Helemaal volgens afspraak en verwachting. Correct

zie hierboven

Zeker doen

Zeker aan te raden stipte lever tijd

Precies wat ik bestelt geleverd

Precies wat ik bestelt geleverd. Op tijd en ik was niet thuis maar toch gebeld en achtergelaten

vlotte bestelling en prima levering

Het bestellen ging vlot, alles was heel duidelijk. De levering werd een week uitgesteld, maar het werd correct gecommuniceerd. Het glas werd, zonder verpakking zoals afgesproken, prima geleverd. Blij met de vlotte verwerking en het mooie resultaat.

Mooi en correct artikel mogen ontvangen

Het artikel ontvangen zoals we hadden besteld en het is aangekomen op de datum zoals afgesproken. Wel niat op het juiste uur als doorgegeven. Het factuur zat in de bus en er stond geleverd maar we moesten even zoeken waar het juist was weggelegd. Gelieve het dan op het factuur te schrijven. We hadden er gemakkelijk op kunnen trappen. Dank u voor een mooi resultaat!

Topservice

Eerste maal dat ik glas heb besteld via deze weg. Het glas was perfect volgens de afmetingen die ik had opgegeven. Ook het leveren ging vlug en vlot. Zeker een aanrader op glas op maat te bestellen.

Correct

Professioneel,

prima service

Er ging heel wat mis waar glasopmaat niks aan kon doen, toch werden we snel en vriendelijk geholpen. 1) een verpakking, en ook de bestelde strip, die bij verzending beschadigd werden (waar glasopmaat niks aan kon doen) werd onmiddellijk opnieuw verstuurd 2) verkeerde bestelling was zonder problemen te retourneren en werd vervangen door de juiste product. prima service!!!

Website gebruiksvriendelijk , correcte levering . Verpakking ok

zie bven

Uitstekende service en product. Goeie prijs/kwaliteit

Zorgeloos

Heel fijne communicatie Gemakkelijke website Heel aangename levering

correct

gemakkelijk op de website en correct materiaal en levering

Spiegel op maat, perfect geslepen en snelle levering

Makkelijk te bestellen en bij het invullen van de afmetingen krijg je onmiddellijk de prijs te zien. Keurig afgewerkt en netjes afgeleverd. TOP

Alles zoals gevraagd

Aangename webshop met ruime keuze

Bestellen en afrekenen ging vlot. Enkel de Track & Trace na verzending zou beter kunnen.

snel, goed

aan de dure kant voor verzenden, maar de prijs voor het spiegelglas is heel goed. kwaliteit ook

Bestelling nog niet ontvangen

Ik heb geen idee waar mijn bestelling is??Volgens de link in de mail vd koerier is er een vertraging. Ik ben vandaag en morgen nog thuis. Anders mag er ook bij de buren op nr 8 geleverd worden. Graag DRINGEND levering want douchedeur lekt!!

Beste, Normaliter wordt er via mail of telefoon met ons contact opgenomen indien een bestelling nog niet is aangekomen. Via deze weg is dat niet echt gebruikelijk en ook omslachtig. Ik heb de track & trace gegevens van uw zending even bekeken en de transporteur is op onderstaande momenten bij u aan de deur geweest: 26-10 10:52u 27-10 09:32u 30-10 09:07u Indien een levering niet is gelukt ontvangt u hier per mail bericht over en kunt u een nieuwe afspraak maken. Als hier geen gebruik van wordt gemaakt wordt uw order automatisch opnieuw ingepland voor levering. Na 3x niet thuis gaat de zending retour naar ons. Dit is nu dus ook automatisch in gang gezet. We zullen een nieuwe zending laten voorbereiden en uw kant op sturen. Met vriendelijke groet, Glasopmaat.be

Goed product, correcte levering

Goed product en correcte levering

Alles picobello geleverd en in orde.

Prima ervaring

We hebben zeer eenvoudig ons product kunnen bestellen. De communicatie was vlot en duidelijk. Er werden duidelijke communicatie verstuurd mbt de levering. Het product werd geleverd op het afgesproken tijdstip en vertoonde geen schade. Aangename ervaring. We zouden zeker opnieuw voor glasopmaat kiezen in de toekomst. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

top service

zeer professionele firma

Correcte afspraken en het nakomen er van.

Prima materiaal. Perfect in orde.

Betrouwbaar en correct

Vriendelijk, correct en betrouwbaar. Zeer goede service en neem gerust telefonisch contact voor de beste keuze te bespreken.

Bestelling netjes afgeleverd op de afgesproken datum. Glas was goed verpakt, ben tevreden!

Gemakkelijk besteld, zeer netjes optijd geleverd met vriendelijke transportbedrijf! Kwalitatief mooi afgewerkt glas!

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Erembodegem of Oosterhout (NL).