteld en netjes op tijd geleverd !

Geleverd zoals afgesproken Goede prijs/kwaliteit

Supper!!!!

Dik in orde

Afwerking perfect en levering zoals afgesproken.

Afwerking perfect en levering zoals afgesproken. Maat was zoals gevraagd. Prima werk.

Slechte klantenservice

Niet bereid mee te werken mbt aflever moment of zelfs notificatie. Uiteindelijk afgeleverd, dan hebben ze de helft vergeten en moeten naleveren.

Hallo Ben, Het is niet helemaal duidelijk waarom u deze review achter laat. We hebben u op 09-11 een email gestuurd met de beoogde leverdatum van 17-11. Op 15-11 is er telefonisch contact met u geweest over het feit dat de bestelling helaas nog niet compleet binnen is gekomen. In overleg is toen afgesproken dat we hetgeen dat binnen is op 17-11 uitleveren en dat de ontbrekende onderdelen op een back order gezet worden en op een later moment bij u worden na geleverd. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Prima verlopen

Door een foutje bij het huisnummer van het leveringsadres, duurde het even voordat het geleverd kon worden. Douchedeurafsluiting is zoals omschreven, past perfect.

Stipt en goed.

De goederen werden goed beschermd verpakt en op het afgesproken tijdstip geleverd. Het glas was ook perfect op maat gesneden

Snel en correct uitgevoerd

De fitness spiegel overtreft alle verwachtingen., heel motiverend.

zeer goed

zeer goed

Geleverd wat beloofd en gevraagd

Heel tevreden met het bestelde en geleverde resultaat. Mooi afgewerkt, vriendelijke en juiste levering

Alles oké

Bestelling, product, communicatie en afhandeling: alles in orde.

Goed geen problemen en geleverd optijd

Zeer mooie spiegel

De bestelling voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Duidelijk om glas te bestellen en mooie duidelijke afspraken in leveren

Prijs/kwaliteit zeer goed

Correcte prijs voor goeie producten. Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en het werd ook vlug geleverd. Ik zou deze website zeker aanbevelen.

Gewoon goed

Perfect volgens afspraak geleverd.

uitstekend

vandaag besteld morgen geleverd mooi verpakt top

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Erembodegem of Oosterhout (NL).