alles volgens plan verlopen.

Super content van het materiaal en levering.

Prijs kwaliteit zeer goed.

Alles was naar wens. Juiste afmetingen, vlotte levering.

Goede kwaliteit voor een voordelige prijs

De glazen spatwand die ik kocht bij glasopmaat.be is van goede kwaliteit en voor een voordelige prijs. De levering liet even op zich wachten, maar hierover werd duidelijk en proactief gecommuniceerd door de webshop.

Correct

Zeer vlotte en correcte afhandeling

Correct

Juiste informatie over leveringstermijn voor het bestelde maatwerk.

Duidelijke website en goeie service

Zeer duidelijke website die goed vermeld wat je kan verwachten , via keuzelijsten. Kwaliteit van het geleverde product lijkt ook zeer goed te zijn. Door omstandigheden was voor ons de wachttijd wat langer dan voorzien maar dit werd ook duidelijk gecommuniceerd dus geen probleem wat ons betreft.

Meer input van kennis zou welkom zijn

De bestelling en levering zijn goed verlopen. Alleen stel ik na de levering vast dat het glas eigenlijk te dun is in verhouding met het oppervlak. Het zou handig zijn indien de website bij de bestelling daar meer info zou over vragen -zoals vb waarvoor het moet dienen- om zo het juiste advies te verstrekken vooraf aan de bestelling.

Beste mevrouw de Scheemaecker, Bedankt voor het geven van uw feedback. Wat vervelend dat u een stukje informatie mist, juist omdat het voor ons heel belangrijk is om onze klanten te voorzien van de juiste informatie. Vandaar dat wij onze uiterste best doen om de informatie op de website zo volledig en transparant mogelijk te maken. Uiteraard kunt u ons ook altijd even bellen of mailen bij twijfel :-) Wij hebben het even voor u bekeken en u heeft bij ons een glazen tafelblad besteld in een glasdikte van 6mm. Op de pagina waar u het tafelblad heeft besteld staan de richtlijnen voor glazen tafelbladen die volledig worden ondersteund door een tafel en richtlijnen voor glazen tafelbladen die beperkt worden ondersteund. Wellicht heeft u deze over het hoofd gezien? De afmeting van het glas wat u heeft besteld, in combinatie met de glasdikte, valt exact binnen de richtlijnen voor de glasdikte die wij adviseren voor volledig ondersteunde tafelbladen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Het team van Glasopmaat.be

komen afspraken stipt na.

zat wel langere levertijd op glazen tafel bladje als gedacht. Levertermijn werd wel vrij snel opgegeven en men heeft zich daar ook keurig aan gehouden.

Levering zoals afspraak. Deur nog niet kunnen installeren, maar lijkt wel goed spul

Perfect glas voor onze tafel en niet duur

Perfect in orde en heel goede prijs kwaliteit Met vriendelijke groeten Cindy Pieters

tijdige levering, perfecte service

Perfecte service en op tijd geleverd door een eigen bezorgingsdienst die uitermate vriendelijk was.

Topkwaliteit.

Moeilijke glasvorm gevraagd, exact wat we wilden gekregen.

Duidelijke levering, goed product

Glasplaat besteld en gewenst zoals geleverd. Perfecte prijs, kwaliteit zoals verwacht en duidelijke levering

Mooie service!

Na bestelling werd ik opnieuw gecontacteerd met enkele tips and tricks voor de bestelling en de plaatsing. Attente mensen!

Alles zoals gewenst.

Snelle correcte afhandeling

Leveringstermijn correct, goede kwaliteit van het product

Scherpe prijs en snel geleverd!

Goede communicatie en geleverd volgens afspraak

X

Topservice!

Ik had een spiegel op maat besteld. Deze werd snel geleverd en de maat was perfect!

Uitstekende ervaring

De geharde glazen platen die ik op maat had besteld zijn op het afgesproken tijdstip geleverd. Glasplaten perfect van maatvoering en afwerking. Een aanrader !! Groeten Bart Celis / If Sound Matters

Meer moet dat niet zijn !

Efficient, duidelijk, punctueel...

prima kwaliteit en geleverd volgens afspraak

prima kwaliteit en geleverd volgens afspraak

Perfect geleverd en een perfecte dichting

Was enorm blij met de gekozen dichting voor onze douche

Op en top service

Maten ingeven, kwaliteit kiezen en bestellen Het wordt op een professionele manier geleverd op afgesproken datum Niets negatief gevonden

Van de Reijtstraat 96

4818NE Breda

0031 765158083

Over glasopmaat.be

Glasopmaat.be is de webshop voor al uw glas op maat, glasbeslag en glasartikelen. Tegen scherpe tarieven en snelle levertijden leveren wij in Vlaanderen en Nederland verschillende glassoorten zoals spiegels, gehard glas, gelaagd glas, enkel glas en spatwanden. Maar ook complete douchedeuren, wanden, cabines, binnendeuren en schuifdeuren inclusief bijbehorend beslag hebben wij in ons gamma. Ook leveren wij veel beslag rechtstreeks uit voorraad. Denk hierbij aan douchestrips, spiegelophangsystemen en beslag van deuren en wanden. Naast het bezorgen is het ook mogelijk uw bestelling af te halen bij één van onze afhaalpunten in Erembodegem of Oosterhout (NL).